کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

مدل جدید مو

1393/3/8 0:20
نویسنده : مامانی کسرا
509 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دیشب تا صبح نخوابید، هی غلط زد هی غر زد!

یه بار رفت دستشویی،پا میشد مینشست!!!بچه ام نمیتونست از بینی نفس بکشه ،بینیاش کیپ بود.

صداش میکردم با بیحالی جواب میداد!

خلاصه که تا صب نه خودش تونست بخوابه نه ما...

بیدار شد گفت دلم درد میکنه! یکمم تب داشت!

زنگ زدم مهد گفتم نمیاد، موندیم خونه دوتایی، الان شکر خدا بهتره ولی آب ریزش بینی داره!

پریروز در یک اقدام انتحاری موهاشُ با ماشین کوتاه کردیم

خسته شده بودم ، هر  روز هر روز مجبور بودیم قیچی بگیریم دستمون یکم از این ور یکم از اون ور کوتاه کنیم

آرایشگاهم که نمیره!

خلاصه این شد که ایـــــــــــــــــــــن شد...

ایکیوسان کوچولو....

مادرمان(که من بنا به دلایلی از دستش ناراحتم) پیغام دادن دست دوست و آشنا و

امر کردن که عکس بچه رو از تو قاب در بیار!

چشم...

 

ماشالله ، صد قول هو الله خیلی آقا شده نه؟!

خودمونیم ،کاش اخلاقش خوب میشد!خندونک

                                                                                                                          خدایا شکرت

پسندها (2)

نظرات (16)

مهسا
6 خرداد 93 22:31
ایشالا زودی خوب می شه... چقدر هم بهش می یاد.. چند روز پیش موهای مانی (پسر برادرم) رو هم اینجوری کردن.. چقدر شبیه مانی شده.. ای جان ن ن اسپند دود کن...
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله مرسی عزیزم
مامان طاهره
6 خرداد 93 23:08
سلام روزهای خوب وخوشی رابراتون ارزو میکنم انشااله همیشه سالم باشیدمن براتون دعامیکنم کسرا عزیزم بهترازجانم دوستتدارم عکست خیلی قشنگ بود میبوسمت خدانگهدارت باشه دست مامان وبابات درد نکنه خیلی دلم براتون تنگ شده به امید دیدار
مامانی کسرا
پاسخ
سلام،ممنون که به ما سر میزنید کسرا هم دلش واسه شماها مخصوصا بابا مهدیش تنگ شده امیدوارم فرصتی پیش بیاد که بیان پیشمون
باباعلی
6 خرداد 93 23:36
به به گل پسرم من نمی دونستم پسر ما با موهای کوتاه اینقدر ناز میشه انشا الله خدا حفظت کنه سالم وشاد باشید
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفت پدر جان
مهديه
7 خرداد 93 0:49
سلام خوبين؟من اولين باره ميام وبتون البت از طريق وبلاگ پريسا جون اشنا شدم با شما...ماشالا به پسري...
مامانی کسرا
پاسخ
خوش اومدین امیدوارم بازم به ما سر بزنید
بابا و مامان
7 خرداد 93 2:18
الاهی فدات بشم چقدم ناز شدی عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
چشاتون ناز میبینی خانم خانما
بابا و مامان
7 خرداد 93 2:19
عزیز دلم ایشالاه زود زود خوب میشی
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله واسش دعا کن
لیلیوم
7 خرداد 93 2:22
وای چقد از این عکسش خوشم اومد شبیه بچه جنوبیها شده
مامانی کسرا
پاسخ
جدا؟
محبوبه مامان الینا
7 خرداد 93 7:26
ماشاله خیلی هم خوشگل شده اخلاقش هم خیلی خوبه
عشق یعنی
7 خرداد 93 10:06
من برای تمام پست ها کلیییییی نظر گذاشته بودم . اما هیچ کدوم نیست . یعنی نمیرسن؟ نمی خوااااااااااااااام
مامانی کسرا
پاسخ
تا اونجا که دستم رسید تائید کردم واسه پستای رمز دار اومده همش! حالا دوباره چک کن!اگه نبود خبر بده، یه ندا به این نی نی وبلاگ بدم
عشق یعنی
7 خرداد 93 10:06
الهی بگردم چه قدر تغیییییییییر کرده ماشاله ...
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی عوض شده!
مامان هانی و ایلیا
7 خرداد 93 11:27
سلام. چه خوشگل شده! هزار ماشاالله. معمولا وقتی با ماشین موی بچه ها رو می زنی خیلی خوشگل نمیشن. این راهکار من هم بود. چون ایلیا با سلمونی رفتن مشکل داشت موهاش رو ماشین می کردیم. برای کسرا.
مامانی کسرا
پاسخ
آدم تا مدت ها راحته به جان شما آره بچه بود بهش نمی اومد الان بهتر شده، خودمم انتظار نداشتم خوب شه
مريم
7 خرداد 93 12:50
چقدر بانمك شدي عزيزم ماماني كسرا نميدونم از فصل همه تو خانواده ي ما مريض اند ايشالله كسرا خان هم خوب ميشه
مامانی کسرا
پاسخ
آره اتفاقا مونیکا هم گفت بچه های مهد خیلیاشون مریض شدن
رها
7 خرداد 93 15:45
سلام عزیزم.ایشالا کسری عزیز به زودی خوب شه.راستی موهاش مبارکه.ناز بود نازترم شد
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم واسش دعا کنید
شکوفه
7 خرداد 93 19:33
به به کسرا خوش تیپ!مبارکه آقا!
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان مینا
7 خرداد 93 20:25
اخی بلاش به دور باشه...عزیزم کسرا جونم باموهایه کوتاه هم خوشگله
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم خانمی
عمه هانیا
8 خرداد 93 12:35
خیلی عشق شده نفس من این روزای سخت تموم میشه فقط باید صبور باشین شما که دیگه اسطوره صبر کردنین اینم روش خوب و شاد باشین
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون عمه هانیا شما لطف داری به ما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد