کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پسرم کسرا

ساده و کوتاه

1393/3/5 18:18
نویسنده : مامانی کسرا
355 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اینجا معمولا اولین سوالی که دوشنبه، اول هفته ازت میپرسن اینه که، تعطیلات خوش گذشت!

این روزا جوابم ساده و کوتاه ِ  "آره خوب بود"!

همون فصل تکراری و دوست داشتنی زندگیمون ، با هم ، مادر و پسر رفتیم کنار دریاچه.

قبل از اینکه برسیم به بهش میگم " خوشم نمیاد به وسیله هایی که مال تو نیست دست بزنی ! اوکی؟"

کاملا جدی نگاه کرد تو چشمام وگفت" خوشم نمیاد بهم دستور بدی"

شوکه شدم!

نمیدونستم چه عکس العملی نشون بدم! زبونم بند اومده بود!

گفتم دستور نیست، یادآوریه!!!!!!

نیم وجبی، بند انگشتی ،خدا به داد من برسه چهار روز دیگه !

به جون شما من یکی همین الانم حریفش نیستم!

با دوچرخه اومد*グーミン* のデコメ絵文字

 

 

از درخت رفت بالاかわいい のデコメ絵文字

 

 

واسه من غذا درست کرد花だよ。ヒマワリ のデコメ絵文字

 

 

آفتاب گرفت

 

 

و آخر سر خسته و کوفته با صورت ذغالی برگشت خونه

 

 

خیلی ساده و کوتاه .

خدایا ممنونم ازت به خاطر همین دلخوشی های ساده و کوتاهバレンタイン のデコメ絵文字

 

 

پسندها (6)

نظرات (9)

مامان ثمین سادات
5 خرداد 93 18:24
عزیزم ساده کوتاه ودلنشین انشاله همیشه شاد باشی یعنی جواب داده این کسرا جونهاااااااااااااااااااا
مامانی کسرا
پاسخ
دقیقا جوابش تو حلق و چشم و چاره منه! باباش باورش نمیشد نیم وجبی یه همچین جوابی داده
مهسا
5 خرداد 93 18:37
منم شوکه شدم. . . .... ایشالا همیشه دلخوش باشید...
مامانی کسرا
پاسخ
میبینی تو رو خدا مرسی عزیز دلم
مامان سمیه
5 خرداد 93 20:17
چه گل پسر قندعسل نازی دارین خدا حفظش کنه.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون
شکوفه
6 خرداد 93 9:11
با بچه های این دوره زمونه که میخوای صحبت کنی باید کلییی احتیاط کنی!!!!! خود من موندم با این دهه هشتادیا چطور باید صحبت کرد؟؟؟؟از کجا یاد میگیرن اینطوری حرف بزننو جوا بدن؟؟؟؟چیزیه که من خودمم موندم توش!!!!اما با همه این اوصاف بسیار دوستتتت داشتنی هستنو خواستنی! خندون باشید.
مامانی کسرا
پاسخ
آره واقعا ممنون از لطفت
رها
6 خرداد 93 13:48
سلام.یعنی من عاشق مکالمه هاتونم.خیلی بامزه بود.
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم
پریسا مامان کیان
6 خرداد 93 14:27
سلااااااااااااااااااااااام خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من برگشتم کسراااااااااا چه جواب با صلابتی داده انشالله همیشه شاد باشید و سلامت
مامانی کسرا
پاسخ
رسیدن بخیر خوش اومدی
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
6 خرداد 93 18:07
ههههه... صورت ِ ذغالیشو
بابا و مامان
7 خرداد 93 2:21
الهی فدات بشم من طفلی مامان
مامانی کسرا
پاسخ
میبینی تو رو خدا انشالله همیشه بخندی عزیزم
عمه هانیا
8 خرداد 93 12:37
چقذ بزرگ شده این نیم وجبی عاشقشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد