کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پسرم کسرا

اولین تجربه وبلاگ خوانی

1397/12/14 13:50
نویسنده : مامانی کسرا
629 بازدید
اشتراک گذاری

Image result for ‫شکلک متحرک گل‬‎

 

 

 

 

 

 

سلام

دیشب داشتم در ورد وبلاگ کسرا  و تبدیلش به سایت با بابایی صحبت میکردیم که یهو پرید وسط بحث که چه خبره اینجا. شما دارید در مورد چی حرف میزنین

یه مطلب خیلی قدیمی رو که با یه تخم دایناسور عکس داشت باز کردم و نشونش دادم

یکم از مطلب خوندم 

خیلی خوشش اومد اصرار که بازم بخون.

 خوندیم و رفتیم جلو خوندیم و ادامه دادیم تا رسیدیم به قسمتای مهد کودک و دردسرایی که اوایل واسه مهد رفتن داشتم باهاش

یه چند خطی که خوندم گفت عجب کارای بدی میکردم🤔

دلم یه جوری شد گفتم خوب کوچیک بودی و منم بی تجربه

بااشاره ریز پدر دیگه قسمتای خیلی بدشُ سانسور کردیم  بیشتر از این عذاب وجدان نگیره😅

در کل تجربه جالبی بود!

خیلی با اشتیاق و کنجکاو

گاهی هم متعجب که این من بودم آیا!

خوشحالم خاطراتشُ نوشتم

شاید نه خیلی با جزییات اما همینکه گاهی عکسی رو میدید و میگفت من اینجا رو یادمه

من این تراکتورمُ یادمه و ...

واسه  همه مون جالب بود

و جالبتر اینکه دیدم چقدر الان فرق داره با اون پسر کوچولوی بازیگوش 5 سال پیش.

 

الهی!

 همه از تو ترسند و من از خود ، از تو همه نیکی دیده ام و از خویش همه بد .

 در دل های ما جز تخم محبّت مکار و برتن و جان های ما جز الطاف و مرحمت خود منگار...

پسندها (8)

نظرات (4)

مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
14 اسفند 97 14:19
سلام، تجربه شیرین و جالبیه 😍
افتخار می کنیم که میزبان خاطرات کسرا جان هستیم.
به امید اینکه بزودی تک تک موفقیت های زندگی دلبندمون رو در همین وبلاگ ثبت کنید ❤️
مامانی کسرا
پاسخ
سلام
ممنونم از نظرتون❤️
ممنونم از تمام تلاش های قشنگتون واسه بهبود این فضای زیبا🌺
مامان صدرامامان صدرا
14 اسفند 97 22:40
چه جالب حس قشنگیه❤❤
مامانی کسرا
پاسخ
خیلیییییییییییی😘مرسی از اینکه همیشه به ما لطف دارین و بهمون سر میزنین❤️
فاطمهفاطمه
18 اسفند 97 9:54
چند وقت پیش مطالب وبلاگ یسنا رو پرینت گرفتم و به صورت یه کتاب درست کردم ... و گذاشتم یه گوشه تا فعلا از دیدش پنهون بمونه تا چند سال دیگه بهش هدیه بدم ... اما نگو این وروجک پیداش میکنه و چند تا از مطالب میخونه و تازه با ذوقم میاد از خاطراتش برام تعریف میکنه😜
مامانی کسرا
پاسخ
چه ایده باحالیییییییییی😍میدزدمش😉ایشالله همیشه خوب و خوش باشن این فسقلیا😘
فاطمه مامان فاطمه مامان
20 اسفند 97 19:32
آره وقتی بزرگ شن واقعا جذابه براشون وبلاگ نویسی ما ♥♥♥
مامانی کسرا
پاسخ
امیدوارم😘مرسی از نظرتون❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد