کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

صدای پای بهار

1392/12/21 18:39
نویسنده : مامانی کسرا
367 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

صدای پای بهار که می آید، دستان باد بوی شکوفه می دهد، جوانه های تک درخت باغچه،

با نوازش نسیم جان می گیرند، آرام و آهسته

 خدایا، رویش یک دانه هم تمام عظمت تو را فریاد می زند.1

از لا به لای پنجره بوی بهار می اید و شکفتن و آغاز کردن،

همیشه این وقت سالُ خیلی دوس داشتم.

همیشه آغازُ دوست داشتم ، از نو شروع کردن ، نقطه سر خط ...

اصلا مهم نیست تا الان چی بوده و چی شده ، یه فرصت دیگه ، یکی ته قلبت داد میزنه دوباره شروع کن !

یا علی....

آفتاب پخش شده تو تمام آسمون و من واقعا از دیدنش ذوق زده ام، امروز داشتم فکر میکردم هوا که خوب

باشه آدم هر کاری بخواد میتونه بکنه هر کاری...

 

کلا خورشید که باشه زندگی قشنگه،آرامش بخشه امید هست نشاط هست اصلا همه چی هست

یه پسر کوچولوی شیطون و تخس هم هست که با شیطونیاش شما رو بخندونه و حرص بده

 

 

ممنون از دعاهای قشنگتون واسه مامانم خدا رو شکر حالش خیلی بهتره.

خدایا تن همه مریضا لباس عافیت بپوشون و همه رو شفا بده

 

 

-------------------------

1 _ http://zkh.blogfa.com/

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهسا
22 اسفند 92 1:00
منم این وقت سال رو خیلی دوست دارم.... البته اینجا هیجانش کمه.. ایران الان خیابونا شلوغه و همه تکاپو دارند..اینجاش رو خیلی دوست دارم.خدا رو شک که حال مادرتون بهتر هست.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 اسفند 92 7:20
سلام عزیزم ارزو می کنم سالی پر از شادی و خوشی همراه با سلامتی را داشته باشید خدا را شکر حال مامان جون خوبه و فدای اون اقا خوش تیپ ناز که داره بیرون نگاه می کنه
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم امیدوارم واسه شما هم سالی باشه سرشار از دلخوشی و سلامتی
فریده
24 اسفند 92 8:11
پس کی می آی ایران ؟ زودی بیا که حسابی حال و هوای عید رو داره . خدا رو شکر که مامانت بهتره و شما هم از نگرانی بیرون آمدی.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون
شقایق
24 اسفند 92 10:02
سلام سودابه جونم گل گفتی دختر منم عاشق نیمه دوم اسفندم خیلی حس خوبی دارم وقتی پستتو خوندم با خودم فکر کردم چقدر خوبه که برای عید ایران هستین وگرنه کلی دلم میگرفت ایشالا بهتون خوش بگذره عزیزم شما هم بیاین ایران و برگردین حسابی هوای اونجا روبه راه شده ایشالا مرغابی های کسرا هم برگشتن چقدر اتاق خوابتون ارامش بخشه با این منظره قشنگ از پنچره دلم سوخت برای خودم ست روتختی و پرده رو ببین چقدر باسلیقه عزیزدلم چقدر عینک افتابی بهت میدم ماه شدی دلبر کوچولوی من
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم انشالله همیشه شما خوب وخوش باشید
شقایق
24 اسفند 92 10:36
عزیزدلم خدا را شکر که حال مامانتو خوب شده ایشالا که همیشه سالم باشن و سایشون پایدار باشه
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان میلاد
24 اسفند 92 16:59
سلام گلم.خوبی؟کسرا و باباییش خوبن؟حال مامان فرح چطوره؟خوشحالم داری برمیگردی.به سلامتی تاریخ بلیط ها کیه ؟ اومدی ، یه ندا بده آدرس بدم بیا یه سر جنوب ، ما هم این دوست خوبمون و پسرگلش رو ببینیم بابا دلمون واستون تنگیده. اگه نیای مجبوریم ما بیایم کرمان
مامانی کسرا
پاسخ
بی معرفت میدونی چند روزه بهمون سر نزدی؟!!!!!!! دوست جدید پیدا کردی؟؟؟؟؟ سلاااااااااااااااام خوبی؟ ما هم خوبیم شکر خدا قربونت درگیر زندگانی من احتمالا بی فکر پیش 12 فروردین میرسم کرمان صبح ساعت 8 ! اگه خدا بخواد و این وروجک تا اونروز ما رو نکشه نریم پی کارمون به جان تو فقط میرم تو خونه و در و میبندم ،نه مهمونی نه جایی و فقط استراحت میکنم! آدرسُ واست ایمیل میکنم اگه بیای که خیلی خیلی خوشحالم کردی مواظب خودت باش
صبا خاله ی آیسا
24 اسفند 92 19:27
ووووویی چ کسری جونم خوشتیپه چ عکسای خوشملییییی
مامانی کسرا
پاسخ
چشاتون خوشگل میبینه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 اسفند 92 3:41
افتاب زندگیتون همیشه درخشان خدا رو شکر که حال مادرتون خوبه
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد