کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

روزمرگیهای کسرا

1392/12/21 18:35
نویسنده : مامانی کسرا
557 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

یکشنبه حوصله دوتاییمون سر رفته بود

دوچرخه شُ برداشت و زدیم بیرون.

 

 

تو پارک "میسه" و "تیو " دو تا از دوستای مهد کودک کسرا رو دیدیم مامانشون آمریکایی و باباشون

سوئدی . کلی با هم بازی کردن و ورجک وروجک

 

 

 

گفتم بیا بریم فروشگاه ،گفت تو برو من میمونم.

برگشتم دیدم نیستن! تعجب کردم.

دیدم با بابایی تو بالکن وایستاده.

"میسه" اومده رسوندتش خونه و رفته، بابایی بهش گفته بیا تو ، اونم در جواب گفته نه،

مامانم نمیدونه که اینجام و باید برم و رفته، آقا پسر ما یکم رفتن تو لک

که چرا نیومد تو، واسه اینکه از این حال دربیاد رفت آب بازی ، در و که باز کردن با این صحنه روبه رو شدم

 

 

 

رفتم باهاش بازی کردم ، دوش گرفتیم و اومدیم بیرون.

دوشنبه و سه شنبه هم بابایی استکهلم بود خدا رو شکر فقط دور روز بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آیهان کوچولو
21 اسفند 92 19:35
خیلی پسر خواستنیی دارین خدا حفظش کنه.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي عزيزم شما لطف داري
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 اسفند 92 7:23
وای کسری جونم چقد با حال بوده منم دلم خواست دوست دارم عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم واسه ما خیلی عزیزی
فریده
24 اسفند 92 8:07
شیطون بلا ، اول کسرا جون بعدم مامان سودابه .
صبا خاله ی آیسا
24 اسفند 92 19:30
انرژی مثبته منییییییی
مامانی کسرا
پاسخ
کلا انرژیه هسته ای که میگن همین وروجک ماست!!!
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 اسفند 92 3:47
عزیزم شیطونک من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد