کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرای مامانی

1392/9/29 1:48
نویسنده : مامانی کسرا
957 بازدید
اشتراک گذاری

 

flowers.gif 

 

 

وقتی بچه ء آدم تو یه کشور مسیحی بزرگ شه کاملا اجتناب ناپذیره که بره 

و تو مراسمشون شرکت کنه!

مراسم سانتا لوسیا،رفتن کلیسا و شعر خوندن و...

البته نه اینکه من از این موضوع ناراحت باشم نه، اتفاقا از اینکه کسرا میره ،میبینه ، تجربه میکنه 

خیلی هم خوشحالم و امیدوارم برای زندگی بهش کمک کنه که آدم بهتری باشه

حالا چیرو از چه دینی یاد بگیره در درجه دوم اهمیت قرار داره!

مهم اینه که آدم خوبی باشه!همین.

دیروز کله سحر موبایلمون زنگ زده ،مونیکا خانم خواستن که ما بچه رو زودتر از 9 ببریم که

به این مراسم کلیسا برسه!

نمیدونم چرا هنوز که هنوز من این مشکل لباس پوشیدنُ با کسرا دارم ،

روزی دوساعت از وقتمون صرف ابن میشه که من میگم بپوش و کسرا هیچ توجهی نمیکنه!!!!!

از در رفتم بیرون و باباش واسش لباس پوشید!!!

راستی گفتم چند وقته کلاس سوئدیم شروع شده!؟واقعا باید صبح به کلاس برسم و این بازیش میاد!

چند روزیه دوتایی بد سرما خوردیم !

 هنوزم هست خیلی سرماخوردگی بدی ِ! فک کنم کسرا از بچه های مهد گرفته!

این عکس ُ امروز سر میز صبحانه خواست ازش بگیرم

گفت من میخوابم تو عکس  بگیر!!!

صبح که بیدار میشه میگه سردمه اما حاضر نیست لباس بپوشه

میگه واسم پتو بیار!!!

یادمه خودمم بچه که بودم دلم میخواست صبایی که خونه مادربزرگم بودم، هوا سرد بود،دورم پتو بپیچم.

 

 

رومیزیمون قشنگه؟واسه کریسمس خریدم،حراج کرده بود.

 

 اینجام از  حموم اومده

 

 

الانم داره با آهنگ صد دانه یاقوت میرقصه واسم،

 هر چی سعی کردم فیلمشُ بذارم واستون نتونستم آپلودش کنم!

نمیدونم چه مشکلی داره!

بد سابقه شدیماااااا ! دو روز که پیدامون نباشه همه قک مبکنن رفتیم مسافرت!

اما اصلا امسال تصمیم نداریم واسه تعطیلات پامونُ از خونه بذاریم بیرون.

سردی هوا و تجربه پارسال که میگه اینجوری بهتره.

حال باز تا خدا چی بخواد.

                                                                  خدایا ازت ممنونم به خاطر همه چی 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ارغوان
29 آذر 92 6:53
سودابه جون خوشگل و ناز ايشالا كه هرچه زودتر هردوتون خوب بشين اين عكسه چيه از كسرا انداختي؟ ميخواي ما را ديوونه بكني؟ يعني عاشق اين عكسه شدم من روميزي هم مبارك خيلي خوشگله ببخش عزيزم كامنت گذاشتنم كم شده، پايان نامم ديوونم كرده، از اون طرف سركار هم كه ميرم، ديگه يه وقتايي دوست دارم خودمو بكشم با اين همه فشار و استرس
مامانی کسرا
پاسخ
ارغوان مهربونم خوبی؟ اتفاقا تو بحث قبل جات بسی خالی بود عزیزم موفق باشی با پایان نامه گلم میدونم خیلی دوران سخت و استرس زایی! اما تو مثل همیشه محکم و قوی از پسش برمیای مواظب خودت باش
مهسا
29 آذر 92 13:09
بله مهم اینه که آدم خوبی باشه.. ایشالا که می شه. عزیزم اتفاقا تا عکس رومیزی دیدم با خودم گفتم این جدیده ها..بعد یهو دیدم آره تازه خریدیخیلی مبارکه. ایشالا که همیشه شاد باشید.
مامانی کسرا
پاسخ
بابا دقت قربونت برم عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 آذر 92 16:46
عزیز دلم ایشالله به زودی هر دوتون حالتون خوب بشه فدای این نازی پسر بشم من ، رومیزیتون هم خیلی قشنگه مبارکه مامان وای مامان منم مشگل دارم با لباس پوشیدن این دو تا وروجک باید دنبالشون بدوم تا یه لباس تنشون کنند فدای گل پسری و مامان مهربون
مامانی کسرا
پاسخ
ای جانم از این همه مهربونی قربون شما مامانی عزیز و دوست داشتنی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 آذر 92 18:05
برف آمد... اهورا گفت : آدم برفی بسازیم؟؟!!! گفتم این روزها همه برفی اند مادر... بیا آدمی بسازیم... که برفی نباشد!!!!!!
مامانی کسرا
پاسخ
به هب چه متن قشنگی ممنون زهرا خانم عزیز و مهربون
شقایق
29 آذر 92 20:38
اخی عزیزم ایشالا زود زود هر دوتاتون خوب بشین قبل از اینکه بابایی هم وا بگیره اتفاقا این خیلی عالیه که با همه دین و مذهبی اشنا بشه و این برای بهتر بودن پسرمون عالیه منم چند روز نبودین نگرانتون بودم ایشالا همیشه در پناه خدا باشید
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون شقايق جان
مامان راضیه
30 آذر 92 1:29
سلام سودابه جون ببخشید من چند وقتی نتونستم سر بزنم بهتون البته میومدم پستات و می خودنم ولی کیان موس لپ تاپ و خراب کرده نمی تونستم نظر بذارم تا بعد از مدت ها فرصت کردم رفتم موس خریدم خلاصه که ببخشید انشالا زودی خوب بشید دوتایی تون و خدا کنه نفر سوم دچار نشه رومیزی هم خیلی قنشگه رنگش و خیلی دوست داشتم مبارکت باشه عزیزم و عکس خیلی خوشگلی هم هست خوبه که کاراش به خودت رفته این فسقلی تازه شاکی هم هستی ببوسش
مامانی کسرا
پاسخ
شما باید ببخشید که منم نمیرسم زود به زود بیام خدمتتون ما به هر از گاهی دیدین بعضی دوستان هم راضی هستیم مامانی مهربون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
30 آذر 92 2:04
روی گل شما به سرخی انار شب شما به شیرینی هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا شب یلدا مبارک http://www.niniweblog.com/upl/min/13874432738.jpg
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی میــــــــــــــنا جون عزیزم ممنون از این کارت پستال قشنگ بسی سورپرایز شدیم انشالله شما هم همیشه خوب و خوش باشید و یلدا بهتون خوش بگذره
بهاره مامان ونداد
30 آذر 92 2:24
ای جانم به این گل پسر تمیز وحمام رفته وای دست رو دلم نزار که دقیقا مشکل من وبا ونداد سر لباس پوشیدن گفتی من دقیقا این ریختی میشم تا ونداد لباس بپوشه هر جا که هست وبا هر دینی که هست باید دلش خدایی باشه همیشه موفق باشی کسری نازنینم
مامانی کسرا
پاسخ
بهاره جان تورو خدا برو یه راه حلی واسه این قضیه پیدا کن! اینجاییا که میگن" بهش فرصت بده"!!!!! عقل من نمیرسه ینی چی! وقتی از ساعت8 داری بهش میگی بپوش عزیزم بپوش نفسم و نمیپوشه و ساعت الان نزدیک 9 و من تا 9:30 بیشتر وقت ندارم نمیدونم بهش فرصت بده ینی چی؟؟؟؟؟؟ یکی که میگفت بذار خودش بپوشه!!!!! گذاشتم اما نگاشم نکرد!!!!! تورو خدا تو برو از یکی بپرس که زبون آدم حالیش میشه اینا با بچه های خودشون مقایسه میکنن
فریده
30 آذر 92 8:57
امان از دست این ویروس های سرماخوردگی . تمامی هم که ندارند . امیدوارم هرچه زودتر بهتر بشید . چقدر عکس کسرا که روی میز خوابیده زیبا شده !!! هر جا هستید شاد باشید
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفت فریده جان انشالله شما هم همیشه خوب و سلامت باشید
مامان آوا
30 آذر 92 11:06
به ستاره ها خواهم سپرد بر جاده های شبت بتابند تا مسیر آرزوهایت در طولانی ترین شب سال بی نور نماند یلدایتان رویایی
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون یلدای شما هم مبارک
بهاره مامان ونداد
30 آذر 92 12:17
وای سودابه جون باورت نمیشه هیچ کی درکم نمیکنه همه میگن درست میشه ولی بعد از سه سال هیچ تغیری توش پیدا نشده هیچ بد تر هم شده خیلی ها به منم گفتند بزار خودش بپوشه ولی خودش فقط تو این سرما یه شورت میپوشه میگه بریم بیرون اخه این شد منم تنها راه حلی که براش پیدا کردم اینه که ولش میکنم میام بیرون بعد از کلی گریه میگه میپوشم میدونم بده ولی تنها راهی که رو ونداد جواب داده بالاخره ما مادرها یه جایی باید سخت هم بگیریم دیگه ولی خدایی هیچ کی بچه این جوری ندیده کسری و ونداد تنها موجودات این مدلی اند
مامانی کسرا
پاسخ
دقیـــــــــــــــقا بهاره جان! هیچ کس باور نمیکنه میگه مگه میشه!!!! منم مجبورم دقیقا همینکارو بکنم میگم اوکی من رفتم عزیزم بعد میبینه من واقعا کفشامُ پوشیدم میگه باشه باشه بپوش!!!! میگم خوب مادرم از اول خودت بپوش!!!! تازه من مشکل دیگه ای که دارم دایما مونیکا بهم غر میزنه میگه کسرا نمیتونه خودش لباس بپوشه و این تقصیر تو ِ!!!!! میگم والا بلا به دین به آیین من نمیدونم چیکار کنم که این بپوشه!!!!! به قول تو اینا دیگه سه سالشونه... حالا بیا دوتایی بهم امیدواری بدیم بگیم چهارسالگی خوب میشن! اگه نشدن میایم میگیم پنج سالگی و.... اینقدر این کارو ادامه میدیم تابلاخره درست شن
فریده
30 آذر 92 13:58
هندونه بیار قاچ کنم لپتو بیار ماچ کنم . هوررررررررررررررررا یلدا مبارک.
مامانی کسرا
پاسخ
یلدای شما هم مبارک
مریم
3 دی 92 16:39
همیشه خوش باشین رومیزیتون هم قشنگ بود خیلللی
مامان لیانا
8 دی 92 12:42
کسری جون خاله سرما میخوریا..رومیزیتون خیلی قشنگه قبل از اینکه بخونم که تازه خریدین عکس کسری جون دیدم که سرشو گذاشته رو میز پیش خودم گفتم چه رومیزی با مزه و هماهنگ با سال نو
مامانی کسرا
پاسخ
قابل شما رو نداره! آدرس بدید میفرستیم واستون ممنون که به ما سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد