کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرای من اینروزا

1392/9/30 12:08
نویسنده : مامانی کسرا
390 بازدید
اشتراک گذاری

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ shabahang's Pictures-www.shabahang20.mihanblog.com ۩۞۩

 

با سلام و صلوات بلاخره دیروز تونستیم از دکتر وقت بگیریم ساعت ۱:۱۵

رفتیم مهد دنبال آقا کسرا و بردیمش دکتر.

مطبُ گذاشت روی سرش! اصلا اجازه نداد معاینه اش کنه!

دکتر بنده خدا هم گفت عب نداره به نظر نمیاد مشکل خاصی داشته باشه

یه شربت داد که به اندازه یه آب*جو *الکل داره!! فعلا داره شربتشُ میخورده تا ببینین خدا چی میخواد.

دیروز که رفتم مهد یه بسته پلاستیکی بهم دادن

گفتن کسرا اینُ واسه شما درست کرده

به عنوان هدیه کریسمس

از لوئیس پرسیدم این چیه؟ گفت:بازش کنید وببینید و سورپرایز شید! 

 

 

 لوله مقوایی دستمال کاغذی های لوله ای رو کسرا رنگ کرده بود

و به عنوان هدیه و چیزی که قرار بود ما رو سورپرایز کنه!!!!!!

گذاشته بود داخل این بسته بندی زیبـــــــــــــــا

البته ما  واقعا بسیار سورپرایز شدیم،از این همه خلاقیت...

 

 

دیگه خدمت شما و پسر کوچولوی عزیزم(اعتراض نکن هر سنی که باشی واسه من پسر کوچولویی)!!!

عارضم،درخت کریسمسمون رو هم آوردیم تو خونه!

البته هنوز چیزی بهش آویزون نکردیم  فعلا آوردیمش تو که به هوای خونه ما عادت کنه...

 

 

آره دیگه اینجوریاست...

امشبم شب یلداست ،

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها

سدی باشند در برابر تاریکی ها 

یلدایتان رویایی 

روزهایتان پر فروغ 

شبهایتان ستاره باران!

                                                                                     التماس دعاtotalgifs.com flores-pequenas gif gif girl-and-flower.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
30 آذر 92 12:18
دوست ِ عزیزم; پاییزی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غمهایت باشد. پاییز رو به اتمام است، از ته دل سپیدی و زیبایی و آرامش برف زمستان را آرزو دارم تا با گرمای قلب پاکت، برایت دلنشین باشد. * یلدات مبارک * عمرت بلند... آرزوهایت دست یافتنی... لبت خندان... دلت شاد...
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم چه دعای قشنگی یلدای شما هم مبارک
مهسا
30 آذر 92 13:25
کلی هیجان دارم. درخت کریسمس واسه شب یلدا...این خیلی عالیه.یلدای متفاوت. ایشالا که شب یلدای خوبی داشته باشید. ایشالا که سال نو تون مبارک باشه ایشالا که همیشه شاد و سالم و پیروز و موفق باشید. ایشالا در کنار شاد باشید.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم مهسای عزیزم انشالله زندگی اونجور که دوس داری پیش بره واست
ارغوان
30 آذر 92 18:45
سودابه جون يلدات مبارك شب يلدايي زير درخت كريسمستون ما را هم دعا كن
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون عزیزم،اصلا یکی از تزئینات درخت کریسمسُ میذارم به نیت آرزوهای ارغوان عزیز
مامان پویا
30 آذر 92 18:49
به صدیلداالهی زنده باشی اناروسیب وانگورخورده باشی اگریلدای دیگرمن نباشم توباشی وتوباشی وتوباشی پیشاپیش یلداتون مبارک،دلتون خجسته ،لبتون خندون،کامتون شیرین
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله شما سالهای سال خوب و خوش و سلامت باشید
بابا مهدی
30 آذر 92 19:31
بنام ویاد خداوندبخشده مهربان باعرض سلام وارزوی سلامتی خدمت عزیزان دورازوطنم ،امیدوارم شب یلدای خوبی داشته باشید وسال خوبی اغاز کنید تقدیم به کسرای عزیزترازجانم نمیدانم بگوشت می رسدانجا صدای من نمیدانم توهم احساس خواهی کردچون من دردهجران را نمیدانم توهم شبهابیاد ان شب دیدارهستی نمیدانم ترا شبها اگرخوابی است میبینی مرادرابررویاهاکه میگریم برای تو من اینجا بدنیای میان خواب وبیداری تمام شب ترادیدم تراباقلب تنهایم بجای چشم ها دیدم ،ترادیدم نمیدانم بخاطرداری ان ساعت که می گفتی ومی گفتم دوستت دارم ای عزیزم ای امیدم نمیدانم که می دانی هرگزفراموشت نخواهم کرد باارزوی سلامتی وسعادت برای شما عزیزانم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم ازاینهمه مهربونی یلدای شما هم مبارک عمرتون صدشب یلدا ، لبتون همیشه خندون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 دی 92 6:19
وااای من عاشق درخت کریسمسم خیلی دوسش دارم میام دوباره فعلا
فریده
1 دی 92 9:21
چه سوپرایز جالبی . چقدر خوب بسته بندی شده . خدا بَد نده ، مگه کسرا چه مشکلی داشته که اونو بردی دکتر ؟ امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون عزیزم چیزی خاصی نبود همین سرماخوردگی چند روز بود مونده بود تو بدنش!
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 دی 92 10:15
ایشالاه که بهتر میشه عزیزم دستت درد نکنه کسری مهربونم خیلی کادوت قشنگه
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 دی 92 10:16
چقد بامزه میشینی کسری جونم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
شقایق
1 دی 92 13:17
وای خوش بحالتون منم درخت کریسمس ..... منم برف ............. منم بابا نوئل ای خداااااا ایشالا که خوش باشید افرین به پسر خوش سلیقه دستش درد نکنه ممنون عزیزم یلدا جاتون سبز بود
مامانی کسرا
پاسخ
قربون مامان شقایق مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد