کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرای من

1392/9/7 19:37
نویسنده : مامانی کسرا
354 بازدید
اشتراک گذاری

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩         

 

امروز دقیقا یک هفته است که کسرا تنها تو مهد میمونه روز اول از دو ساعت شروع

کردیم والان ۵ ساعت تو مهد ِ.

یک ماهی که من باهاش میرفتم شاید خیلی سخت بود، شاید خیلی وقتا کم می آوردم

اما الان داره نتیجه میده،الان کسرا به همه مربیاش اعتماد داره و باهاشون میمونه

صبح که میخواد از من جدا شه یکم نق و گریه چاشنیه کارمون هست

اما کم کم ازش خداحافظی میکنم و میرم

از ساعت ۹ تا ۲ تو مهد میمونه

و من تمام مدت تو خونه موبایلم کنارمه و لباس پوشیده منتظرم که اگه زنگ زدن خودمُ برسونم.

معمولا ساعت ۱ خواب میره و اغلب که میرم دنبالش خوابه،باید منتظر بمونم تا بیدار شه!

امروز یکم بد حاضر شد،کم کم متوجه شده که باید بدون من تو مهد بمونه

و الان این قضیه داره اذیتش میکنه.

الان متوجه شده که مامانی صبح تو خونه است و من میتونم پیشش بمونم

پس چرا برم مهد!

مجبورم حتما صبح لباس بپوشم و باهاش برم تا فک نکنه میتونه تو خونه بمونه.

الان باید یه جور دیگه باهاش برخورد کنم بایدسعی کنم  با حال خوش از خونه بره

بیرون که گاهی هم موفق نیستم .

اما تلاشمُ میکنم و شما هم واسمون دعا کنید.

مشکل همیشگی ما تو فصل سرما با کسرا همین بوده که میبایست به زور از خونه بیاریمش بیرون

گاهی واسه بستنی هم نمی اومد دیگه چه برسه به موضوعی مثل مهد...

در مجموع داره پیش میره نه خیلی خوب، اما یواش یواش...

توکل بر خدا، انشالله از این مرحله هم رد میشه.

 

واسه اینکه تو مهد مونده براش جایزه خریدم

یه گیتار کوچیک کلی ذوق کرد

 

 

بلد نبود دستش بگیره ، تو اینترنت نشونش دادم ،کم کم داره یاد میگیره 

نه که حرفه ای بزنه حداقل درست دست میگیره

 

 قربونون دست چپ کوچولوت برم مامانم

 

12.gif

 

عاشق این قهوه های خونگیه ِ ، ما بهشون میگیم قوّتو  (همون قاووت) دولپی میخوره

یه ظرف بذارم جلوش در عرض چند ثانیه تمومش میکنه 

 

 

 

اینا اینقدر تلخن که من خودم میریزم تو چاییم میخورم نمیدونم این وروجک

چجوری قاشق قاشق میخوره...

 

 

اینروزا خورشید زود غروب میکنه حدودای ۳:۳۰ دیگه غروب کرده

شبای بلند و طولانی باید یه فکری واسشون بکنم.

البته کتاب دوم رفته زیر چاپتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تا کی پدر محترم دست ما برسون...

دوتا نکته ، اول اینکه ما کوچیک همه پرسپولیسیها هم هستیم ، اون مال دوران جوانی بود

وگرنه که دیگه الان فرقی نداره...

دوم اینکه pdf این مجموعه ها رو اگه خواستید حتما ایمیل واسم بذارید که براتون بفرستمش،

شاید به درد شما هم خورد.

در پناه حق ، مواظب خودتون باشید

 

 روی این عکس هم باید بنویسم :ساعت ۱۵ صدای ما را از سوئد میشنوید

 

 

خدایا شکرتـــــــــــــــــــــــــــ شب باشه روز باشه دم دم صبح باشه هر چی که باشه

ما خیلی خیلی مخلصیمFree Hello Kitty Smileys

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

پریسا مامان کیان
7 آذر 92 19:54
سلااااااااااااام خدا رو شکر. چه موفقیتی آفرین. بالاخره زحمتات نتیجه داد. عزیزم کسرا. قوتوی کرمونی دوست داری؟ چه جالب. نوش جونت داداشی. بخور که کلی خاصیت داره. (یه چیز جالب: کیان عاشق چیزای ترشه. البته خرما هم دوست داره ولی فکر کنم از نظر ذائقه ژن من قویتر بوده) چقدر عکس آخری قشنگه. روزگار بر وفق مرادتان باشد و خوب . انشالله.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون پريسا جان البته تا موفقيت هنوز راه داريم اما واسه شروع خوبه خدا رو شكر
مامان كسرا
7 آذر 92 20:08
سلام. ما هم يك كسرا داريم البته 2 سال از كسراي شما كوچيكتره و چند هزار كيلومتر دورتر.كسراي ما كه خيلي شيطونه .با ارزوي سلامتي براي همه ني ني ها.خوشحال ميشيم به ما هم سر بزنيد.
ارغوان
7 آذر 92 20:52
ديدي سودابه جون چقدر بيخودي غصه ميخوري حالا چند وقت ديگه هم مياي يه فيلم ميذاري كسرا شبيه زبان مادريش سوئدي صحبت ميكنه گيتارشم چه خوشگله، مباركش باشه خودتم بزن وقتايي كه خونه نيست
مامانی کسرا
پاسخ
فك كن ماماني گيتار به دست البته كه تا اونروز و اون فيلم خيلي مونده اما توكلم به خداست انشالله به خير و با سلامتي بگذره
عمه هانیا
7 آذر 92 21:58
الهی قربونت برم با اون عکسای خوشکلت آدمو دیوونه خودت میکنی میخام بخورمت دوست دارم یه عالمه کسرا داره بزرگ میشه کم کم همه چی درست میشه فقط باید زمان بگذره و آدم صبور باشه امیدوارم زودی همه چی براتون خوبه خوب شه
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونيم عمه هانيا انشالله شما هم خوب و خوش و موفق روزگار بر وفق مرادتون بچرخه
مامان مونس
8 آذر 92 0:40
عزیز دلم گل پسر ماهت خدا حفظش کنه
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون ماماني مهربون انشالله به زودي پسملاي ناز شما رو ببينيم
مهدخت
8 آذر 92 0:48
گیتارت مبارک عزیزم.چند روزه آرش هم با ذوق میشینه ووبلاگت رو میخونه بس که این مامانی قشنگ مینویسه .ای کاش همه ی مامانا اینقدر با حوصله بودن
مامانی کسرا
پاسخ
ما قربون اين مادر و پسر از من با حوصله تر و مهربونتر شمااااا يه نگاه به اين دسته گلايي كه تحويل جامعه دادي بنداز أشك معلم سوئدي رو درآردي
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
8 آذر 92 4:02
سلام سودابه جونم خوبید وای چه عالی که دیگه کسرا جون توی مهد میمونه عجب گیتار خوشگلی چه با سلیقه مبارکت باشه عزیزم الهی قربون مزاجت برم من عزیزم راستی خصوصی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 آذر 92 5:27
عزیزم خصوصی تو چک کن لطفا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 آذر 92 5:30
عزیزم شمااا با این قلب بزرگت سالار مایی دم همه استقلالی هااا جیز شوشوی منم استقلالیه ما با هم کلی کل کل میکنیم اما دیگه از ما گذشته
مامانی کسرا
پاسخ
شوهر شما از انتخاب شما به عنوان همسر مشخص بود با سلیقه است دیگه استقلالی بودنشون هم مزید علت شد که خیلی با سلیقه ان
صبـــــا خـــاله ی آیســـا
8 آذر 92 11:50
کسرا جونم عااااااااااااااشقتم
مامان مینا
8 آذر 92 14:26
خیلی خوبه گل پسری به محیط مهد عادت کرده فکر کنم گذاشتین مهد تا زبان اونجا رو بهتر یاد بگیره .شنیدم زبان سویدی سخته.موفق باشید
مامانی کسرا
پاسخ
آره گلم بیشتر به خاطر زبان گذاشتمش مهد دقیقا خیلی سخته اینقدر تلفظاشون عجیب غریبه که خدا میدونه حالا توکل بر خدا باید یاد بگیریم دیگه
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 آذر 92 16:12
خدا را شکر بلاخره کسری جونم به محیط مهد عادت کرد نوش جونت عزیزم عزیزم هر جا هستید در کنار هم خوش و خرم و سلامت باشید
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم خانمی
مهسا
8 آذر 92 16:14
واقعا تلخه؟ پس این وروجک چجوری می خوره؟ عکسا رو دیدم فکر کردم که چقدر شیرین و خوشمزه هست. دهنم آب افتاد. این آقا کسرا خیلی متفاوته. خدا حفظش کنه.
مامانی کسرا
پاسخ
ادویه تند زیاد داره! شما لطف داری عزیزم
مامان فرح
8 آذر 92 17:37
سلام به کسرای ناز وخوشگلم به مامان سخت کوش و بابای مهربان تا اندازه ای دلم آروم گرفته امیدوارم که شرایط به همین روال پیش رود و مامان فرح از عهده ی تمام نذر و نذورات برآید در ضمن جا دارد از مهدخت خانم و فرزندان عزیزشان که هوای سودابه را دارند تشکر کنم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی مامان جان،اما چرااینقدر کتابی نوشتی؟ دستت درد نکنه بابت نذر و نذورات
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 آذر 92 19:55
پس اگه این طور باشه من خیلی بی سلیقه ام دیگه نه عزیزم ممنونم که برام ایمیل کردی هنوز فرصت نکردم ببینمش اگه سوال داشتم بهت میگم مرسی
مامانی کسرا
پاسخ
شما که خود سلیقه ای خانم خانما من در خدمتم عزیزم!
فریده
9 آذر 92 7:51
خدا رو شکر که کسرا تا حدودی به مهد عادت کرده ولی از قرار معلوم بازم باید واستون دعا کنیم . باشه ما هم دعا می کنیم آدرس ایملیم رو گذاشتم بسیار بسیار ممنون می شم یه نسخه از کتاب هاتو داشته باشم . البته با عرض شرمندگی با این شب های طولانی چیکار می کنی ؟ به نظرم سخت باشه . بی خیال هر شب یه فیلم خوب بذارید ، جلوی تلویزیون دراز بکشید و نگاه کنید البته باید حداقل 5 بار ببینید تا آخر شب بشه . امیدوارم هر جا هستی شاد زندگی کنی .
مامانی کسرا
پاسخ
بعلـــــــــــــــه شما به دعا کردن ادامه بدید همچنـــــــــــــــان ما قربون شما بریم فرستادم واستون خانم خانما
سمیه مامان آیسا
9 آذر 92 15:08
کادوت مبارک خوشگل خاله .. از طرز نوشتنت لدت میبرم دوست خوبم.... بوس برا کسرا جونم
مامانی کسرا
پاسخ
ما هم خوندن نظرات شما لذت میبریم خانم خانما
دایی محمد
9 آذر 92 16:42
mohamad.rk23@yahoo.com
مامانی کسرا
پاسخ
فرستادم واست
مریم مامان نیکان
9 آذر 92 20:03
دوست عزیز سلام... خدا رو شکر که آقا پسر قبول کرد که تو مهد بمونه به وب ما سربزنین خوشحال میشیم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون سر زدید میرسم خدمتتون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
10 آذر 92 3:27
خصوصی عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
بهار
10 آذر 92 4:02
قالب وبلاگ و تقویم کامـــــــــــلا سفارشی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com/
مامان آوا
10 آذر 92 9:44
سلام مامانی مهربون کسرا جون خوبین اومدم وب پرهام و با وب شما آشنا شدم امیدوارم که توی غربت همیشه خدا نگهدار وپشت وپناه شما باشه اگه با تبادل لینک موافق باشن به وب آوایی بیاید موفق وپیروز باشی عزیزم
مامان آوا
10 آذر 92 23:10
عزیزم با افتخار لینک شدی کسرای عزیزم رو ببوس
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون
شقایق
11 آذر 92 15:30
وای خدا را شکر خیالم راحت افرین به کسرادست مامانی درد نکنه با این جایزه قشنگش
مامانی کسرا
پاسخ
قربون خاله مهربون
مریم
17 آذر 92 16:18
لطفا برای منم بفرستین مامان کسرای عزیز دعای خیرم بدرقه راهتون بود به خاطر لطفی که کردین و راهنمائیم کردین اگه بفرستین بیشتر هم می شه
مامانی کسرا
پاسخ
سلام با کمال میل فرستادم واستون
اعظم مامان زهرا
11 دی 92 1:29
سلام خوبین.شما مگه کرمانی هستین؟؟؟از قوتو ها گفتم من خودم اهل کرمانم.ب وب دختر منم سری بزنید خوشحال میشم
مامانی کسرا
پاسخ
آره عزیزم من تا حالا چند بار گفتم که ما کرمونی هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد