کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پسرم کسرا

روزای زندگی

1392/9/5 12:23
نویسنده : مامانی کسرا
460 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

flowers-008.gif

 

 

سلام

یه سلام پاییزی با بهترین آرزوها در اولین روز هفته...

امیدوارم بهترینها رو خدا واستون رقم بزنه و در کمال سعادت هر جا که هستید روزگار بگذرونید

ما هم از دعای شما خوبیم الهی شکر.

کسرا هم کماکان مشغول زندگانیست، مشغول بزرگ شدن و شیطنت.

آخر هفته ای که گذشت متفاوت از همیشه بود.

جمعه شب که مهمون داشتیم دوتا از دوستای خوبم،مریم جون و آقا حمید.

شنبه هم بعد از مدتها رفتم یه مهمونی ،از اون مهمونیا که صاحبخونه رو اونقدر دوست داری

که گذر زمان رو حس نمیکنی راحت میشینی و لذت میبری،

حتی نگران بچه هم نیستی،

رفته بودیم خونه مهدخت جون،جاتـــــــــــــــــــــون خالی ،خیلی خوش گذشت

اصلا احساس نکردم رفتم خونه یه دوست،

من خواهر ندارم واسه همین نمیتونم حس کنم چجوری خونه خواهر آدم ؟ اما یه حسی بهم میگه

خونه خواهر هم باید همینجوری باشه

همینقدر راحت،همینقدر شیرین،همینقدر مهمونواز...

کسرا که با آرش سرگرم بود و من و مهدخت جون دل دادیم و گرفتیم ....

آرتا طرفدار استقلال ِ مثل من،смайлик

اینقدر مسخره بازی درآوردیم،اینقدر خندیدیم...

اگه بدونید با خودش چیا از ایران آورده بــــــــــــــود من که فقط میخندیم 

بعد تازه غصه میخورد واسه چیزایی که نیاورده...

اوضاعی بود!

مثلا این کلاهُ و پرچم استقلالُ آورده بود میگفت میخواستم شیپورمم بیارم مامانم نذاشته!

گفتم میخواستی بیاری اینجا کیو باهاش تشویق کنی؟!!!!

 

 

 

 

شنبه خیلی خوبی بود،مهدخت جونم حسابی زحمت کشیده بود،شهر ترولهاتن 

با یوتبری ۴۰ کیلومتر  فاصله داره در حالت عادی مجبور بودیم قطار بین شهری سوار شیم اما

بابایی ماشین گرفت و زدیم به جاده ،خیلی بهتر بود!

معطلی و سرما اصلا نداشتیم که بسی خوشبحالمون شد.

مسیر هم که واقعا قشنگ بود.

 

 

حالب بود که هنوز خیلی جاها سبز بود!خورشیدم که میتابید دیگه معرکه شده بود....

یکشنبه هم رفتیم دانشگاه بابایی،من رفتم جلسه تصنیف و پدر و پسر با هم بودن.

نمیدونم این چیه! اما این فسقلی کله اشُ میکرد توش داد میزد!

تمام دانشگاهُ گذاشته بود رو سرش

 

واسه ناهار هم با دوستای بابایی رفتیم یه رستوران ایرانی و جاتون خالی

بابایی کله پاچه خورد و من باقالی پلو با گردن!

البته کسرا تو رستوران خواب رفت منم رو تخت خوابوندمش و از غذام لذت بردم!

بیدار شد رفتیم واسش لباس زمستونی خریدم.

 

 

امروز صبحم لباسشُ پوشید و رفت به سلامت!

لباس سر همی مانندیه که  تمام بچه ها اینجا میپوشن واسه زمستون!

هم پوشیدنش راحت ِ هم خیلی گرمه...

 

 

  الانم نشسته روبه روی من داره آب میوه میخوره

                                                                             در کل خوبیم خدا رو شکرtotalgifs.com flores-pequenas gif gif pinkrose.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان پویا
4 آذر 92 19:39
آقا کسرای خوشگل همه ی ژستاش قشنگه باچشمای خمارش سرهمیشم جذاب ترش کرده گل پسرو
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خاله مهربون
ارغوان
4 آذر 92 20:07
سودابه جون من هميشه ميام اينجا ولي ببخش كه جديدا تنبل شدم وگرنه كه من عاشق اين مادر و پسر استقلالي هستم
مامانی کسرا
پاسخ
شما بیا هر جور دوست داری بیا
مهسا
4 آذر 92 20:48
وای چقدر قشنگ...من انقدر از این لباس سرهمی ها دوست دارم. البته واسه خودم نمی دونم هست یا نه... خوشحالم که حسابی خوش گذشتهشاد باشید عزیزم.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خانم خانما انشالله به شما هم خوش بگذره اینجا که هست! همه سایزش هست میخوای واست بگیرم؟
پریسا مامان کیان
4 آذر 92 21:38
سلاااام خوبین؟خوشین؟ سلامتین؟ آفرین به سودابه جون که مثل ایران ،بساط مهمونی دادن و مهمونی رفتنش به راس. تو همین الانم از ما بیشتر مهمون داری میکنی. فک کن؟؟؟؟ آفرین روابط اجتماعی مثل همیشه. راستی بزنم به تخته ماشالله به جونتون. هر دو تون تپل تر و خوشگلتر شدین. ماشالله. این عکس سرهمیه کسرا هم خیلی قشنگه. رفت تو لیست عکسای یهویی و ناز
مامانی کسرا
پاسخ
من که خیلی چاق شدم! کسرا نه! اره من رفت وآمد دوست دارم،مخصوصا با آدماییکه باهاشون بهم خوش بگذره
فائـــــــــزه
4 آذر 92 22:58
ای جانم ی مادر و پسر استقلالی خوشبحالتون عزیزم من همیشه دوس داشتم تو ی کشور دیگه زندگی کنم چقد خوبه ک همچین وبلاگی رو واسه آقا پسر گلت ک خیلم جیگره درست کردی)))))))))) ببوسش حتمن حتمن
مامانی کسرا
پاسخ
از آشناییتون خوشحال شدم ممنون که به ما سر زدید همه جا یه خوبیایی داره یه بدیایی خدا کنه سلامتی باشه بقیه اش حل میشه انشالله سرنوشت بهترینُ واستون رقم بزنه
صبا
4 آذر 92 23:50
سلام خوبي سلامتي كسرا خوبه هب الهي شكر من پرسپوليسم راستس چرا چيزي ننوشتي از اونجا ناراحتت كردم؟
مامانی کسرا
پاسخ
صبا جان من اصولا از کسی ناراحت نمیشم اما متوجه نشدم! کجا چی ننوشتم؟!
مــآمــآنـے
4 آذر 92 23:50
ای جونم چه کلاه با مزه ای
مهسا
5 آذر 92 1:43
وای به من که خیلی خوش می گذره. اینجا واسم مثل بهشته...آروم...قشنگ..وای محشره. دانشگاش هم عالیه. البته در مقایسه با دانشگاهای خودمون وگر نه... کاش می شد بگم واسم بخری اما اخه از هم دوریم. اگه یه روز به چشمم بخوره واسه خودم می خرم.
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم حسابی خوش بگذرون یه چیزی بگم بخندی،حامد هم از یکی از دانشگاه های ترکیه (یادم نیست کدوم)پذیرش گرفت،پرس و جو کرد دید نمیتونه از پس هزینه های زندگیه سه تاییمون بر بیاد بیخیال شدیم وگرنه اگه خوب پول میدادن ما هم الان اونجا بودیم با شماااااااااااا ببین چــــــــــه میشد
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
5 آذر 92 3:23
سلام عزیزم خوشحالم که خوشحالید واز این روزهاتون لذت بردید وبسی خرسندید وای عزیزمی شما هم استقلالیید بزن دست قشنگروووووووووووو عزیزم چقدر خوب دوست خوب یه نعمته انشاله همیشه کنار هم شاد وخندون باشید الهی بگردمت عزیزم چه لباس خوشگلی مبارکت باشه عزیزم سودابه جون اینجور لباسا خیلی خوبه چون تمام بدن بچه ها یکنواخت گرم میشه واز همه مهمتر پهلوهاشم میپوشونه راستی عکس دونفر استقلالیتون لایک داره هوارتا
مامانی کسرا
پاسخ
وااااااااااااااااای من عاشق این جماعت استقلالیم دوستون داریم ممنونم مامانی مهربون
فریده
5 آذر 92 7:37
خدا رو شکر که حسابی بهتون خوش گذشته ، چقدر عکس دونفرتون تون قشنگ شده ، خیلی خوشحالم که آخر هفته خوبی داشتی . کسرا جون رو ببوس و مواظب زیبایی هات باش
مامانی کسرا
پاسخ
قربون شما بریم بااینهمه محبت و مهربونی
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 آذر 92 7:53
همیشه خوش باشی عزیزم مبارکه کسری جونم دستت درد نکنه مامان مامان استقلال و عشقه مامان یه تفاهم دیگه من عاشق استقلالم
مامانی کسرا
پاسخ
یوهووووووووووووو ببین اینجا چه خبره ه ه ه ه همه استقلالین
مریم مامان یاسمین زهرا
5 آذر 92 8:34
آفرین به این مادر پسر استقلالی، دارمتون
مامانی کسرا
پاسخ
عشق است جماعت استقلالی روووووووووووووووو
مامان بردیا
5 آذر 92 9:04
وای چقد خوشحال شدم که خوبین وخوش میگذرونینوایشالا همیشه شاد باشین لباس نومبارک.خیلی خوشگله
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از محبتتون
مهسا
5 آذر 92 14:41
جدی؟ وای چه جالب. اگه با هم بودیم خیلی خوش می گذشت. دیروز رفتیم فروشگاه. قیمت مواد غذایی با ایران خیلی فرق نداشت. قیمت اجاره خونه و برق و اب و گاز این چیزاش زیاده. رستوران گرونه، که خوب ایران هم همینجوریه. آدم اگه خودش تو خونه غذا درست کنه ارزون در می یاد. کلا ما ها تو ایران خیلی ریخت و پاش می کنیم. البته دانشگاه همسرم محله گرون هست. شاید محله های دیگه خوب باشه. البته خوابگاها کلا داخل دانشگاهه و خوبه. دعا کن منم بتونم پذیزش بگیرم ا.نوقت دو تایی از پس اینا بر می یاییم. می دونی اصلا دلم نمی خواد برگردم.
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم درست میشه انشالله خدا بزرگه قوی باش به خدا توکل کن انشالله بهترین واست اتفاق بیافته از صمیم قلبم میگم ،اخه خودم اینروزا رو داشتم
مهدخت
5 آذر 92 15:35
سلام سودابه جونم چقدر خوشحالم که خونه مون بهت خوش گذشت وراحت بودی .عکستون خیلی قشنگ بود.اگه بدونم اینقدر منو تو وبلاگت معروف میکنی تند وتند دعوتت میکنم بیای اینجا.
مامانی کسرا
پاسخ
اوه تازه کلی تقاضا داشتم که عکس مهدخت جون و مونیکا و لوئیس رو بذار ما ببینیمشون
صبا
5 آذر 92 15:42
همين كشوري كه الان هستي از رسم ورسمش اداب و رفتارشون برخورد و..............
مامانی کسرا
پاسخ
والا صبا جون من چون خیلی وقت نیست اینجام خیلی نمیتوتن در موردشون بنویسم همه اون چیزایی هم که از جشن ها و آداب رسومشون بوده و دیدم تو وبلاگ نوشتم اما از این به بعد سعی میکنم یکم بیشتر در مورد زندگی تو سوئد بنویسم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 آذر 92 3:33
نظرتون محترم اما من عاشق پرسپولیسم اما بادیدن عکس جالبتون کلی انرزی گرفتم
مامانی کسرا
پاسخ
ما دريا دليم هم رو دوست داريييييييم اتفاقا مامانم و داداشم پرسپوليسين! در كل فرقي نداره ممنون كه به ما سر ميزنيد
مامان مینا
6 آذر 92 11:52
امیدوارم همیشه در کنار خانواده لحظات خوبی و خوشی داشته باشیدبرا کسرا جون
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون مامانی مهربــــــــــــــون
مامان آزاده
6 آذر 92 13:26
سلام کسری جون من طاها هستم یه مت نبودم دوباره برگشتم از این به بعد هم زود به زود میام راستی اونجا خوش میگذره؟ فعلا بای
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مونا
6 آذر 92 14:27
سلام فقط منم كه مي دونم خونه ي مهدخت جون كه خواهر واقعيت هم باشه -كه هست-چقدر به آدم خوش مي گذره.شما به جاي من از خواهريش لذت ببرين. ما هم از دور نظاره مي كنيم والبته خوشحالم ميشيم. خواهر كوچولوي مهدخت جون(البته ديگه خيلي بزرگ شدم كوچولو نيستم)
مامانی کسرا
پاسخ
آخی سلام مونا خانم عزیز،مهدخت جوناز هر دوتا کلمه اشون یکی ،یا در مورد پارساست،یا شما یا همسرتون مسلما نه من نه هیچ کس دیگه نمیتونه جای شما را واسش پر کنه ممنونم از سرنوشت که مهدخت جون و آقا فریور مهربون ُ سر راه ما قرار داد! دعا میکنم خدا بهترینها رو واسشون رقم بزنه شما هم انشالله همیشه خوب و خوش باشید و به زودی بتونید این عزیزانُ ببینید
مهدخت
6 آذر 92 14:31
سلام دوست خوشگل وپر انرژی ومهربون من .دلم تنگ شده از اون کامنت های با حال برا بچه ها بزاری و ما به لبامون لبخند بشینه .همین الا ن ودر همین لحظه خواهر عزیز دردونه ی من مونا خانومی هم دارن وبلاگ شما رو میخونن .دوستی با یه همچین دسته گل باذوقی باعث افتخاره .
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم،مهدخت خانم گل و عزیز،من بهت فکر که میکنم ناخودآگاه انرژی میگیرم خانم به به دستشون درد نکنه، مرسی از شما واسه تبلیغات
مامان الیار
6 آذر 92 17:17
اپم
مامانی کسرا
پاسخ
ادرسُ اشتباه گذاشتید!
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
7 آذر 92 0:42
KHOSUSI
مامانی کسرا
پاسخ
میرسم خدمتتون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
7 آذر 92 1:47
سلام عزیزم مرسی از محبتت من فایر فاکس دارم ولی با اکسپلورر رمز میشه نوشت
مامانی کسرا
پاسخ
اوکی پس فک کنم مشکل همونه عزیزم
مهدخت
7 آذر 92 13:04
چون خیلی بغض کردم چیزی نمی نویسم .دوستتون دارم .همین.
مامان بردیا
7 آذر 92 14:05
_♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\__♥آپم _♥___\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
10 آذر 92 15:02
وااای سودابه جون چه خوشگل شدین با اون کلاه ِ سالاد لوبیا سبز رو تونستی درست کنی؟
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از لطفت! نه! چرا فک کردم مثل ایران هر زمان اراده کنم میتونم لوبیا سبز داشته باشم رفتم بخرم دیدم نداره تموم کرده به جاش کاهو ریختم!!!!!! هویج و سیب زمینی خیار شور با کاهو!!!! ببخشید دستبرد زدیم به دستورتون شرمندهاما خوب شد باور کن! اما در اولین فرصت با لوبیاامتحانش میکنم
مامان الیار
10 آذر 92 18:35
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد