کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پسرم کسرا

ای یار مهربانم

1392/9/4 19:28
نویسنده : مامانی کسرا
375 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام،

یه سلام از جنس تنهایی،از جنس سکوت ...

امروز کسرا با باباییش رفته مهد و من مامانی کسرا اینجا در خدمت شما هستم

آفتاب تابیده تا وسط خونه و من لم دادم رو مبل و چاییم هم کنارم .

جای مادرمان خالی...

بگذریم،

روزی که داشتم از ایران میاومدم مامانم تو فرودگاه دم رفتن تو چشمام نگاه کرد بهم گفت

بچهء آدم سرمایه زندگی آدم  ِ حواست بهش باشه .

اونروزا اینقدر غرق خودم بودم،اینقدر غرق دنیای عوض شدم بودم که یادم رفت،

نصیحت مادرمُ یادم رفت.

این روزا که داره کم کم یک سال از اومدنم میگذره و من به لطف زندگی در سوئد

نه یک سال بلکه سالها بزرگتر شدم یا بهتر بگم عاقل تر شدم یاد نصیحت مادرم اوفتادم

یاد سفارش مادرم...

با خودم یه تصمیمی گرفتم  ، یکم الویتهامُ جابه جا کردم

انشالله که خیرهشکلک های شباهنگ Shabahang

پسرم ،کوچولوی سه سالهء من،

میخوام اینُ بدونی که در همه حال دوست داشتم کمکت کنم،دوست داشتم بهترین شرایطُ

واست فراهم کنم و آرزوی قلبیم سلامتی و شاد بودن تو بود ِ عزیز دلم،

اما بهم فرصت بده ،چون اول باید خودم یادبگیرم بعد بتونم اینُ واسه تو فراهم کنم عزیزم.

چند روزیه که خیلی به گذروندن وقت باکسرا فک میکنم

متوجه شدمکتاب خوندن یکی  کارایی ِ که هم من دوست دارم هم کسرا،

از پازلایی که تو گوشیم حل میکرد ایده گرفتم و تصمیم گرفتم یه کتاب

واسش درست کنم.

یه کتاب با یه سری تمرینات و یه سری نکات  آموزشی...

خیلی خوشش اومد!

دیشب تا دیر وقت داشتیم باهم کار میکردیم .

 

 

عمده ترین عناوین مطالب این "کتاب کوچولو" هم اینجوریه

که مثلا ، هر حیوان را به  بچه اش وصل کن یا سایه هر شکل رو به خود شکل وصل کن

 

 

غذای هرکدام از حیوانات را مشخص کن ،کدامیک بزرگتر است کدامیک کوچکتر.

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  

 

شکل متفاوت کدام است

کدامیک بلندتر است کدامیک کوتاه تر است ...

نتونستم از تک تک صفحات عکس بذارم اما کلیّت کتاب سی صفحه ای

مامانی  که در انتشارات بابایی چاپ شده ایناست که گفتم

عکسا رو از اینترنت گرفتم به کمک فتوشاپ مات، کوچیک و بزرگ و... کردم 

گذاشتم تو word و بابای پرینت گرفت و شد "کتاب کوچولو".

کمتر از سه روز وقت گرفت البته چون ناشی بودم اینقدر طول کشید الان دیگه دستم اومده

سه سوته کتاب چاپ میکنیــــــــــــــــــم!

اما از شوخی گذشته از نتیجه راضیم امیدوارم بتونیم اینجوری بیشتر با هم وقت

بگذرونیم و مفید تر ،اگه اشتباه هم حل کنه چیزی بهش نمیگم

باید کم کم یاد بگیره فقط صرفا بازیه...

                                                                         خدایا ممنونم که بهم کمک میکنیشکلک های شباهنگ Shabahang

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

پریسا مامان کیان
29 آبان 92 19:23
سلااااام. میبینم که بسیار دلتنگ مامان فرح شدین؟بگذریم چه ایده قشنگی. راستی این کتابا اینجا خیلی زیادن. همه جورش هست. اون روز که رفته بودم میدون انقلاب تو پاساژ کتاب کودک خیلی دیدم. اول که عکس کتابت رو دیدم فکر کردم از اونجا خریدی. ای ول ابتکار و نبوغ و خلاقیت. با بازاریش مو نمیزنه. خیلی فکر جالبیه. یه دوست دارم به اسم مریم مامان آوا و یکی دیگه مامان دایانا خیلی بازیهای خلاقانه دارن. مثلا آرد میریزن تو سینی بعد با بچه شون توش نقاشی میکشن. یا کاغذ باطله هاشونو ریز ریز خرد میکنن و با یه کم آب و چسب اونا رو خمیری میکنن و قالبای قشنگ میزنن. از تو وبلاگ کیان میتونی بری کاراشونو ببینی. مخصوصا مامان دایانا که آخر خلاقیت برای کودکه. من این وبلاگا رو برای آینده ثبت کردم. یه سری بهشون بزن. خوش باشین و سلامت. در سایه خدای بزرگ
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم از راهنماییت حتما سر میزنم مرسی آره میدونی آدم اینجا فقط دلش واسه کسی به اسم مادر تنگ میشه ،کسی که بی منت بهت محبت کنه کسی که بدون انتظار تشکر کمکت کنه وگرنه بقیه رد میشه خدا بزرگه
مهسا
29 آبان 92 22:12
وای چقدر قشنگ. واقعا لذت بردم. ایشالا همیشه در حال خلاقیت و نو آوریشاد وسالم باشید.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم البته شما شاهکارای دیگه منُ هم دیدی حذف نظر، جابه جا کردن متن و...
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
29 آبان 92 22:45
سلام عزیزم چقدر عالیییییییییییییییییی ایول بابا یه پا ناشر شدی هاااا سفارشم قبول میکنید عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشید وراضی از همه چیزای اطرافتون
مامانی کسرا
پاسخ
با کمال میل حتما چرا که نه اتفاقا الان شوهر داشت میگفت بنویس هر کی Pdf این کار ُ خواست ایمیل بده واسش بفرستیم دیگه زحمت پرینتش با خودتون! حالا اگه دوست داری ایمیل بده واست بفرستمش کی بهتر از ثمین جووونم
فریده
30 آبان 92 0:17
واقعا ایول داری بابا عجب شاهکاری درست کردی خیلی خوشمان گرفت . خوش به حال کسرا. هزار تا بوس گنده فقط واسه مامان هنرمند کسرا
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي عزيز دلم شما به ما لطف داريد
خاله جون
30 آبان 92 2:28
ای جااااااااااااااااااااااااااانم خداحفظ کنه کسراجونمو
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 آبان 92 4:23
افرین چه کار قشنگی این همه ابتکار واقعااا احسنت داره
بهاره مامان ونداد
30 آبان 92 11:10
افرین مامان نمونه خیلی خوبه که ه دنبال راهای راتباطی میگردی تا باهاش وقت بگذرونی اینم ایده خوبیه که داری امتحان میکنی راستی عزیزم میتو.نی باهاش بازی های بچگی های خودمون هم بازی کنی اینم خوب جواب میده امیدوارم همیشه شاد باشید تا کمتر احساس دلتنگی کنید
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی از راهنماییت عزیزم
مریم مامان یاسمین زهرا
30 آبان 92 12:38
آفرین به این میگن مادر خلاق
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
30 آبان 92 13:50
جدددددددددددی؟ قربونت برم خانومی... خوشحالم که واست ایده شده مــرسی راستی، سودابه جون، اگه درست کردی، عکسشم بذار تا کیفور بشم از دیدنش
مامانی کسرا
پاسخ
حتما
صبا
30 آبان 92 16:00
صبا
1 آذر 92 20:11
سلام عزيز ايكاش در مورد كشور سوئد بيشتر مي دونستنم با اونچه كه تو كتابها هست واونچه تجربه دارن مثل شما
مامان آروین
2 آذر 92 4:10
سلام به روی ماه مامانیه با حوصله و مبتکر ماشاله به پسرتون ماشاله به خودتون از خوندن و دیدن وبلاگتون بسیار بسیار لذت بردم و با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشیم اگه شما هم مارو لینک کنید پسر ماهتنو ببوسید
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون مچکرم که به ما سر زدید ، خوشحالم که باهاتون آشنا شدم با کمال میل، به جمع دوستای ما خوش اومدید حتما در اولین فرصت میرسم خدمتتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 آذر 92 8:59
افرین به مامان خلاق و هنرمند
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم،ممنون مامانی مهربون
عمه هانیا
2 آذر 92 20:44
ایول سودابه عالی بود کتابتو برای ما هم بیار شاید یه روز نیاز شد البته شاید
مامانی کسرا
پاسخ
حتما چرا که نه؟
lمهدخت
6 آذر 92 16:55
هیشکی به اندازه ی من نمیدونه تو چقدر برای این شاه پسر وقت میزاری وبه فکرش هستی .یه دونه ای بخدا.
مامانی کسرا
پاسخ
عاشقتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد