کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

پسرم کسرا

برای مادرم

1392/8/8 23:56
نویسنده : مامانی کسرا
290 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

همیشه برای پسرم مینوشتم امروز برای مادرم؛

 

مادر منُ بببخش ، من بی محبتم

هم سردو سرکشم،هم بی لیاقتم

 

مادر منُ ببخش، غرق جوونی ام

تو راه مقصدی،من بی نشونی ام

 

من پیش روی تو پرخاش میکنم

دنیای بی تو را کنکاش میکنم

 

هر روز پیش تو گستاخ میشمُ

با روحیات تو سرشاخ میشمُ

 

هرگز دلم نشد پیش تو سر بزیر

مادر منُ ببخش،از من به دل نگیر...

 

خوبیم مادر من اینقدر نگران نباش،بهر حال یه کاریش میکنم

غصه خوردنت کلافه ام میکنه!

دوست ندارم درگیر سختیام بشی وقتی درگیر خوشیام نیستی!

چهارتایی با هم یه کاریش میکنیم!

درست خوندی چهارتایی ! نه بابا خبری نیست ،بدون خدا که قبول نیست!

دیدی شدیم چهارتا!؟

مواظب خودت باش ،دوباره که مریضیت عود کرده؟؟؟!!!

میفرستم دارو رو واست... 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاسمن و محمد پارسا
9 آبان 92 1:39
خدا مامان مهربون را براتون نگه داره


ممنونم عزيزم خدا همه مامانا رو نگه داره
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
9 آبان 92 3:08
سلام عزیزم چقدر زیبا بود
چه پست باحالی بود چه حسه مادر وفرزندی رو با همون چند جمله آخر خوب وصف کردی درگیر سختیام و.....
عزیزم انشاله همیشه مامانتون سلامت وشاد باشن وهمیشه خداوند نگهدارشون باشه

عزيزم لطف داري مينا جونم
مهسا
9 آبان 92 8:41
واقعا عالی بود. (دوست ندارم درگیر سختیام بشی وقتی درگیر خوشیام نیستی...)
4تایی!!! خیلی قشنگ می گی.اشک تو چشمام جمع شد.

عزیزم
مامان راضیه
9 آبان 92 10:24
عزیزم اینم از طرف ما واسه مامان مهربونت :



از آسمون روی زمین افتادی یه عمر عاشقی رو یادم دادی

درد دلامو از چشام فهمیدی همیشه بوی گل مریم میدی

وقتی که میخندی همه چی خوبه
حتی روزای خیس و ابری خوبه

وقتی که غمگینی دلم میگیره از غم تو دنیارو غم میگیره

دنیارو با تو دوست دارم حال و هواتو دوست دارم

بازم برام قصه بگو لالایی هاتو دوست دارم

کنار تو قد یه اقیانوسم بدون تو دق میکنم می پوسم

خدا تورو به دنیا ثابت کرده وقتی بهشتشو به نامت کرده

ببخش اگه یه وقتایی جا موندم اگه دل نازکتو رنجوندم

ببخش اگه نگاهتو رد کردم دلت شکست به خودم بد کردم

دنیارو با تو دوست دارم حال و هواتو دوست دارم

بازم برام قصه بگو لالایی هاتو دوست دارم




ممنون ازاین همه محبت عزیزم
چه شعر قشنگی مرسی خانمی
پریسا مامان کیان
9 آبان 92 12:11
سلام عزیزم. چه قشنگ نوشتی برای مامان فرح. خدا هرچی مریضی و قضا بلا هست ازشون دور کنه انشالله و همیشه سایشون بالا سر ما باشه. آمین


آمین
مرسی عزیزم
مامان فرح
9 آبان 92 13:33
عزیزم سودابه از لطف و محبت تو که در فکر من هستی متشکرم آسایش وآرامش تو کسرا وحامد باعث خوشحالی من میشود هیچ شکی از این که آینده کسرا در آنجا تضمین میباشد ندارم اما برای رسیدن تا آن زمان باید قول بدی که از نظر روحی شرایط کسرا مهیا باشد اگر نیاز باشد خودم چند ماهی میام


من از خدامه تو بیای
تمام سعیمو میکنم اما منم آدمم،منم تنهام،با مونیکا حرف میزدم میگفت من واقعا درک میکنم شرایطت خیلی سخته
حالا توکل بر خدا واسمون دعا کن
دایی محمد
9 آبان 92 13:38
تازه این یکی از چند مریضیشه


آخی ، باور کن من از صدتاش یکیشُ بهش میگم اما کلا جوش میزنه!
فریده
11 آبان 92 9:19
امیدوارم مادرتون همیشه سالم و سلامت باشه . منم مادر شوهرم خیلی غصه بچه هاشو می خوره اونروز بهش گفتم شما اگه ما مشکلی داشته باشیم نمی تونی حل کنی پس فقط یه کار واسه ما بکن : فقط واسم هر روز دعا کن و ما رو بسپار به خدا مطمئن باش همه چی درست می شه .
آرزو می کنم سایه مادرتون همیشه بالای سرتون باشه.


دقيقا
دعا كردن بهترين و مفيد ترين كار دنياست
مامان ساینا
12 آبان 92 13:06
چی شده مامان فرح؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان فرح مواظب خودتون باشین شما خوب باشین بچه ها هم خوبن

سایدای من
14 آبان 92 17:33
سه کس رو توی زندگیم خیلی دوست دارم !مادرم ،انعکاس تصویر مادرم در اینه وسایه مادرم .ما تا نزدیک مامانامون هستیم قدرشون رو نمیدونیم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد