کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

یه روز پاییزی

1392/7/16 18:37
نویسنده : مامانی کسرا
511 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

روز جهانی کودک تو کشورای مختلف متفاوته البته عمدتا چندتا 

تاریخ خاص هست که توایران ۸ اکتبر و تو سوئد۲۰ نوامبر و مثلا آمریکا دومین یکشنبه ماه ژوئن و....

دلم میخواد اول از همه واسه تمام کودکانی که به نوعی

درگیر بیماری و مریضی هستند دعا کنیم

به امید شفای همشون.شکلکــ مهسایی

 کودکانی که درگیر جنگ هستن! کودکانی که درگیر فقیر و کودکان خیابانی و کار.

دعا میکنم خدا راه نجاتی در دستان تک تک ما برای این کودکان قرار بده

و هر کدوم از ما بتونیم به نوعی به این کودکان کمک کنیم

الهی آمین.

کوچولوی سه ساله و سه ماهه من بهترینها رو واسه تو وتمام دوستای عزیزت میخوام

که سرآمد همشون سلامتی و آرامش عزیزم.

 

امروزم به بهانه خرید بستنی با هم رفتیم بیرون ،

اول آشغالا رو  گذاشته گاربیج روم

 

 

بعد رفتیم به بستنی خریدن،خدا این زمستونُ بخیر بگذرونی با

این فسقلی،اصلا حاضر نیست لباس گرم بپوشه!

میگم بذار بریم خونه بستنی بخور!یخ میکنی! میگه نه!باید همینجا بشینم و بخورم!!!!!!!

 

 

یکم نشسته بعد راه افتاده...

 

 

پاییز اینجا واقعا بینظریه،خیلی قشنگ و دوست داشتنی ِ 

پر از رنگ،پر از بارونای ریز ریز

اگه باد نیاد هوا واقعا عالیه،اما بادش یکم سرده!

خلاصه که قشنگه.

کلی برگ جمع کردیم با رنگای مختلف و با هم چسبوندیم تو دفتر کاردستیش.Kao chika smiley 002

 

 

الانم سوار بر دوچرخه وایستاده جلوی تلویزیون و داره سیندرلا نگاه میکنه

و یه ریییییییییییییز حرف میزنه،چرا اینکارو میکنن،چرا اونکارو میکنن

نیم ساعته دارم یه متن مینویسم دائم میگه مامان اینجا رو ببین،ببین چیکار کردن،اسب و ببین

اونُ ببین و....

                                                           

                                             خدایا ممنونم بابت امروز و هر روزLittle girl smiley 009

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

پریسا مامان کیان
16 مهر 92 19:17


آی مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روزت مبارک کسرا جونم.
انشالله یه پاییز عالی و روزهای پر از خوشی داشته باشید. میبوست کسرایی.

مرسی عزیزم شما هم در کنار کیان عزیز خوب و
خوش باشی
مهسا
16 مهر 92 20:17
سلام
نوشته ها تون مثل همیشه قشنگه.
من هم واسه همه کودکهایی که گفتید دعا می کنم...
حالا نوبت آقا کسرا هست.
روزت مبارک
قدر این مامان مهربون و خانواده بدون.


ممنون عزیزم
مامان ساینا
17 مهر 92 11:05
وااااااااااااااای چقدر رنگ
عاشق پایییزم
نوش جونت کسرا جونم


مرسی
مامان ساینا
17 مهر 92 11:11
کسرا جونم فدات شم رووووزت مبارک ایشالله روزای کودکیت پر باشه از اتفاقای خوب و قشنگ و پر از پیشرفت


مرسی شیرین جووووووووووون
شقایق
17 مهر 92 13:43
سلام خانمی مرسی از دعایی که کردی واقعا به دلم نشست الهی امین
عزیزدلم تو این سرما بستنی ؟ نوش جونت فدات شم


میبینی تو رو خدااااااااااا
عمه هانیا
17 مهر 92 16:04
عزیزم امیدوارم روزهای کودکیت دور از غم و غصه باشه همیشه بهترین ها برات اتفاق بیفته دوسمت دالم و خیلی دلم تنگته


ما هم دلمون واستون تنگیده
صبا خاله ی آیسا
17 مهر 92 17:50
عزیزه دلم
کسرا جونم روزت مبارک خاله
عکساتون خیلی قشنگه


مرسی خاله جون
کاش کسرا هم یه خاله خوب مثل شما داشت
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 مهر 92 18:36
عزیز دلم روزت مبارک باشه مهم نیست کجای مهم اینه که مثل خودمون هستی ایرانی هستی پس امروز روز توست عزیز دلم ارزو می کنم همیشه شاد باشی و سلامت دوستت دارم
عزیز دلم مواظب خودت باش مامان جون گناه داره غصه بخوره دوستتون داریم

مرسی مامانی عزیز
التماس دعا
مامان فرح
17 مهر 92 18:51
کسرا جان عزیزم روزت مبارک انشا الله سالهای سال در کنار پدر و مادرت خوب خوش باشی از پاییز سوئد لذت بردم شما هم حالشو ببرید

ممنونم مامانی
دایی محمد
17 مهر 92 19:08
عزیزم روزت مبارک از زیبایی سوئد لذت ببر

خیلی دوست دارم


منون دایی محمد
باباعلی
18 مهر 92 0:30
روزجهانی کودک بر گل پسرم کسرا مبارک امیدوارم همیشه سلامت وشاداب باشی وازاین شیطونی های بامزه بکنی دوستت دارم قربونت برم خدانگهدار


مرسی بابایی
فریده
21 مهر 92 9:28
روز کودک رو به کسرا جون با تأخیر تبریک می گم . امیدوارم کودک امروز شما جوان برنا و برازنده فردایی باشه که شما به وجودش افتخار کنید.
چه پاییز هزار رنگ زیبایی . خوش بگذره


ممنون از این دعای قشنگ مرسی عزیزم
مینا مامی پویان
22 مهر 92 0:43
گل پسر ناز روزت مبارککک البنه با تاخیررر

مامانی کسری جون من چه جوری باید تو گوگل این مدلی سرچ کنممم چی بزنممم دوست دارم امارش رو داشته باشم اما بلد نیستمممم

شرمنده یه چند وقتی نبودم به وب گل پسری سر نزدم امیدوارم ایران بهتون مثل همیشه خوش گذشته باشههه ببوس گل پسر باهوشووو

مرسی عزیزم میام واست توضیح میدم گلم
مامانی رضا
10 شهریور 94 8:29
سلام عزیزم خوبی کسرا گل چطوره من چند روزیه اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم و واقعاااااااااااااااا لذت بردم تقریبا بیشتر وبلاگ و خوندم فقط چند صفحه دیگه مونده محشرررررررررررررره ... خیلی خوشحالم که با وبلاگ کسرا جون آشنا شدم واقعا از دیدن عکسای سوئد لذت میبرم چون همیشه زمان بچگیم از کارتون هایی مثل زنان کوچک و مهاجران و پرین لذت میبردم و عاشقشون بودم و دوست داشتم یه جایی مثل اونجا و خونه ها و حیاطاشون داشته باشمو زندگی کنم واقعا الان که عکساتونو میبینم با خودم میگم واقعیت داره این مدل زندگی و این طبیعت زیبااااااااااااااااااااا خدارو شکر کنید که انقدر دوستون داشته که قسمتتون همچین جای زیبایی شده و از طبیعت خدا لذت میبرید خیلی زیباست خیلیییییییییییییییی... منم برا پسرم وبلاگ دارم درست میکنم به محض درست شدنش خبرتون میکنم خوشحال میشم با کسرا عزیز به رضا کوچولوی ما هم سر بزنین
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد