کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پسرم کسرا

آمار وبلاگ

1392/7/16 19:26
نویسنده : مامانی کسرا
1,295 بازدید
اشتراک گذاری

 

بابایی  تو سایت گوگل آنالیز وبلاگ کسرا رو ثبت کرده 

 این امکان رو داریم که ببینیم از چه کشوری ،کدوم  شهر، چه ساعت و روزی چه تعداد بازدید کننده داره

مثلا این نقشه نشون میده از کدوم کشورا وبلاگ رو بازدید کردن

 

 

 هر چی رنگ آبی پرنگ تر تعداد بازدید ها بیشتره، ایران از همه بیشتره،

بعد سوئد،فلاند،از ژاپن و امریکا هم یه پایه ثابت داریم که هر از چند گاهی حتما یه سر بهمون میزنه

اما نمیدونم کیه! برزیل ،کانادا،آلاسکا،مالزی،فرانسه ، آلمان ، انگلیس ، هلند،ترکیه و رومانی و

پاکستان هم کشورایی هستن که یک یا دوبار وبلاگ از اونجا باز شده که احتمال میدم

 سرچ کردن باز کردن! از ایرلند رو  میشناسم!

واما شهر های ایران

 

 

 خودم انتظار داشتم کرمان از همه پررنگ تر باشه اما از تهران بیشترین بازدید رو داره وبلاگ،

آذربایجان غربی و ایلام!!!!! بعد اصفهان و مازندران و....

آمار شهرای غربی واسم از همه عجیب تر بود!

حتی مثلا نشون میده چه تعداد با شاتل،مبین نت یا گوشی

اندرویید و اپل و... وارد شدن

بهر حال ممنون از همه که به ما سر میزنید اصلا مهم نیست از کجا و چجوری

همین که هستید خیلی خوبه. دوس داشتید شما هم امتحانش کنید ،جالبه

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهسا
16 مهر 92 19:56
سلام عزیزم
خیلی واسم جالب بود. حتما سر می زنم. ببینم وضع وبلاگ من چطوره.
گفتید (آمار شهرای غربی واسم از همه عجیب تر بود!) یکی از اونها منم
هر روز سر می زنم.
راستی مرسی از وبلاگم دیدن کردی.
بازم بیا
خوشحال می شم.

حتما میام عزیزم
حال و هوای وبلاگت دوس دارم
ممنون که بهمون سر میزنی باعث خوشحالیه من که
از همه جا میان و میبینن و میخونن
مهسا
16 مهر 92 20:06
مامانی کسرا
متاسفانه من نتونستم عضو شم. چون از ایران وصل میشم.
همسرم آنکارا هست. که اونم امروز داره می یاد ایران و من خیلی خیلی خوشحالم.
12روز دیگه برمیگرده و حتما بهش می گم از اونجا ثبت کنه. کاش میشد زودتر بتونم ثبت کنم.



وااااااااااااااای که چقدر واست خوشحالم
منم روزای دوری از همسر زیاد داشتم
اما لحظه اومدنش به تمام دلتنگیاش می ارزید
من حتما از حامد میپرسم ببینم چجوری عضو شده میام واست توضیح میدم
پریسا مامان کیان
16 مهر 92 23:42
وای چقدر این جالب بود . به ما هم یاد بدین. فکر کنم مشتریای ارومیه ات من و زهرا و مهسا دوستم که جدیدا میاد به وبلاگ و زیبا دختر خاله ام و ماندانا و... (بازم بگم) اینا همه از وقتی کسرا به دنیا اومد و عکساش رو رو موبایل من میدیدن با وبلاگ آشنا شدن و چون همیشه تو اینترنتن اینقدر آمار آذربایجان غربی بالا رفته. من خودمم ذوق کردم. اینجا مشتریات بیشتر از کرمانن.
یاشاسین آذربایجان

عزیزم
یاشاسین همتووووووون
دوستون دارم مرسی که بهم سر میزنید
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
17 مهر 92 0:01
سلام عزیزم خوبین
چقدر باحال خیلی جالبه منم دوست دارم بفهمم بیشترین خواننده وبم از کجاست
اما چرا من که جزء خراسن رضوی هستم همیشه بهتون سر میزنم اصلا رنگ آبی ندارم یعنی اونقدر کمرنگم من همیشه میام
گوگل آنالیز مارو هم ببین اینجام دست تکون میدم برا کسرا جون


گوگل ُ بیخیال شما رو عشقه ....
مرسی که میای بهم سر میزنی عزیزم
البته الان که گفتید منم تعجب کردم!
نمیدونم چه اشتباهی کرده؟!
میکشفیم خبر میدیم
هانیه
17 مهر 92 0:27
من پایه ثابتم از اصفهاندوستون دارم


حال کردین؟آدم اینجوری خواننده های خاموششُ روشن میکنه
میرسی عزیزم که هستی
مامان ساینا
17 مهر 92 11:04
چه جاااالب
ایول بابا حامد کلا در حال کشف چیزای جدیدِ
خیلی دلم میخاد امتحانش کنم حتما سر فرصت میرم ببینم میتونم یا نه
میگم سودابه از آمریکا همون دوستت سوده نیست؟؟؟


میخوادُ اینجوری مینویسن!!!!!!!!!!!
از حالا تمرین کن
اتفاقا خودمم به ذهنم رسیددلمم میخواست سوده باشه اما میدونی که سر جریان خداحافظی نکردن ازشون(وقتی که می اومد سوئد)ازم دلخورن!
حداقل من فک میکنم سر اون جریان!
دوستای حامد یه چند تایی آمریکان شاید اونا باشن
شقایق
17 مهر 92 13:40
سلام عزیزم خیلی جالب بود میشه برام توضیح کامل بدید منم اینکارو بکن ممنون فدات شم
راستی من از فسا میام ببین امارم چنده
فسا جند کیلومتر با شیراز فاصله داره


عزیز دلم تو آمارات خیلی زیاااااااده
حتما از حامد میپرسم میام واست توضیح میدم عزیزم
عمه هانیا
17 مهر 92 16:00
عجب خواهر پیشرفت کردیم هاااااااااااااااااا قدرت خدا به قرآن


ها بو خودا میبینی
صبا خاله ی آیسا
17 مهر 92 17:49
منم از تهران
طرفدار و خواننده وبلاگتون دوست جونم


خیلی خیلی خوشحالیم از اینکه به ما سر میزنید
دوستون داریم...
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 مهر 92 18:33
چه جالب مامان ما هم هستیما اون بغل


شما رو چشم مایید
مامان راضیه
21 مهر 92 0:47
سلام ما هم که از اصفهان همراه شماییم
و همیشه از خوندن مطالب و تجربه هات استفاده می کنیم
موفق باشی عزیزم


ممنونم که هستید خانم خانمااااااا
فریده
21 مهر 92 9:26
خیلی جالب بود . خوشمان گرفت


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد