کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پسرم کسرا

ما اینجااااااااییم

1392/6/15 15:55
نویسنده : مامانی کسرا
408 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

         

 

سلاااااااااااااااااااام

 

سه دو یک  صدای ما رو از کرمان میشنوید.

بعله در یک عملیات انتحاری وکاملا غافل گیرانه 

پنجشنبه هفته گذشته یهوووووووووو تصمیم گرفتیم با کسرا بیایم ایران

از اونجایی هم که وقتی خدا بخواد، کارا خیلی راحت انجام میشه تو این فصل

شلوغ برگشت از سوئد،ما راحت بلیط گیرمون اومد و راحتر از اون بلیط تهران کرمان

و سه شنبه ۳سپتامبر(۱۲شهریور) ساعت ۱۰ صب کرمان بودیم اونم بدون اینکه کسی خبر داشته باشه.

تاکسی گرفتیم رفتیم خونه مامان فرح

شووووووووکه شد ،باور نمیکنید از بس میخندید و بالا پایین میپرید

من گفتم حتما سکته میکنه الان ،

داشته تو خونه واسه خودش تنها میچرخیده و جمع وجور میکرده

میگفت دیدم یه صدای جیغ میاد گفتم وای چقدر صداش مثل بچه ام کسرا ست

داشتم با خودم گریه میکردم که ما شما رو دیدم....

خلاصه مجددا تاکسی گرفتیم رفتیم خونه بابا مهدی ،اونا هم خیلی خیلی سورپرایز شدن و خوشحال

بنده خدا بابا مهدی طبقه بالا بود میگفت دیدم مامان طاهره

هی میگه کسرا عزیزم ،کسرا پسرم با خودم گفتم خاک عالم زنمون خل شده...

دیگه رفتیم خونه شیرین جون و سایناااااااااا از خواب بیدارشون کردیم اونا هم شوکه شدن

دیگه خلاصه هر کی می شنید از تعجب میخ کوب میشد که ما چجوری اینجوری یهویییییییی

اومدیم.

پامون رو هم از هواپیما گذاشتیم پایین دوتایی سرما خوردیم

اما در مجموع خوبیم .شکلکــ مهسایی

ولی چقدر گرمه ه ه ه ه ه ه ه...

نمیدونم بتونم به این زودی مطلبی بنویسم یا نه  اما کلی خاطره دارم که

حتما حتما در اولین فرصت میام و مینویسم

دوستون دارم خدایااااااا شکرت

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

شقایق
15 شهریور 92 17:28
وااااااااای عزیزم بسلامتی به ایران خوش امدین
منم خوندم شوکه شدم دیگه اون بنده خدا هاااااا ولی خیلی کارتون بامزه بوده
ایشالا روزایی خوبی داشته باشید مراقب خودتون باشید


قربون برم عزیزم
مینا مامی پویان
15 شهریور 92 19:29
وایییی چقدر خوبببب خیلی خوشحال شدم براتون مخصوصا برای پسر طلا .
خیلی کار خوبی کردی همه رو سورپرایز کردی ولی خداییش ما یک ماه برنامه ریزی میکنیم بریم تا همین شمال هاااا ولی شما چقدر خوب که به همین ذاحتی میای سفر افرین مامییییی جون


آره من کلا تو خرید کردن هم خیلی راحتم
اما خداییش این دیگه نوبر بود
مامان ساینا
16 شهریور 92 0:14
آآآخ جوووووووووووون خوش به حال ما که هستین ایشالله روزای خوبی باهم داشته باشیم سودابه جون


انشالله عزییییییییییییزم
فریده
16 شهریور 92 7:36
خیلی خوش آمدی امیدوارم بهتون خوش بگذره .
گفته بودی از کجا خبردار شدم که آمدی ایران ، مگه نمی دونی ما جاسوس سازمان سیا هستیم و همه اطلاعات سریع بهمون می رسه.
خلاصه حوصله ام سر رفته بود خیلی اتفاقی وارد وبلاگ ساینا جون شدم که دیدم یه چیزایی نوشته نگو که با شما آشنا هستند.
به هر حال خیلی غافلگیر کننده بود حتی واسه من

بابا خطرنااااااااااک بابا جاسووووووووس
آره سایناجون دختر عموی کسراست
الانم داره از سرو کول مامانش میره بالا جوووووووووون
اره دیگه ما اومدیم با اجازه تون
پریسا مامان کیان
16 شهریور 92 10:35
خوششش اومدن صفا آوردن(با لهجه غلیظ کرمانی بخونید لطفا)

فداتون بشیم ماااااااااااا(با همون لهجه خوانده شود)
الهام مامان محیا
16 شهریور 92 14:07
خیلی خوش اومدین...
چه سورپرایزی


قربون شمااااااااا
آزاده
16 شهریور 92 18:26
عزیییزم رسیدن بخیر
وای که چقدر اینجور غافلگیریا میچسبه
امیدوارم خوش بگذره به شما و کسرای نازنین


مرسی عزیزم
مامان راضیه
16 شهریور 92 23:48
به به خوش اومدید
انشالا زودی سرما خوردگی خوب میشه و از سفرتون نهایت لذت و می برید
خیلی فکر جالبی بوده این غافلگیری
کاش با یه دوربین از لحظه ای که مامانا در و باز می کردن و با شما مواجه می شدن فیلم می گرفتی خیلی باحال می شد
مطمئنم که به کسری خیلی خوش میگذره
اصفهان اومدید ما در خدمتیما

ممنونم عزیزم آره باید این کار رو میکردم خیلی باحال میشد
ممنون از این همه محبت عزیز دلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 شهریور 92 17:21
وای مامان خدا را شکر که حالتون خوبه عجب سورپرایزی خدای منم شوکه کردید کسری خوشگلم مامان مهربون خیلی خیلی به وطن خوش اومدید دوستتون دارم زیاد ایشالاه حالتون هم به تر شده باشه

ممنونم عزیز خیلی خیلی لطف داری و ممنونم از این همه محبت
مامان بردیا
18 شهریور 92 1:55
چه کار جالب...خوش بگذره آپم
مریم
18 شهریور 92 16:11
سلام عزیزم اولین باره میام وبت تو وبلاگ ساینا جونم خوندم اومدید ایران...... ایشالله که مدتی که هستید بهتون خوش بگذره.. به منم سر بزن و اگر با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن....
مامان میلاد
19 شهریور 92 17:33
سلام مامانی گل .خوبین؟رسیدن به خیر. خیلی از غافلگیریتون خوشم اومدسودابه جان انشاله که در ایران و درکنار خانواده بهتون خوش بگذره و همیشه زندگی به کامتون باشه.عزیزم به دلیل مشغله زیاد کاری فعلا آدرسی ندارم و این از کم سعادتی منه. ولی اولین فرصت خالی که بین کارهام گیر میارم یه سر به وبلاگ شما میزنم. به طور اتفاقی با شما و کسرای گلم آشنا شدم و کل وبلاگ را از روز تولد این شازده پسر تا کنون ، با دقت خوندم و از نوشته ها و وبلاگ بی تکلف شما خوشم اومد. دوست دارم که این آشنایی ادامه داشته باشه و دوستان خوبی برای هم باشیمراستی کسرا جونم رو از طرف من ببوسون (از فرهنگ لغت کسرایی الگو گرفتم )

گاهی اوقات بعضی حرفهاچقدر به آدم انرژی میده مثل ایت حرفا
خیلی خیلی از آشنایی باهاتون خوشحال شدم
میبوسمت بازم ممنونم واسه این حرفهای قشنگ و دلگرم کننده
مامان ثمین
20 شهریور 92 3:10
سلام دوست عزیزم خوبین شرمنده چند وقتی اصلا حس نوشتن نداشتم اما حالا اومدم وجبران کردم با 10تا پست جدید اگه پیشم بیای خوشحال میشم راستی ممنونم که تواین مدت تنهامون نذاشتی وبهمون سر زدی مرسییییییییییییییییییییییییییی خوش اومدی عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 شهریور 92 16:24
خوش باشی عزیزم


رادمهر و مامان
22 شهریور 92 11:17
خوش اومدی عزیزم انشالله یک سر هم بتونید تهران بیایید که ببینمتون کسرا


ممنونم عزیزم
مریم
24 شهریور 92 12:08
سلام همشهری عزیز. من خیلی اتفاقی با وبتون آشنا شدم و خوشحالم از آشنائیتون تو پست های قبلی نوشته بودین با چند تا تکنیک ساده مشکل خبر نکردن پسرتون حل شده. میشه لطفا به من هم کمک کنید و اون تکنیک ها رو بگین
مریم
24 شهریور 92 16:51
سلام همشهری مهربون. خییییلللللللی خوشحالم که با شما آشنا شدم. باور کنین من و دخترم رو نجات دادین. رو اعصابش و اعصابم بودم حسابی به همون دلیل مسخره ای که گفتین. این محبت شما رو هیچوقت فراموش نمی کنم عزیزم از این که کللللی برام وقت گذاشتین و کامل توضیح دادین هم ممنونم. خیلی دوست داشتم بشینم بخونم وب گل پسرتونو. ولی نمی دونم چه مشکلی داره یا دارم که درست باز نمی شه. به زحمت می تونم نظر بزارم براتون. در فرصت مناسب می یام و می خونم اوضاع گل پسرو. خدا رو شکر که دوباره در جوار خانوده این. خوش بگذره حسابی.
فراموش کردم من اصالتا کرمانی ام. دخترم هم کرمان بدنیا اومد. آوا یکساله بود که به خاطر انتقال همسرم مجبور شدیم بریم قم و فعلا دور از وطنیم.


خوشحالم که مفید بوده عزیزم امیدوارم هر جا که هستید خوب و خوش باشید
عمه هانیا
26 شهریور 92 1:08
خیلی خوبه که اینجایین کاش منم بودم سورپرایز میشدم البته از راه دور هم خیلی حال داد مرسی که اومدین فقط جای حامد خالیه


عزیزم
شقایق
27 شهریور 92 16:32
سلام عزیزمممم دلم برای نوشته های خوشگلت و از همه مهمتر پسرم کسری تنگ شده
مامانی لطفا عکسش بذار
راستی تا میتونید بلال بخورید و توی فریزر ذخیره کنیذ برای عزیزدلم کسری


قربون دلتون
چشم حتما مثل مورچه ها واسه زمستون ذخیره میکنم
مامان بردیا
28 شهریور 92 13:18
سلام.بردیای دوچرخه سوارمنو دیدین؟؟بدو بیا


حتما حتما
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 شهریور 92 16:18



مرسی عزیزم
مامان نسترن
30 شهریور 92 2:31
بازآمد بوی ماه مهر
قدم گذاشتن به حال وهوای مدرسه مبارک.
منکه عاشق این بو هستم .توچی دوست خوبم


پاییز پادشاه فصل ها
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 شهریور 92 2:50



جوووووووووووووووووووووون
فریده
30 شهریور 92 7:46
خدا رو شکر حسابی داره بهتون خوش می گذره که یادی از وبلاگ کسرا نمی کنی
خوش و خرم باشی


نه به جان تو اونجوریا هم نبود، اما ای بدک نبود مفصل تعریف میکنم
مامان ثمین
31 شهریور 92 4:50
سلام عزیزم خوبین کجایید خبری ازتون نیست
حتما هنوز ایرانید ودارین خوش میگذرونید که کم پیدایید
پسری ببوس خوش باشید


قربون شما،ممنون از این همه محبت، چشم
مامان ثمین
31 شهریور 92 12:24
سلام مامانی خوبی فرشته نازتون خوبه
ما با چند تا پست جدید منتظر نظرات زیباتون هستیم


حتما میام عزیزم
الهام مامان محیا
31 شهریور 92 23:58
چه خبرا مامانی؟ کجایین؟ بیا وبلاگمون و خبری از خودتون بهمون بده


چشم حتما میام
مامان راضیه
1 مهر 92 15:35
سلام عزیزم
پس چرا خبری نیست ازتون ؟!
کجایید ؟!
خوبید؟
انشالا که غرق شادی و لذت باشید
مراقب خودتون باشید
کسرا رو ببوس

ممنونم عزیزم
صبا خاله ی آیسا
2 مهر 92 16:43
خوش بگذره دوست جووووووووووووووووووووووووووونم


قربووووووووووووووون شما
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مهر 92 17:14



ای جاااااااااااااااااان
مامان ثمین
3 مهر 92 2:00
سلام خوبین پس نظر من کو
من همون اوایل کلی متن درباره خوشآمد گویی وردتون و سپرایز کردنتون نوشته بودم اما نیست چرا بهتون نرسیده
عزیزم امیدوارم بهتون خوش بگذره قربونت برم من که میدونم الان کلی خوشحالی وداری شیطونی میکنی
ولی خیلی با سوپرایز کردنت حال کردم

عزیزم ندیدم نظرتُ!!!!!!
عب نداره
ممنونم که بهمون سر میزنی عزیزم
از شیطنتای این وروجک نگوووووووووووووووو
گیله وا
3 مهر 92 12:23
سلاااااااااااااام خوش اومدی....... پیش ما هم بیا
الهام مامان محیا
3 مهر 92 19:10
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
فریده
6 مهر 92 9:00
کجایی خانمی ، دلمون برات تنگ شده . خودت خوبی ؟ کسرا جون خوبه ؟ حسابی خوش می گذرونید؟
واست بهترین ها رو از خدا می خوام .




عزیزمییییییییییییییییییییییییی
مامان ثمین
7 مهر 92 1:33
سلام عزیزم دلمون واقعا براتون تنگ شده توروخدا زود بیاین ویه پست مفصل از خودتون بذارید


دل به دل راه داره ،قربونتون برم من
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 مهر 92 12:35
کسری جون مامان دوستتون داریم


مرسی عزییییییییزم
سایدای من
12 مهر 92 14:31
سلام مامان کسرا جون خیلی متاسفم که اینقدر دیر با وبلاگتون اشنا شدم سر فرصت حتما همه پستهارا میخونم خووشحال شدم با وب شما اشنا شدم .اگه میشه به وبلاگ نی نی به دنیا نیومده ما هم سر بزنید .


حتما با کمال میل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد