کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پسرم کسرا

بلال...

1392/6/11 5:04
نویسنده : مامانی کسرا
495 بازدید
اشتراک گذاری

 

2.gif

 

 

پیدا کردن بعضی چیزا تو غربت گاهی خوشحال کننده تر از پیداکردن گنج!

البته من دومی رو تجربه نکردم اما اولی واقعا خوشاینده.

 حکایت بلال پیدا کردن بنده هم همین بود که خدمتتون گفتم،واقعا مشعف شدیم!

تصمیم گرفتیم امروز که یکشنبه بود بریم و کبابشون کنیم

و حالشُ ببریم.

سر عصر که آقا کسرا خیلی دیگه داشتن رو اعصاب بنده و بابایی 

پاتیناژ میرفتن، جمع کردیم و رفتیم تو پارک

آتیش روشن کردیم.

 

منتظر شدیم آتیشمون آماده شه.

 

 

بلالامون رو گذاشتیم روش!

 

 

آماده شدن و جاتون خالی خوردیم...

 

 

وسطاشم این فسقلی میرفت دوچرخه سواری و هر از گاهی میومد سرکی میکشید

اصلا فک نمیکردم اینقدر دوست داشته باشه.

هوا هم که داره میره رو پاییز و بادای اینجا هم شروع شده

اما جای قشنگی بودیم  و خوش گذشت.

 

 

اومدیم خونه بیهوش شد از خواب و خستگی، بعدم که حمام و آب بازی و الانم

که ساعت۲ صبح داره تلویزیون نگاه میکنه و ما  در خدمتش هستیم...

                                                                                                   خدایا ممنونم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان یاسمن و محمد پارسا
11 شهریور 92 8:02
نوش جونتون
مامان بهراد
11 شهریور 92 10:50
سلام خانومی من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم خیییییییییییلی هم خوشم اومده
وروجک نازی دارید خدا براتون نگهش داره.....
خوشحال میشم که با هم دوست شیم ...


منم خیلی خوشحال میشم باهاتون بیشتر آشنا شم اما متاسفانه آدرس نذاشتید من بهتون سر بزنم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 شهریور 92 15:50
خصوصی عزیزم
الهام مامان محیا
11 شهریور 92 18:31
نوش جونتون
تازه کشف کردم که بلال رو روی گاز و توی قابلمه با آب ونمک هم میپزم خیلی خوشمزه میشه(اگه پارک در دسترس نباشه)
راستی اگه مایل به آشنایی هستین منتظرتونیم


با کمال میل به جمع دوستای ما خوش آمدید
فریده
12 شهریور 92 7:52
خسته نباشی مامان گلی .


آزاده
12 شهریور 92 12:34
ای جاااانم
نوش جونش
ای کاش میشد از اینجا واستون بفرستیم که آقا کسرا حالشو ببره
همیشه خوش باشین


ممنونم عزیزم شما لطف داری
صبا خاله ی آیسا
12 شهریور 92 18:14
خوشحالم که بهتون حسااااااااااابی خوش گذشته
نوش جونتون عزیزم


ممنونم خاله مهربون و دوست داشتنی
مامان میلاد
12 شهریور 92 19:04
سلام مامانی عزیز،انشاله که زندگی به کامتان باشد و با کسری همیشه خوش باشید . من امروز با شما و سایتتان آشنا شده ام .وبلاگ زیبا ، ساده و بی تکلفی دارید.ویک نکته که در تمام نقاط سایت شما مشاهده کردم نام و یاد خداوند است که انشاله همیشه در وادی غربت پشت و پناه شما باشد.اگر اجازه دهید باز هم به وبلاگ شما سر میزنم.موفق باشید

ممنونم عزیزم خیلی خوشحال شدم از آشناییتون
امیدوارم شما هم همیشه خوب و سالم و خوش باشید
متاسفانه آدرس نذاشته بودید بهتون سر بزنم.
اینکه وقت بذارید و همراه ما باشید خیلی خیلی باعث افتخار بنده است
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 شهریور 92 10:27
مامان کجایید چرا دیگه نمیاید برا پست جدید نگران شدم


جوووووووووووونمی
اومدم عزیزم
الان مینویسم
فریده
15 شهریور 92 14:53
رسیدن به خیر . خوش آمدی.راحت رسیدی؟ شیراز هم یه سری بزن .



ای شیطون از کجا خبر دار شدی
مامان ساینا
16 شهریور 92 0:17
نووووش جوووونشماهم امروز برا کسرا جونم بزغاله (بلال) خریدیمو خوردیم کلی لذت بردیم.


به ما هم خیلی داره ه ه ه خوش میگذره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد