کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرا در روز بارانی

1392/4/8 23:28
نویسنده : مامانی کسرا
639 بازدید
اشتراک گذاری

 

sha81.gif

با بابایی بی خیال نشسته بودیم و تلویزیون نگاه میکردیم

بیرون هم سیل آسا بارون می اومد،

کسرا کوووو؟ دوتایی یه نگاه بهم کردیم ، اینور و اونرو نگاه کردیم دیدیم نه نیست!

مطمئن بودم از ساختمان بیرون نرفته چون بلد نبود در اصلی ساختمانُ باز کنه.

اما دیدم صدای باباش از بالکن میاد میگه، پایینُ ببین!!!

 

 

بعله با هواپیماش رفته بود وسط بارون وایستاده بود و صفا میکرد!

                                                                 خدایا ممنون که مواظبش هستیشکلکــ مهسایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بابا مهدی
8 تیر 92 23:36
سلام بابا کسرا خوش بحالت چه کیفی میکنید توی بارون یادی ازما هم بکن امیدوارم همشه شاد خوشحال سالم باشید انشاله


ممنونم بابا مهدي
سايه تون مستدام ،دلت شاد،روزگار بر وفق مرادتون باشه بابايي مهربون
ارغوان
9 تیر 92 0:36
ولی ماشالا هزار ماشالا سرعت نور داشته ها


دقيقا،هنوز موندم در به اون سفتي رو چطور باز كرده!!!!
فریده
9 تیر 92 7:57
کسرا عزیزه . خدا خودش حواسش بهش هست.


مرسي خاله مهربون، خدا پرهام جونم رو هم از هرچي خطره حفظ كنه
عمه هانیا
9 تیر 92 12:46
شیطونک من خوب تو بارونا حال میکنی فدات شم
الی مامی آراد
10 تیر 92 9:02
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رايتون نياز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
11 تیر 92 10:40
چقـــــدر زرنگ ... چقــــــــــــــــــدر شجاع ... و چقـــــــــــــــــــــــــــــدر رومانیتک ...
♥متین من♥
12 تیر 92 16:37
کسرا جون خدا همیشه حفظت کنه بوووووووووووووس
شقایق
13 تیر 92 14:47
عزیزمممممم جالبه که همیشه توی موقعیتی که اصلا انتظارشو نداری بچه ها ادمو متجب میکنن خدا حفظش کنه وروجک شیطون
خانم سليماني (مشاور)
16 تیر 92 17:09
با سلام ما با ساخت وبلاگ مشاوره در خدمت شماييم وهرگونه سوالي را جواب مي دهيممنتظريم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد