کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پسرم کسرا

خانواده

1392/4/6 15:50
نویسنده : مامانی کسرا
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

چه خوش خیال است ،فاصله رامیگویم 

به خیالش تو را از من دور کرده اما جای تو امن است اینجا میان قلب من.....

این جمله رو که تو وبلاگ یکی از دوستان خوندم بی اختیار یاد یکی از کارای بامزه کسرا اوفتادم .

میاد جلوی این عکس وایمیسته یکی یکی به ترتیب اسم تک تک اشخاصی که اینجا نیستن

اما تو قلبون جا دارن رو میگه:

عموهادی، دایی ممد، مامان طاهره، مامان فرح، باباعلی،بابامهدی، عمه هانیا، عموحمید، باباحامد،مامان سودابه، شیرین جون،سایناااااا

 

دوست داشتنی ترین آدمای دنیا،دلمون واستون تنگ شدهشکلکــ مهسایی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ثمین
6 تیر 92 16:03
امیدوارم همیشه کنار هم شاد باشین
بابت اینکه نمیتونید اس بدین هم ناراحت نباش
پیش میاد دیگه
بجاش براش تبلیغ کن عزیزم



حتما
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
6 تیر 92 16:28
ایشالا همشون هر جا هستن خوب و خوش و صد البته سلامت باشن ...


ممنونم عزیزم
مامان ابوالفضل
6 تیر 92 23:39
ای جانممممممممممممممممم
مامان طاهره
7 تیر 92 0:05
کسرا جان سلام امیدوارم که همیشه شاد وخوشحال باشید خوب من دوستت دارم خدامی داند انچنان دوستت دارم که بلبل گل را دوست نداشته توهستی منی توهوای منی درتوزنده ام وبا تو زنده ام خداوند همیشه نگهدار ویاورت باشد انشالله

ممنونم مامان طاهره عزیز، خدا سایه شما رو از سر کسرا کم نکنه شما به گردن کسرا خیلی حق دارید امیدوارم همیشه قدردان محبتاتون باشه
ارغوان
7 تیر 92 9:38
چه عکس قشنگی ایشالا که افراد در عکس همیشه لبشون پرخنده باشه عکس های دسته جمعی بی نظیرن ولی متاسفانه من زیاد ندارم حالا از این به بعد باید بندازم
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 تیر 92 0:47
عزیزم امیدوارم خانواده محترمتون همواره سالم و سلامت باشند
بهاره مامان ونداد
8 تیر 92 1:24
همیشه یه خانواده سبز وسلامت باشید چه نزدیک وچه دور از هم
عمه هانیا
8 تیر 92 12:17
وای خدای من بی اختیار اشکام ریخت دلم خیلی براتون تنگ شده


مامان دانیال
8 تیر 92 20:08
سلام عزیزم ماشااله چه کوچولوی ناز و با نمکی داری خدا حفظش کنه. اگه دوست داشتید ما رو هم لینک کنید تا دوستای خوبی واسه هم باشیم.

راستی دانیال جون توی جشنواره تابستانه شرکت کرده و نیازمند حمایت شماست

فقط یک sms

کد 250 رو بدون هیچ حرف و علامتی به شماره 20008080200

بفرستید

یه دنیا ممنون









°°°°°°°°°°°°|/

°°°°°°°°°°°°|_/

°°°°°°°°°°°°|__/

°°°°°°°°°°°°|___/

°°°°°°°°°°°°|____/°

°°°°°°°°°°°°|_____/°

°°°°°°°°°°°°|______/°

°°°°°°______|_________________

~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~

~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....

*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##








ممنونم از اینکه به ما سر زدید، اما من متاسفانه نتونستم وبلاگ پسر عزیزتون رو ببینم!!!!

هیچ مطلبی روی صفحه اش نبود، حتی نتونستم واستون پیغام بذارم

و یه نکته دیگه من از اینجا متاسفانه نمیتونم واسه ایران اس ام اس بدم شرمنده، چندین بار تلاش کردم اما نرسیده ،

امیدوارم پسر کوچولوتون تو مسابقه موفق باشه




مامان فرح
9 تیر 92 9:35
عکس ها خاطرات زیبا وماندگار زندگی هستن بارها با خود میگویم دلتنگی چه واژه سختی است خداوندا قلب کسرا و مامانی را در غربت آروم کن
(کامنت قبلی ما رو ندیدی؟)


اخرين كامنتي كه ازتون دارم مال پست يه چيزي مثل حياط، كه نوشته بوديد" ما فكر كرديم فقط تو ايران از اين خبرايت..." ديگه كامنتي نداشتم ازتون تا اين پست و پست كسرا در مسير رودخونه...
مامان محمد
11 تیر 92 14:44
سلام ماشالا چه کوچولوی نازوشیطونی داری ایشالا همیشه سالم وشادباشه درشما،به وب منم سربزن
مامان محمد
11 تیر 92 14:45
اینم آدرس وبم ، پسران آریایی من


متاسفانه نميتونم سايتتون رو ببينم، فك كنم ادرس اشتباهه!
لطف ميكنيد دوباره واسم بوسيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد