کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرای من

1392/4/5 23:36
نویسنده : مامانی کسرا
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

روزگارمون این روزا با کسرا ، ای بدک نیست.

گاهی به خودش مشغوله گاهی به من...

خوشحالم اینجا مینویسم و همه باهام همفکری میکنن.

البته ریز خیلی از کارارو نمیتونم اینجا بنویسم، که آره مثلا من ال کردم یا بل کردم

یا فلان موضوع رو اینجوری بهش گفتم ، یا اونجوری و...

اما کلا بسی از نظرات استقبال میکنیم ، ممنونشکلکــ مهسایی

 

تمام لباساشُ در آورده که گرممه، من موندم این اگه الان ایران بود من باید دقیقا چیکار میکردم؟؟!!

دیدم نشسته روبه روی جارو برقی  ، تا بهش باد بخوره!

لابد تو این یخبندون چند وقت دیگه از من کولر می خواد!!!شکلکــ مهسایی

 

 

اینم از عجائب خلقت که آقا کسرا تصمیم گرفته به مامانی کمک کنه اما کماکان لخت!شکلکــ مهسایی

 

 

از آقای مغازه دار ِ ،کاج و خشت و خاشاک فروش تبدیل شده به 

اسباب بازی فروششکلکــ مهسایی

 

 داره تعداد طبقات برجشُ میشماره...شکلکــ مهسایی

 

 

                                            در کل خوبیم شکر خداشکلکــ مهسایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاسمن و محمد پارسا
6 تیر 92 1:44
کسری جونم خیلی دوست دارم ایشالاه مامانی کارا زود جور شه
مامان فرح
6 تیر 92 9:27
الهی قربون کسرا برم با همه کاراش خصوصاجارو کردنش
با شاد بودن شماها ما هم آرامش نسبی داریم به نظر میرسد شرایط کسرا رو به پیشرفت است
صبر حوصله تو هم بی نتیجه نبوده

ممنونم مامان فرح، همش از دعاهای شماست
عمه هانیا
6 تیر 92 13:43
خوشکلم دلم میخواد بخورمت الان ای جانم
ارغوان
7 تیر 92 9:29
اون عکسه که وسط عروسکا نشسته خیلی جالبه عروسک هاش دقیقا اندازه خودشن اسم نمی ذاره براشون؟


چرا همه اسم دارن حتما يه بار معرفيشون ميكنم عزيزم
شقایق
7 تیر 92 13:27
سلام عزیزم خدا را شکر این نشونه خوبیه که اقا کسرا ما داره به محیطش عادت میکنه و خودشو با اونجا سازگار میکنه
ما هم تو فکر مهاجرت هستیم برام دعا کنید که بتونیم من خیلی دوست دارم بشه همه بدیهاشم به جون میخرم
کسرا عزیزم و ببوسید


انشالله هرچي خير واست پيش بياد روي كمك منم ميتوني حساب كني، مواظب خودتون باشيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد