کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

اینروزای من وپسرم

1390/9/19 22:47
نویسنده : مامانی کسرا
556 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلکهای جالب آروین

 

امروز اولین روز از سال میلادی 2012 امیدوارم این سال واست پراز خیر و برکت و سلامتی باشه

اگه این روزا به تاریخ مطالبی که واست می نویسم دقت کنی میبینی فاصله زمانی بین هر مطلب

خیلی زیاده ببخشید مامانم واقعا این روزا سرم خیلی شلوغه باید پایان نامه ارشدم رو جمع وجور کنم

دفاع کنم، هنوز موفق نشدم اینترنت خونه رو وصل کنم ،نبود بابایی ودست تنها بودن

واسه رسیدگی به شما و کارای خونه و کارای شخصیم واقعا ازمن یه آدم مستاصل آشفته ساخته.

شبا اغلب اوقات سه یا چهار بار از خواب بیدار می شی گاهی با گریه، گاهی نه،یه بار به خاطر

 دل درد ،یه بار شیر می خوای  یه بار می خوای بچرخی نمی تونی یه بار گرمت یه بار سردته ...

خلاصه هر بار به یه دلیلی، واقعا نمی دونم الان باید چیکار کنم بعد از یکسال و نیم هنوز شبی

سه بار بیدار شدن واقعا اذیت کننده است ،همه بچه ها همینجورن یا شایدیه مشکلی هست

که باید پیگیر شم ببینم نکنه خدای نکرده مریضی چیزی نباشی عصری وقت می گیرم میبرت دکتر!

موهات کوتاه کردم اینقدر خراب شدن نگوو نپرس بردمت آرایشگاه مجبور شد

 با ماشین کوتاهشون کنه (شرمنده مامانی)اماخیلی بامزه شدی!

 

 

 

مامان وبابا تقریبا تنها کلماتی هستن که کامل و آگاهانه میگی یعنی می دونی

واسه اینکه من جوابت بدم باید بگی مامان!

                                   الهی قربون مامان گفتن برم من 

چند روز پیش منو مجبور کردی 30 تاآدمک واست نقاشی کنم و با هر کدومش این شعر رو بخونم

           چشم چشم دو ابرو دماغ و دهن یه گردو چوب چوب شکنبه این یارو چقدر قشنگه!

صیحهاتقریبا ساعتای 5میای تو اتاق من من وبیدار میکنی میای بالا کنارم میخوابی...

                                                                                        عاشق این کارتم!

بماند که  من با وجود تکون خوردنای شما واسترس اینکه مبادا از تخت بیافتی دیگه نمی تونم بخوابم

اما کارت جالبه...

از خرابکاریات هر چی بگم کم کفتم امار تلفات و شکستنیات خیلی بالا ست یه گلدون خیلی خیلی

قشنگ داشتم که ناگهان انداختیش و خرد وخاکشیر شد لیوان ،میز عسلی ...

خلاصه همه چی روباید از جلوی دستت بردارم و آویزون کنم به سقف!!!!!

وقتی تو خونه هستی کن فیکون می کنی این هم مدرک...

  

                 

 

                       اسمت یاد گرفتی

   میگم اسمت چیه می گی کلا(kalla)خیلی ناز می گی !

چند شب پیش یکم تب کردی الان خدارو شکر بهتری در کل همه چی خوبه زندگیه دیگه

برای هر کسی یه جور می گذره...

                                                           دوست دارم عزیزم

                                                                  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محمدحسین عشق جاودان
15 دی 90 9:43
سلام عزيز دلم .چه کارايي بلدي پسر خاله .شيطون من .مواظب ماماني و خودت باش مرد کوچک .ماماني ان شاء الله که موفق باشي گلم راستي عکسا چرا باز نمي شن مي بوسموتون موفق باشيد
خاله جون
17 دی 90 19:51
سلام گلم کوتاهی موهات مباااااااااااااااااااااارک همیشه شادوسلامت باشی عزییییییییییییزم
مامان تربچه
17 دی 90 20:45
واااااااااااای پایان نامه خدا صبرت برده من که نجات پیدا کردم انشاالله خواب کسرا جون هم بهتر میشه
مامان نازی نرگس
25 دی 90 1:14
امان از دست این وروجکها من که خیلی وقته که کم اوردمولی خودمونیم ها شیرین هم هست وقتی به کاراشون فکر میکنیم از ته دل دلامون شاد میشه مگه نه
مامان ماهان
26 دی 90 15:49
به به سلام خوبین دلمون براتون تنگ شده بود خانمی به به کسری جونممممممممم چقدر شیطون شدی 10000000 ماشالله چشم نخوری ایشاالله
مامان ابوالفضل
1 بهمن 90 18:51
سلام عزیزم موفق باشی در درس و زندگی و بچه داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد