کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پسرم کسرا

خانه در هجوم کسرا

1390/9/20 18:37
نویسنده : مامانی کسرا
674 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                                              

 

این روزا من وکسراکوچولو  خیلی خوشحالیم اگه گفتید چرا ؟خوب معلومه چون

بابایی اومده هوراااااااااااا

بابایی شعرای جدید یاد کسرا داده چندتاشون رو که کسرای مامان

در کمال هوش و ذکاوت!!!!!!!!یاد گرفته میذارم سعی می کنم

تا اونجا که بتونم همون جور که خودش تلفظ می کنه بنویسم

این شما و این هم گروه سرود پدروپسر 

 بابا :یه توپ دارم

 کسرا:کل کلیه!!!!

  بابا:سرخ وسفیدو

  کسرا:آبیه

        

 

  بابا:شبا که ما میخوابیم آقا؟

  کسرا:بلی بیاره

 

      

بابا:عمو زنجیر باف

کسرا:بعله

بابا:زنجیر منو بافتی؟

کسرا:بعله

بابا:پشت کوه انداختی؟

کسرا :بعله

بابا:بابا اومده چی چی آورده؟

کسرا:میش میش!!!

بابا:بخوروبیا با صدای؟

کسرا:میو میو

     

بابا:اتل متل

کسرا:دوتوله!!!!!!

بابا:گاو حسن ؟

کسرا:ج ِ جو  ِ !

به افتخاره این پدروپسر هنرمند بزن اون کف قشنگ روووووووووو 

 هر چی سعی کردم نمیتونستم سلام کردن رو یادش بدم نگفت که نگفت!

 فکرکردم شایدحساس شده چند وقت بود بیخیال شدم اما الان میبینم

طفلک بچم "س" نمی تونه بگه یک  و دو رو میگه به سه که میرسه هنگ میکنه پنچ و ده رو میگه

فقط سه رونمیگه امیدوارم یادبگیره

                             چه خودش لوس کرده!!!

        وای یه کار خیلی قشنگ دیگه هم که کسرا یاد گرفته نماز خوندن وصلوات فرستادنه

                                          این دیگه واقعا تشویق داره

 

             یاد گرفته جعبه اسباب بازیاشو میاره میذاره زیر پاش تا دستش به

                     هر جا که میخواد برسه امان از دست این وروجک

 

                     

 

                            اسم بابایی (حامد )روتقریبا درست میگه

                                 اما به من (سودابه)میگه نودامه!!!گفتم "س" نمیتونه بگه!

 

                                                                                              عاشقانه دوست دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هاله
4 بهمن 90 18:01
به به!! میبینم ک این وبلاگ درست شد بالاخره مامان "ذکاوت" نه زکاوت :دی!!!!!!!!!!! اون زکات ئه :دی دلبندم!:دی کلن این بچه هوشش به مامانش نرفته پیداس دیگه این سینم نمیتونه بگه به مامانش رفته!:دی ینی من این کسری رو ماچ ماچ
ما مان سونیا
5 بهمن 90 20:54
ماشاا... به این گل پسر قند عسل بوس برای گل پسر قند عسل به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون شادمون کنید با تبادل لینک موافقید؟:
مامان ماهان
8 بهمن 90 14:37
ببین خونه رو چیکار کرده واقعا خانه در هجوم کسری عنوان جالبی بود
sahba
9 بهمن 90 20:28
nafasam, har rooz khoshmazeh tar az diroooz
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد