کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پسرم کسرا

پروسه عوض کردن لباس!!!

1390/9/20 19:08
نویسنده : مامانی کسرا
1,718 بازدید
اشتراک گذاری

  

 

         

    کسرا از لباس عوض کردن متنفر مثل همه بچه های دیگه شاید بدترین لحظات زندگی من وکسرا

لحضه ای که قراره لباسش عوض کنم گریه ،جیغ،سر ،صدا ،التماس من جزو لاینفک عملیات تعویض لباس.

تمام روشهای روز دنیا از جمله قصه گفتن،شعر خوندن،مشارکت کودک در تعویض لباس و... رو بنده

امتحان کردم و به هیچ نتیجه ای نرسیدم!!!

                           کمک...... واقعا نمی دونم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

اینم عکس یه وروجک که نمیذاره لباسش بپوشم

        

 

   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان خورشيد
30 آبان 90 10:21
پسر خيلي نازي داريد. خدا نگهدارش باشه. من براي دختر خودم يه روشي كه داشتم اين بود كه لباسهاي راحتي براش انتخاب مي كردم تا موقع پوشيدن و درآوردن اذيت نشه. براي لباس پوشوندن وقتي رو انتخاب مي كردم كه سرحال باشه يعني اگه مي خواستيم جايي بريم يه كم زودتر لباساشو عوض مي كردم كه خودم هول نباشم و اون رو هم عصبي كنم. يه كم حساسيت نسبت به اين موضوع رو كم كردم مثلا وقتي مي خواستيم جايي بريم لباسش رو عوض نمي كردم بعد كه مي رفتيم براش توضيح مي دادم كه ببين لباسات كثيفه يا مناسب نيست ببين همه چه لباسهاي قشنگي پوشيدند و بهمين ترتيب و از همه مهمتر وقتي لباسش رو عوض مي كرد به شدت ازش تعريف مي كرديم و ازش عكس مي انداختيم و اگر جايي مي رفتيم هم ندا مي داديم كه همه كلي قربون صدقه اش برن و خلاصه اين فسقليا حسابي ما رو گير آوردند. البته نمي دانم شايد چون عزيز من دختر ه اين تعريف و تمجيد ها براش موثر بود. بهر حال آرزو مي كنم همه بابا و مامان ها صبور باشند و بچه ها هم حرف گوش كن تر.

مرسی عزیزم
ممنون از راهنماییت




مامان زهرا نازنازی
30 آبان 90 12:48
عاشقتم
مامان ابوالفضل
30 آبان 90 13:56
ای جانــــــــــــــــــــــــــــــم پسمل شیطون بلا
مامان رها
1 آذر 90 9:54
جیگرم ژستت منو کشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان ماهان
1 آذر 90 14:56
وااااااااااااااااای خدای من منم با همین مشکل مواجه هستم خدا کمکمون کنه
سارا
6 آذر 90 19:03
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟ من واسه ني ني جونم يه وبلاگ درست كردم خوشحال مي شم بياي راستي با اجازه لينكتونم كردم
نگين
7 آذر 90 15:18
سلام دوست خوبم اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .
mehdi
8 آذر 90 19:06
salam vay azizam che bozorg shodemashalah mashalah azizaaaaaaaaaaam vala en axe ronandaz abji cheshm mizananesh azizaaaaam
مامان ماهان
17 آذر 90 14:22
سلااااااااااااااااااام کسری جون خوبهههههههههه
محمدحسین عشق جاودان
19 آذر 90 17:58
سلام به روي ماهتون.ماماني من هنوزم که هنوزه با اين مشکل دارم مي سازم .دوستون دارم عکس گل پسري برام باز نشد .
م
20 آذر 90 15:27
آپدیت !!
هاله
23 آذر 90 21:04
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممم
ینی مامان کیف میکنین در طرفه العینی امروز بعد از دادن آدرس من وارد شدم:دی
اینجور آدمیم من
ای جاااااااااااااااااااااااااانمممممممم ))))
کسری ی ی ی ی ی ی ی ی
قوبونت برم من خالهههههههههههههههه
ولی لاغر شده ها نسبت به اون عکسه که نشون دادین
چقد این کامنت دونی شبیه بلاگفاست مامان!
کلیتا ماااااااچ به این گل پسر،اصن تکی کسری :دی صبر میکنیم بزرگ شی!

هاله جان قربونت برم این واژگان لغت چیه استفاده می کنی؟؟؟
نازنین نرگس نفس مامان
24 آذر 90 1:17
سلام خانمی میبینم که همدردیم امان از این وروجکها پسر و دختر هم که نمیشناسه ای واییییییییییییییییییی
مامان ماهان
25 آذر 90 9:37
با پست تولد آپم
مامان تربچه
29 آذر 90 8:31
راستش من هیچ تجربه ای ندارم
محمدحسین عشق جاودان
30 آذر 90 11:41
سلام يلداتون مبارک يلدا ست بگذاريم هر چه تاريکي هست هرچه سرما و خستگي هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بيداري را پاس داريم تا فردايي روشن راهي دراز باقيست . .
مامان نیاز
30 آذر 90 14:13
سلام عزیزم همینه دیگه تازه اول شیطنتهاشونه راستی خاله جون کد نیاز 183 هست یادت نره ها
شیوا
2 دی 90 18:25
سلام وقتتون به خیر و خوشی . اگر وب بیا تو ببین چه خبره رو دوست دارین به کد 189 رای بدین . دوستنون دارم یه عالمه .
مامان ماهان
11 دی 90 12:37
سلااااااااااااااااااام خبری ازتون نیست
مامان هوراد
11 دی 90 19:05
سلام به کسری خوشمزه و مامان گلش هوراد هم از لباس عوض کردن خوشش نمی یاد صبور باش گلم
نگين
13 دی 90 17:04
قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد