کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

پسرم کسرا

تولد مهد کودکونه :)

1393/5/31 23:49
نویسنده : مامانی کسرا
824 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام پاییزی ما را  پذیرا باشیدخندونک بعله پایـــــــــــــــــــیز اومد !خیلی آروم و یواش

اما سرد و بارونی!با رعد و برقایی که برق از کله آدم میپرونه! آنچنان بارونای سیل آسایی میاد

که انگار دوش آب باز کردن! سه ثانیه هم بیشتر طول نمیکشه اما همون سه ثانیه ،اگه سقف پیدا کردی،

کردی! وگرنه  فاتحه ات خونده است!

میبینید؟یه همچین جای باحالی زندگی میکنیم مااااااا

نمیدونم چرا عادت کردم ب بسم الله گزارش هوا شناسی بدم! چشمک بگذریم

امروز (۲۲ آگوست)بعد از مدتها با مونیکا موفق شدیم تو مهد واسه کسرا تولد بگیریم! یعنی در واقع هفته پیش

می خواست با یکی از بچه ها بگیره که من در نقش مادر خانوادهزیبا گفتم نه!

واسه کسرا تنها تولد بگیرید! به قول ما کرمونیا شِریکیو نداریمخنده

میوه و پاپکورن بردم مهد و واسش یه جشن مهدکودکی   گرفتیم*グーミン* のデコメ絵文字

 

هر بچه ای که تولدش باشه عکسشُ میذارن تو این قاب و سنشُ مینویسن!

اون پایینم به سوئدی نوشته "مبارک"(grattis)

علاوه بر هواشناسی اصرار دارم بهتون سوئدیم یاد بدم!!!!グーミーズ のデコメ絵文字

 

 

 

 

 

 

محتویات میز: میوه ، شمع روی یه ماشین(در راستای ممنوع بودن شیرینی در مهد کورک)

پرچم سوئد، تاج پادشاه که میذارن رو سر بچه ای که تولدشه واسه بالا بردن اعتماد به نفس!چشمک

پاپکورن و آبمیوهグーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

آقا کسرا به عنوان میزبان این چرخ دستی رو حمل میکنن و از مهموناشون پذیرایی میکننزیبا

 

 

ハート のデコメ絵文字 این کادویی که تو مهد بهش دادن، تولدشُ تبریک گفتن و اسم مربیاشُ روش نوشتنハート のデコメ絵文字

 

 

البته همه چی به همین خوبی که میبینید نبود و قبل از رفتن به مهد یه دعوای کوچولو ِ مادر و پسرونه

هم داشتیم. من میگفتم باید بلوز بپوشی و این فسقلی میگفت نه!نمیخوام!همین رکابی خوبه!

میدونم الکی بهش گیر دادم خودم به اندازه کافی عذاب وجدان دارم و کلی گریه کردم

که آخه چرا امروز ، روز بچه رو خراب کردمグーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

اما باز شکر خدا حرف خودشُ به کرسی نشوند و با همون لباس رفت. حداقل آخرش حالش خوب بودخندونک

گفتم چیکار کنم از دلش در بیاد؟

.......

 

 

خیلی خوشحال شد، مخصوصا از هدیه!

خودتون ببینیدچشمک

تولد کوچولو واسه کسرا

 

 

پسندها (5)

نظرات (12)

محبوبه مامان الینا
1 شهریور 93 7:39
اتفاقا خیلی هم خوبه مارو از آب و هوا و اخبار یه کشور دیگه مطلع میکنی عزیزم. و اینکه امروز یه چیز جدید بهمون یاد دادی : مبارکه = grattis کسرا جونی چه ذوقی کرده از گرفتن کادوی شما...وااااااای خوشبختی ینی همین...دیدن ذوق و خنده و هیجان بچه ها همیشه شاد و خندون و خوشبخت باشه اانشـــــــــــــــــــــاله
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون،واقعا خوشبختی یعنی همین
✿مامان شقایق✿
1 شهریور 93 9:57
وااااای چه جالب چقدر بامزه ایشالا اقا کسری ما 120 ساله بشه اتفاقا اینجا چند وقتیه بر عکس صبحها که خیلی گرمه عصر ابری میشه و یهو چنان بارون میگیره که در عرض نیم ساعت توی باغ ما که بیرون شهر هست سیل اومده بود بلهههههه ما هم اینجا زندگی میکنیم با این تفاوت که شما قاطی یه مشت ادم نرمال هستین و ما ...... اخی فدای حس مادریت بشم دقیقا مثل من گاهی به آوینا گیر میدم بعدم کلی عذاب وجدان میگیریم زندگیتون پر از ارامش دوست خوبم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون عزیزمواای از این باروا نگو که انگار در آسمون باز شده!!! الهی ،اون ملوسک بامزه که گیر دادن ندارهواقعا بچه ها گناه دارن نباید هیچی بهشون بگیم
مامان فرح
1 شهریور 93 13:11
اافرین چه تولد خوبی خوشحالی واعتماد به نفس کسرا وقت بردن چرخ دستی برام خیلی جالب بود حالی کردم وتولدش تو خونه مبارک باشه الهی صد ساله شی
مامانی کسرا
پاسخ
متشکریم مادر جان
مامان مینا
1 شهریور 93 14:27
کسرا جونم تولدت دوباره مبارکککک به به چه فیلم خوشگلی بود کسرا و.مامانی هم دیدیم
مامانی کسرا
پاسخ
ببخشید که دیگه خیلی مجلسی نرسیده بودم خدمتتون، شرمنده
بابا و مامان
1 شهریور 93 14:33
چه جالب مامان جون من فکر کنم با بچه ها یه ده باری فیلم تولد کسری جون و دیدم همه چی عالی بود افرین به مامان مهربون که دل کسری جون و شاد کرده
مامانی کسرا
پاسخ
الهی من قربون شما و بچه ها برممرسی عزیزم
مامان لیانا
1 شهریور 93 18:27
چه کار خوبی کردین یه جشن تولد هم در مد براش گرفتید تولدت مبارک عزیزم.. خوشم میاد کسرا در همه حال با رکابی بیشتر حال میکنه..فیلم تولد هم قشنگ بود قشنگتر از فیلم مادر و پسر خوشگل
مامانی کسرا
پاسخ
آره برفم میاد میگه میخوام رکابی بپوشم!!!! مرسی گلم
پریسا مامان کیان
2 شهریور 93 3:20
هورااااااااااااااااااا بازم فیلم کیان اوونقدر از جیغ زدن کسرا ذوق کرد که نگوووووووووو چه قدر خوب که براش تولد گرفتن. دستشون درد نکنه. کسرا قربونت برم چقدر ذوق کادوتو کردی عزیزم. قربون صدات برم من الهی من قربون این رکابی ات برم که در هر هوایی تنته. بوووووووووووووووس برای داداشی گلم
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزمقربونت برم عمه جووونی آره از کادو حسابی خوشحال شدهمه اینا بهانه ای بود واسه همون کادو مرسی از محبتت پریسا جان
زهرا مامان ایلیا جون
2 شهریور 93 20:45
تولودت مبارک گل پسر خوشگلم چه مهد خوبی تولود میگیرن کادو هم میدن اینجا تولود که نمیگیرن هیچ هر کی خودش خواست برای بچه اش تولود میگیره مربی ها و مدیر هم فقط میخورن مبارک باشه هم تولود تو مهد هم جشن قشنگ تو خونه و کادو قشنگی که کسرای گلم با دیدنش حسابی ذوق کرد
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم اونجا بچه ها رو نزنن تولد گرفتن پیشکششون
فریده
4 شهریور 93 9:02
از دیدن فیلم خیییییییلی لذت بردم ، ببین بچه ها با چیزهای کوچیک چقدر خوشحال می شن ، چه لذتی برد وقتی کامیون رو دید . هزار تا بوس گنده واسه کسرای نازنین
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي عزيزم لطف داري اره الان حتي با يه ماشينم كلي خوشحال ميشن
مهسا
4 شهریور 93 10:16
وای ی ی چقدر ذوق کرده... واسه منم کامیون بخرن ذوق می کنم.
مامانی کسرا
پاسخ
عزيزم
مامانِ یسنا
4 شهریور 93 13:52
و باز هم مبارک باشه تولدت آقا کسرا کلیپ خییییییلی باحال بود . کسری خانمون چه ذوقی هم کرده .
مامانی کسرا
پاسخ
اره يه چند وقت بود دوس داشت اين ماشين داشته باشه
رها
12 شهریور 93 2:00
سلام.خوبین؟دلم براتون تنگ شده بود..چه پست خوبی بود.فبلمشو خییییییلی دوست داشتم.عااشق "میشه" گفتناشم دیگه
مامانی کسرا
پاسخ
خوبیم شما خوبی؟ کم پیدایید؟ انشالله که خوب و خوش باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد