کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

پسرم کسرا

هر چی دوس دارین...

1393/5/7 17:08
نویسنده : مامانی کسرا
1,522 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز بابایی رفته دانشگاه ،من و کسرا خونه ایم

گفتم بریم به مرغابیا غذا بدیم ؟گفت بریم!

اما نه مرغابی بود و نه کسرا دل و دماغ داشت!زود برگشتیم خونه!

از لحظه ای هم که اومدیم نق میزنه تا الان!ناهارم نخورد گفت دوس ندارم!

فک کنم بچه ام حوصله اش سر رفته!!

بستنی بهش دادم، واسش فیلم گذاشتم، اسباب بازی مورد علاقه شُ آوردم و....

انگار نه انگار!

نشسته کنار من و کماکان داره نق میزنه،دیگه والا عقلم به جایی نمیرسه که چیکار کنم حالش عوض شه!

 

بگذریم

مجموعه کتاب های فسقلی ها رو حتما همتون اسمشونُ شنیدید کاکی کنجکاو،

کامی کمکی و بابی بی باک و...

 

 

حالا روایت این کتابا تو خونه ما به گونه ای دیگرست و پدر خانواده کلا همه چیُ عوض کرده

و اندر احوالات ِ این پسر کوچولو ما داستانها و شخصیت ها با این عناوین به ثبت رسیدن

 اصغر شلوغ ، قنبر قهر کن ، شراره شلافه 1و بِری برعکسه..

بعد حالا بعضی شبا پیله میکنه مامان قصه قنبر قهر کنُ بخون!

من دو جمله میخونم ده دقیقه میخندم،با این شرایط بچه خواب میره به نظرشما؟؟!

اینم از پدر بزرگوار خانواده ما  

در راستای حوصلهء سر رفتهء آقا کسرا فرستادمش آب بازی، خدایا شکرت آب اینجا مجانی ِ .

------

1- به خانمی که خیلی داد و بیداد کنه و بیاد در خونه مردم به دعوا ما کرمونیا میگیم شلافهخندونک

 

 

پسندها (5)

نظرات (15)

پریسا مامان کیان
8 مرداد 93 0:46
آخ آخ آخ که از این لحظات ما هم زیاد داریم. زمانی که همه کائنات رو به کار میگیرم که کیان حالش خوب بشه و سرحال بیاد ولی انگاااااااار نه انگار. اونوقته که تیر آخر کمون رو رها میکنم: شالاپ شولوپ .....آب تنی بعله به هدف خورد. آب حتما سرحالش میاره. شراره شلّافه....فکر نکنم دوستان غیر کرمانی بدونن شلافه یعنی چی؟ مهسا که حتما نمیدونه. باحال بود خیلی یاد عروسکای خودم افتادم: حسن، روح الله، باقر، .....
مامانی کسرا
پاسخ
گاهی میگه میخوام برم مهمونی دلم کباب میشه واسش تازگیا از آب بازی هم لذت نمیبره من خیلی اصرار میکنم میرهکلا یکم نگرانشم کاش مهدش باز میشد میرفت اونجا سرگرمتر بود!!!!
بابای ملیسا خانم ناناز
8 مرداد 93 0:49
با سلام . ضمن تبریک عید سعید فر و قبولی طاعات و عبادات شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابا ، با موضوع دیدار از باغ وحش ارم به روز شد . خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمائیتون کلبه مجازی دختر نازنینم رو نورانی و مزین کنید . منتظر یادگاریهای قشنگ شما تو قسمت نظرات هستیم.
مامانی کسرا
پاسخ
با کمال میل،حتما در اولین فرصت میرسم خدمتتون
بابا و مامان
8 مرداد 93 3:28
الاهی بمیرم عزیزم اصغر شلوغ ، قنبر قهر کن ، شراره شلافه و بِری برعکسه
مامانی کسرا
پاسخ
خدا نكنهانشالله سالهاي سال خوب و خوش باشيد سلامت
زهرا مامان ایلیا جون
8 مرداد 93 4:05
الهی فدای گل پسری که حوصلش سر رفته شراره شلّافه... خخخخخ یعنی چی حالا
مامانی کسرا
پاسخ
شلافه: به خانمايي كه خيلي دادو بيدا ميكنن ما كرمونيا ميگيم شلافه !!!! يا وقتي يه نفر خيلي لولي بازي در بياره بره در خونه هاي مردم به دعوااا ميگن واااا چه شلافه است!
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 11:24
خیلیییییییییی جالب بود
محبوبه مامان الینا
9 مرداد 93 7:17
قصه قنیر قهر کن و شراره شلافه اگه با لهچه کرمونی هم باشه که خیلی خیلی دلنشین میشه
شکوفه
9 مرداد 93 17:25
منم یه هویج خان داشتم که اتفاقا اونم بابام نام گذاری کرده بود!!! البته اگه شیطونی میکردم با هویج خان رویرو میشدم!!! چرا حوصلت سر میره کسرایی
مامانی کسرا
پاسخ
هویج خان نمیدونم والا!!!!
مهسا
10 مرداد 93 13:53
اصغر شلوغ قنبر قهر کن
مهسا
10 مرداد 93 13:54
آره پریسا جون من نمی دونستم شراره شلافه چیه
عشق یعنی
10 مرداد 93 16:50
چه قصه های بامزه اییییییییییییی
رها
11 مرداد 93 1:41
قنبر قهر کن
فریده
11 مرداد 93 7:42
خوب پسرمون رفته دیدن مرغابی ها خونه نبودن ناراحت شده . خودمون هم بعضی وقتا دوست داریم نق بزنیم و بهانه گیری کنیم کسرا جون که دیگه بچه است . اسامی کتابها خییییییییییلی باحال بود با اصغر و قنبر و شراره خوش باشید .
مامانی کسرا
پاسخ
قربون شما آره بعضی روزا خیلی نق میزنهنمیدونم چیکارش کنمالبته این تغییرات هورمونی منم بی تاثیر نیست
مامانِ یسنا
11 مرداد 93 10:38
عجـــــــــــــــــــــــــب. ترکیدیم از خنده. اصغر شلوغ؟!
پرسیا
14 مرداد 93 12:20
من این کتابارو میخوندم و هنوزم که هنوزه به یکی از خاله هام میگم مومو اخمو
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم
مامان بردیا اریایی
14 مرداد 93 16:27
اسم داستان هاتون خیلی جالب بود به ما سر بزنین لطفأ
مامانی کسرا
پاسخ
حتما با كمال ميل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد