کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

پسرم کسرا

دعایی که مستجاب شد...

1393/5/1 10:26
نویسنده : مامانی کسرا
751 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیزتر از جانم، کسرا جان زندگی اینروزها داره به من درس بزرگی میده مادرم .

واست مینویسم تا پشتوانه راه تو هم باشه عزیزم

پسر به آدما اعتماد کن، بدون اعتماد زندگی در این دنیا محاله اما، اما، اما  کودکم نقطه

ضعفاتُ به هرکسی نگو عزیزم.

چون آدما توانایی اینُ دارن که اینقدر پست باشن که از اینا بر علیه خودت استفاده کنن.

کودکم،همدمم ، همراه ِ روزهای سخت و آسونم.

 من دوباره از مادر متولد شدم و تازه چشام باز شده و میفهمم که  مادرم کلمه مقدسیه که

نباید اجازه بدم از دهن هر کس و ناکس گفته بشه.

کسرای من میدانم و میدانی که این نیز بگذرد اما خوشحالم و آزاد از تمام تملق ها و چاپلوسی ها....

خدایا ممنونم که آگاهم کردی

 ممنونم

                                                  

پسندها (2)

نظرات (15)

پریسا مامان کیان
3 مرداد 93 0:11
موضوع چیه؟؟؟؟؟؟؟ من دارم از فضولی میمیرم... خواب ندارم که دیگه امشب من.... ای خدااااااااااااااااااااااا اگه میخوای از شر مزاحمای موذی خلاص بشی از سوسک کش قهرمان استفاده کن این تنها راه حلیه که فعلا به ذهنم میرسه من برم سرمو بکوبم تو دیفال
بابا و مامان
3 مرداد 93 4:38
نصایح بسیار خوب و عالی بود عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
شرمنده ام نكن عزيزم
مامان فرح
3 مرداد 93 13:33
با سلام زندگی زیباست زندگی اتشگهی دیرنده پا بر جاست چند کلام حرف حساب هرگز به خاطر ادمای نو کیسه وادمایی که واسه دیگران و پز و افه زندگی میکنند خودت رو ازار نده تو اینجوری تربیت نشدی همواره از زندگی و زیباییهایش لذت ببر تو از ناراحتی مردم ناراحت و از شادیشان شاد میشی کسانی که در دوستیها حرفها را شنیده و با مظلوم نمایی برای له کردن دیگران استفاده میکنند کثیف ترین و پست ترین انسانها هستند وقتی کسرا از ایران میرفت خیلی نگران اینهمه وابستگیش بودم اما الان این بزرگ مرد کوچک با تلاش تو وباباش سربلند واستوار ایستاده من همه جا همراهتان هستم بدان که فردا روزی دیگر است دیروز با عبرت انگیز بودنش باید به فراموشی سپرده شود وشروع روز وروزگاری زیبا با کمک همسری مهربان از نو
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی مامان فرح عزیز ممنون از اینکه بهم یاد دادی که نیتم خوب باشه،ظاهر زندگی مهم نیست! ممنونم که هم بهم یاد دادی سعی کنم انسان باشم و کمک حال دیگران و هم محکم و سر سخت و مغرور. چون تو زندگیم به هردوش خیلی احتیاج داشتم شاید من به این موضوع احتیاج داشتم که یه خونه تکونی اساسی تو زندگیم بکنم
فریده
4 مرداد 93 11:02
متن خیلی زیبایی بود ، امیدوارم فکری که باعث آزورده شدن ذهنت شده خیلی زود از بین بره .
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم، از دعای شما عزیزان
✿مامان شقایق✿
4 مرداد 93 16:10
سلام سودابه جون امیدوارم همیشه زندگی بر وفق مرادت باشه تو رو خدا با اون قلب پاک و بزرگت برای ما هم دعا کن یه مشکل خیلی بزرگ داره کمرمو میشکنه سخت درمونده شدم !!!!!
مامانی کسرا
پاسخ
شقایق عزیزم، بسیار تا بسیار از شنیدن این موضوع که با مشکل لاینحلی دست به گریبانی ناراحت شدم ! شقایق جان با تمام وجود از خداوند ارحم الراحمین میخوام که مشکل ُ برات ختم به خیر کنه عزیزم تو هم برای من دعا کن خانمی. منم دارم از یه مشکل رد میشم گلم انشالله که دوتایی سربلند و آروم از این مشکلات بگذریم. شقایق مهربونم مطمئن باش که خداوند همیشه جای شکرشُ باقی میذاره و ما رو تنها نمیذاره. شقایقم مشکلاتی داریم بزرگ و کوچیک اما خدایی داریم از همه چی بزرگتر مواظب خودت و اون فرشته معصوم آسمونیت باش عزیزم در ضمن ممنونم از لطفی که به من داشتی عزیزم ممنونم که اینقدر خوب و مهربونی که همه رو مثل خودت میبینی خانمی
مهسا
5 مرداد 93 1:40
چقدر معنا دار... عالی بود. از همشون قشنگتر حرفهای مامان فرح و جواب شما بود... خیلی عالی بود.
مامانی کسرا
پاسخ
قربون مهسا جونم برم من
پرسیا
5 مرداد 93 2:38
خیلیییییییی ممنون شما لطف دارین راستش رو عنوانام فکر نمیکنم همون لحظه یه چیزی به ذهنم میاد مینویسم بعله الهام خواهرمه که 12 سال ازم بزرگتره و اون یکی خواهرمم 11 سال ازم بزرگتره ولی اینطوری نیست الهام کلا عین بابام و البته خودم سلطه جو و لجباز و یه دنده هست ولی من خدااااییییی با ملاحظه ترم خواهش خودم عاشقققق این کتابم ولی الان متاسفانه تو کارتنه کتابامه به ارغوانم زنگ نزدم اخه یه بار دوبار نه این که یکی دوسال فقط من باشم که بخوام ارتباطو داشته باشیم خونه هم مشکلمون بابامه که به هرجایی رضایت نمیده حتما باید دویست متر به بالا با امکاناته عالی و مکان مناسب و شیک باشه ( به خاطر خاستگارای خاصه الهام که هرکدوم از یه نظر جلبن و البته شغل و دوستایه بابام) ولی خیلییییییییی ممنون همیشه هم وبتون میام ولی خواننده ی خاموشم
مامانی کسرا
پاسخ
ای جااانم مرسی از اینهمه توضیح عزیزم الان دارم یه کتاب میخونم از پائلو به اسم ساحره پورتوبلو، قشنگه تموم شه اینُ شروع میکنم، دانلودش کردم! انشالله که نویسنده راضی باشه اخه واقعا اینجا امکان خرید کتابُ ندارم مرسی که به ما سر میزنی خاموش ،روشن، چشمک زن...
مامان مینای آرتین
5 مرداد 93 14:53
نصیحت فوق العاده ای بود
دنیا
5 مرداد 93 21:06
سلام مامان کسرا اول از همه اینکه کسرای گلمو جای من ببوسین بعد برین تو گوگل بزنین قفل کردن حرفه ای کلیک راست برای وبلاگ
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از راهنماییت عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
6 مرداد 93 7:41
مدتهاست تمرین خود خواهی میکنم !!!!! اما نتونستم خودخواه خوبی باشم! شما میتونی ؟؟
مامانی کسرا
پاسخ
زهرا جان متاسفانه متوجه سوالت نشدم عزیزم.!!!! آدم خوبه عزت نفس داشته باشه!نباید با خودخواهیش کسی ُ آزار بده! اما دلیلم نمیشه هر کی هر چی گفت بگه بعله شما درست میگید! یا به خاطر آدما خودشُ کوچیک کنه! البته خانواده درجه یک مادر، پدر، همسر ، خانواده همسر وبچه کاملا فرق میکنن! ولی تو روابط اجتماعی من که خیلی خودخواهم! منت کشی بلد نیست،باج دادنم بلد نیستم چاپلوسی هم بلد نیستم دیگه؟؟؟ آهان دورویی هم اصلا و ابدا بلد نیستم! حالا نمیدونم اینا خودخواهی خوبه یا بد؟؟؟!!!
زهرا مامان ایلیا جون
6 مرداد 93 7:46
من مادر زیاد دیدم اما واقعا مــــــــــــادر نبودن
مامانی کسرا
پاسخ
ادعاشون که گوش فلکُ کر میکرد
زهرا مامان ایلیا جون
6 مرداد 93 7:48
فقط توکل به خدا و لعنت بر شیطانه که همه مشکلات خودشون رفع میکنه ناراحت نباش خودت باش مثل همیشه مهربون اما با کمی سیاست تر تا خدا رو داری غم به دلت راه نده دشمن همیشه سر افکنده است
مامانی کسرا
پاسخ
آخ قربون دهنت! این سیاست چیزی که من اصلا ندارم و چقدرم دارم ازش ضربه میخورم اما وقتی با خدای دلم خلوت میکنم بهش میگم من اینجوری بودم صاف بیشیله پیله ... بعد جلوی خودم سربلند ترم ولی باهات موافقم
مامان لیانا
6 مرداد 93 16:49
عزیزم نمیدونم چی باعث آزردگیه خاطرت شده ولی سودابه جان باید از تجربیات تلخ درس عبرت بگیریم چون همیشه اطرافمون افراد خاین و مریض هستن باید آگاه باشیم چطور باهاشون تعامل کنیم...امیدوارم هیچ آدم بد طینت و بدخواهی سر راه زندگیت قرار نگیرن
مامانی کسرا
پاسخ
دقیقا اما خوب متاسفانه این اولین تجربه من بودو من به ایشون به واسطه روانشناس بودنشون در این حد اطمینان کرده بودم! اما خوب ... ولی تجربه بزرگی بود خیلی بزرگ از دعای قشنگت ممنونم عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
7 مرداد 93 3:45
این متن که برات نوشتم و یه جایی خودنده بودم منو برد تو فکر میخواستم ببینم جواب شما به این سوال چیه ؟؟ خودخواهی بنظرم خوبه اما نه همیشه نه برای فرزند... نه برای همسر.. نه برای پدر و مادر .. اما در مقابل بعضی هاا باید خودخواه بود باید همه چی رو مال خودت بدونی حتی حرفهای دلتو حتی شنیده هاتو حتی نگاهتو اره خود خواه باش خودتو از کسی که ازارت میده بگیر! بزار بزرگترین ضربه ای که میخوره این باشه که دیگه تو رو نداره ......... انوقت اون اسیر و تو ازاد پس گاهی خود خواه باش
مامانی کسرا
پاسخ
بسیار متن قشنگی بود ممنونم عزیزم،حتما حتما اینا رو یادم میمونه
زهرا مامان ایلیا جون
8 مرداد 93 4:02
فک کنم منظورم و اشتباه رسوندم منظورم از اون متنی که گفتم یه جا خودم این بود !! (مدتهاست تمرین خود خواهی میکنم !!!!! اما نتونستم خودخواه خوبی باشم! شما میتونی ؟؟) این متن (خودخواهی بنظرم خوبه اما نه همیشه نه برای فرزند... نه برای همسر.. نه برای پدر و مادر .. اما در مقابل بعضی هاا باید خودخواه بود باید همه چی رو مال خودت بدونی حتی حرفهای دلتو حتی شنیده هاتو حتی نگاهتو اره خود خواه باش خودتو از کسی که ازارت میده بگیر! بزار بزرگترین ضربه ای که میخوره این باشه که دیگه تو رو نداره ......... انوقت اون اسیر و تو ازاد پس گاهی خود خواه باش ) عقیده هامه که نوشتم اما نمیدونم همیشه موفق میشم که انجامشون بدم دارم تمرین میکنم ببینم میتونم گاهی خدود خواه باشم ببخشید منظورمو بد رسوندم و مجبور شدم دوباره توضیح بدم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیز دلم ممنون از وقتی که گذاشتی و توضیح دادی بسیار زیبا بود و با معنا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد