کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

پسرم کسرا

مشکلات جدید

1390/9/9 0:2
نویسنده : مامانی کسرا
405 بازدید
اشتراک گذاری

       

       

 

     کسرا خیلی پسر خوبیه اما چند روزه نمیدونم چرا یکسری کارای نچندان جالب انجام میده 

مثلا جدیدا هر چی که میخواد شروع می کنه به جیغ زدن و گریه کردن و پاکوبیدن به زمین...

همه می ترسن بغلش کنن چون خودش از پشت می خواد بندازه!!!

هر وسیله ای که دم دستش باشه پرت میکنه یه کار دیگه ای که می کنه چنگ زدنه!تو صورت همه

چنگ می زنه اگه عینک داشته باشن می خواد از رو صورتشون برداره

غذا خوردنشم که افتضاح شده لب به هیچی نمی زنه...

بهانه گیر شده ...

بازیهای خطرناک میکنه بهترین اسباب بازی دنیارو که تا حالا ندیده بذارید جلوش اتو رو هم بذارید،

صددرصد می ره طرف اتو !!!

من نمیدونم این فسقلی چرا به پیچ و آچار و جاروبرقی و ... از هر چیزی بیشتر علاقه داره فکر کنم

 آخر و عاقبت تعمیرکار لوازم منزل می شه!!! 

خلاصه نق نق ...اینقدر نق می زنه که گاهی اوقات کلافه می شم

می خوام سرم بکوبم  به دیوار

 چون نمیفهمم چی می گه یا چی می خواد بیشتر عصبی می شم

گاهی می گم عادی همه بچه ها همینجورین گاهی می گم می خواد دندون در بیاره اذیت می کنه 

شاید چون نمی تونی هنوز راه بری ودوست داری ورجک وروجک کنی  نق میزنی

گاهی اوقات هم نگران می شم که داره لوس بار میاد...

بهر حال تصمیم گرفتم با یک روانشناس کودک مشورت کنم عصر سه شنبه11 مرداد وقت گرفتم امیدوارم

بتونه کمکم کنه

     خداکنه بتونه واسم مشخص کنه که توهر سن نگران چی باید باشم و چه مسایلی طبیعیه

   مادر بی تجربه وحساس ، بچه  شیطون و کنجکاو ، دنیای در حال پیشرفت وجامعه پر خطر

                           همه دست به دست هم دادن و ...

                                                  به امید موفقیت همه مامانای نگران

                                                                   خداحفظت کنه  گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ماهان
8 مرداد 90 9:31
واااااااااااااااااای عزیزم خیلی خوبه که با روانشناس میخوای مشورت کنی اما ماهانم تو این سن اینجوری بود اکثر چیزارو پرت میکرد چنگ میزد و........... موفق باشی گلم
مامان ماهان
8 مرداد 90 10:20
دوست جونم چقدر حرفات بهم آرامش میده و تسکین پیدا میکنم تمام سعیمو میکنم که ماهان مثل بابا بزرگ مهربونش بشه ممنونم
مامان رها
8 مرداد 90 11:23
سلام عزیز دلم حرف دل من رو زدی رهای من هم دقیقا همین حرکات رو انجام میده ،حتما طبیعیه ولی خیلی جیغ میزنی ،چیزی رو پرت نمیکنه ولی به هرجا سرک میکشه یک لحظه آرامش نداره چشماشو که باز میکنه شروع میکنه بدون هیچ توقفی رسما گاهی صداش مغزم رو اذیت میکنه ولی چیکار کنم گلم میشه رفتی دکتر هرچی گفت به من هم بگی ممنون میشم روی کسرا رو ببوس
مامان زهرا نازنازی
9 مرداد 90 4:32
سلام خانومی این کارایی که گفتی اقتضای سنش هست و به زودی خوب میشه. دختر من هم چند وقتی جیغ جیغو شده بود البته به خاطر دندوناشون هم هست باید صبر و تحمل خودمون رو بالا ببریم. فقط با آرامش باهاش برخورد کن.
مامان تربچه
10 مرداد 90 9:42
ماه رمضان شد، مى و میخانه بر افتاد عشق و طرب و باده، به وقت ‏سحر افتاد افطار به مى كرد برم پیر خرابات گفتم كه تو را روزه، به برگ و ثمر افتاد با باده، وضو گیر كه در مذهب رندان در حضرت حق این عملت ‏بارور افتاد التماس دعا
مامان زهرا نازنازی
10 مرداد 90 10:41
سلام خانومی وقتی شما میگین (ماشاالله داره) یاده اولین برخوردتون با وبلاگمون می افتم و همواره شاد و سلامت باشید دوست خوبم
مامان ابوالفضل
10 مرداد 90 13:00
الهیییییییییییییییییییی قربونه همه ی شیطونیهای کسرا جون ای پسره بامزه مامانی و نکن اذیت
خاله سوده
10 مرداد 90 16:28
کسری جون به خاله قول میده پسر خوبی باشه و مامان رو اذیت نکنه
مامان کسری هم اینفدر غصه نخور همه چی درست میشه زودیییی . مقتضای سنشه. سری مشاور واست توضیح میده.
هر دوتون رو می بوسم


مرسی سوده جان خدا کنه زودی آروم شه
خاله جون
10 مرداد 90 19:34
سلام به مامان مهربون کسرا کسرا جون ما شالله می خواد جلب توجه کنه شاید مایل به تبادل لینک هستید من را خبر کنید مرسی
محبوبه
11 مرداد 90 4:03
مامان جون مهربون و نگران ازت میخوام که ما رو هم در تجربیات و دانسته هات شریک کنی به هر حال هر سنی مشکلات خاص خودش رو داره ایشالا کسرای نازنین به مرور آروم و آرومتر بشه بوووووس واسه کسرا جونم
زهرا
11 مرداد 90 8:53
سلام عزيزيم اصلاً نگران نباش چون بچه ها تو اين سن اين حالت ها رو دارن كسري جان را ببوس
شهرزاد-مامان صدرای زمان
12 مرداد 90 8:57
سلام خانمی چقدر سختته!میدونم خیلی اذیت میشی و احتمالا اعصاب نمونده برات..اگه به نظرت بیش از حد میاد با مشاور یا روانشناس مشورت کن البته تو گوگل هم خیلی چیزا میتونی سرچ کنی.ولی به خودت خوش بگذرون یه وقتایی که شیطونکمون خوابه یا روزی یکی دو ساعتی بده ببرنش پارک کلا بزار بیرون از خونه انرژیشو تخلیه کنه که تو خونه خسته باشه.راستی به هیچ عنوان از ساعت 2بعذ از ظهر به بعد بهش شوکلات و بستنی شکلاتی و کلا مشتقات کاکائو دار نده آخه بچه رو حسابی اکتیو نگه میداره گلم.خیلی از آشناییتون خوشحال شدم.شما هم به وبلاگ صدرای من سر بزنید دوست دارم دوستای خوبی برای هم بشیم...کسرا جونو از طرف من ببوسیدش. پسر بچه اس دیگه و از حالا تا وقتی مرد بشه حسابی با شیطنتاش بهمون لطفشو نشون میده
نازنین نرگس نفس مامان
14 مرداد 90 15:49
سلام عزیزم فکر میکنم این مشکل قریب به اتفاق ما مامنهاست ایشالا که همه بچه های نازمون این رفتاراشون رو کنار بذارن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد