کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

بازم دندون

1390/9/9 11:7
نویسنده : مامانی کسرا
379 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                           

 

    خداوندا!

    تو چقدر بی دریغ و بی صدا می بخشایی و من چقدر حسابگرانه، سپاس و ستایشت می کنم!!!

وقتی دوروبرم نگاه می کنم پراست از چیزایی که به واسطه لطف خدا داشتم نه لیاقت خودم !

یکی از اونا شمایی  پسرم ،دلبندم ،نفسم

سالم وشاد اومدی تو زندگیم و از این بابت هر لحظه خدا رو شکر میکنم

عزیز مامانی دوتا دندون دیگه هم زمان در آورده از بالا ، با این دوتا تعداد دندونای

گل پسمل مامانی شد 

                                        

                                                               هوراااااااااااااااشکلک های شباهنگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرمین
1 شهریور 90 11:21
وبلاگ جالبی دارید موفق باشید به ما هم سر بزنید
خاله جون
1 شهریور 90 15:46
مبارکه مبارکه عزیزم
خاله ياسمين زهرا
2 شهریور 90 13:34
خدا كسرا جونو سالم و سلامت نگه داره. قدردان محبتهاي بيدريغ خداوند بودن نعمت بزرگيه كه شما از اون بهره مندين.
مامان سيد كوچولو
4 شهریور 90 18:42
مرسي كه به ما سر زدي... اميدوارم از دندونش باشه برا كسرا جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد