کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

پسرم کسرا

سلام سلاااااام همگی سلام....

1393/4/1 21:39
نویسنده : مامانی کسرا
239 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                                 

سلام به همگی...خوب من الان باید توضیح بدم که کجا بودیم و چرا نبودیم و...

یعنی ادب حکم میکنه که توضیح بدمخجالت

همین جا!هیچ جای خاصی نبودیم تقریبا البته!  خستگی و یه سری مزاحم باعث شد

بذاریم یه هوایی وسطش بخوره بعد دوباره برگردیم

این شد که نبودیم و الان هستیم.

زیاد مصدع اوقات شریفتون نمیشمخندونک  فقط اینُ بگم که خیلی خوشحالم که دوباره اینجام و مینویسم

دلم واسه همتون تنگ شده!

آهان راستی اگه مدل نوشتنم یکم عوض شده ببخشید

مثل قرمه سبزی میمونه تا جا بیافته یکم طول میکشه! パンダ のデコメ絵文字

 

پسندها (3)

نظرات (10)

پدر و مادر آروین کوچولو
2 تیر 93 0:01
سلاااااااااااااام عزیزم خیلی خوشحالم که دوباره میبینمتون پس دلیلش این بود چون یه مدت هر کاری می کردم نمی تونستم تو وبلاگ گل پسری بیام اایشاله همیشه خوش باشید بووووووووووووووووس بوووووووووووووووس برای مامانیه گل خووووووووووشمزه و پسر عسلیه خوردنیه خوووودم
مامانی کسرا
پاسخ
بعله دلیلش این بود ممنون از مهربونیت خانم خانما
شکوفه
2 تیر 93 0:03
سلام! خوبین؟ من همش فک میکردم که مشکل از منه که نمیتونم وبو بالا بیارم!
مامانی کسرا
پاسخ
نه عزیزم
راضیه کرمی نیا
2 تیر 93 1:51
سلام عزیزم چطوری خوبی؟ کسرا جونی چطوره؟ منم یه مدت غبت داشتم و وقتی اومدم هر چی به وبلاگت سر زدم اصلا باز نمی کرد مطالبو خیلی نگران شده بودم که آخه چه اتفاقی افتاده یهویی؟! خدا روشکر که خوبید کسرا رو ببوس
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم ممنونم که به ما سر میزنی،انشالله غیبت شما هم خیر باشه
مهسا
2 تیر 93 9:08
من خیلی نگران بودم.. می ترسیدم اون مزاحمهای لعنتی حکت کرده باشن..یا مثلا باعث شده باشن وبلاگ رو ببندن... خیلی حالم گرفته بود خوشحالم برگشتی ی ی ی ی
مامانی کسرا
پاسخ
آره خودمم از این موضوع میترسم اما توکل بر خدا منم خوشحالم که میبینمتون
محبوبه مامان الینا
2 تیر 93 9:18
باش و همیشه باش.دلتنگ میشیم. دوستان رو دریاب بیخیال غرض ورزان و مزاحمان
مامانی کسرا
پاسخ
چشم
عشق یعنی
2 تیر 93 9:28
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام وای که چه قدر دلم براتون تنگ شده بود کلی نگرانت شده بودیم اما پریسا جون گفتن حالتون خوبه خب خدا رو شکر.
مامانی کسرا
پاسخ
ببخشید که نگرانتون کردم اما الان اینجاااام
فریده
2 تیر 93 14:36
وااااااااای که چقدر دلمون برای خودت و کسرا جون تنگ شده بود ، خیلی خوش آمدی ، نگرانت بودیم ، دیگه بی خبر نرو . خواهش می کنم ...
مامانی کسرا
پاسخ
قربونت برم. چشم
ارغوان
2 تیر 93 15:35
سلام سودابه جون نازنين. خيلي خوشحالم كه باز ميام وبلاگت. دفعه آخري كه اومدم يادمه رمزيش كرده بودي. ببخش كه خيلي بي وفام. من همچنان درگير پايان نامه هستم و به سلامتي ٦ ترمه شدم رفت. الان هم مشغول فصل آخرم. ايشالا اگه خدا كمك كنه تا ٢٠ تير دفاع مي كنم. يعني بايد دفاع كنم چون بعدش تعطيلات اساتيد شروع ميشه و وا مصيبتا. ايشالا كامنت بعدي را بعد دفاع ميذارم. راستي شاغل هم شدم، نمي دونم گفته بودم يا نه. فعلا تا زمان تحويل ٥ فصل به راهنما مرخصي گرفتم. خيلي برام دعا كن بدجور فشار رومه، هم براي اينكه زودتر تموم كنم و هم براي اينكه مدركم را ببرم سر كار. سر همين دانشجو بودنم انقدر اذيتم كردن كه حد نداره. خلاصه خيييييلي دلم برات تنگ شده بود سودابه جونم. كسرا جوني را از طرف من ببوس  
مامانی کسرا
پاسخ
وااای خدای من ببین کی اینجاست دلم واست تنگ شده بود دختر فک کردم دیگه وبلاگُ نمیخونی نه ه ه ه نگفته بودی میری سر کار. خداااا رو شکر، خیلی خوشحااالم عزیزم انشالله موفق و موئد باشی خانم خانماااااا اصلا نگران نباش همه چی خوب پیش میره انشالله نگران تعداد ترماتم نباش مهم تو اون مملکت کاره، که تو پیدا کردی هوراااااااااااااا دوست دارم مواظب خودت باش
گروه هنری چهره
3 تیر 93 0:07
سلام اگه دوست دارید تقویم سال 93 فرزند دلبندتان را به صورت پوستر تک برگ داشته باشید حتما به ما سر بزنید و از سایت معتبر آن را به سادگی دانلود کنید
بابا و مامان
9 تیر 93 11:42
ای بابا مامان جون کجا بودید از چند تا از دوستانتون سوال کردم فقط ارغوان خان جواب دادند که خبری ازتون نداشتند تو وبلاگ براتون پیامگذاشتم اخه یه خبری چیزی خدا را شکر حالتون خوبه همیشه سالم و سلامت باشید خوشحالم که برگشتید
مامانی کسرا
پاسخ
وای ببخشید تو رو خدا نگرانتون کردم شرمنده اما الان اینجام در خدمت شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد