کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرای من

1393/2/12 23:17
نویسنده : مامانی کسرا
835 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

فکر میکنید چقدر از روزگار آدم نوشته شده است،مرز بین حق انتخاب و سرنوشت کجاست

کسرا متولد سال ببر "۱۳۸۹"

تحلیل شخصیت متولدین این سال:

دلير و بي پروا

ببر يك عصيانگر و شورشي ناراضي است، او با شتاب زدگي خاص خودش، هميشه عليه قدرت هاي برتر طغيان

مي كند و سركشي و نارضايتي با خونش در آميخته است. ببر دوست دارد سردمدار باشد...

شخصیتهایی مثل بتهوون ، مارکوپولو ،امیلی پرونته و مریلین مونرو بازیگر زیبای آمریکایی متولد

سال ببر بودند.

به گفته طالع بینی چینی مشاغلی مثل:

سرکارگر، فرمانده چتربازان، سردسته تبهکاران،گاو باز، راننده مسابقات اتومبیل رانی،بدلکار سینما و یا

حتی رئیس قبیله سورخ پوستان و... برای متولدین این سال مناسب است!*

قیافه من ُ بعد از خوندن این مطالب خودتون تصور کنید!

البته دروغ نگفته باشم اون آخراش نوشته بود میتونه رئیس جمهورم باشه!!!!

آخه مامانم عزیزم یا باید سردسته خلافکارا باشی یا رییس جمهـــــــــــــــــــــــــــور؟

ینی نمیشه یه شغل ساده معمولی داشته باشی!

چقدر من باید از دست تو حرص بخورم آخـــــــــــــــــــه!!!!niniweblog.com

بگذریم،

بزرگ میشه دیگه ، ما هم خدایی داریم،خدا بزرگه.

امروز هوا آفتابی ِ آفتابی بود اما  یه سوز ســـــــــــــــــــــــــرد داشت!!!

البته از اون سرماها که میخورد به پوست آدمُ باعث میشد سر حال بیایی...

صبحانه رو بیرون خوردیم

 

                  

 

بعد هم مثلا شروع کرده به کوتاه کردن چمنای جلوی حیاط !

البته بیشتر داره از ریشه میکنه چمنا رو!

 

 

اینجا یه لحظه چشمش به فیریای بیچاره افتاده!

نمیدونم اون پشت مُشتا چیکار این بدبخت کرده که تا کسرا رو میبینی چهارتا پا داره چهارتا دیگه هم

قرض میکنه ، د ِ بدوووووووووو...

از صبح که بیدار شده داره نق میزنه و بهونه میگیره، فک کنم دوباره فیلش یاد هندوستان کرده

با لوئیس در مورد مهدش صحبت کردم گفت بهترین حالت اینه که بذاری کسرا رو  و سریع بری.

حداکثر دو تا سه دقیقه باهاش خداحافظی کن و برو.واسه خودش بهتره!

یه چند روزی همه چی تو مهد قاطیه،  مونیکا جون که تشریف بردن یونان واسه تعطیلات مولین هم مریضه 

 نمیاد مهد، یه روز رفتم دیدم ای داد بیداد لوئیس هم نیست!

چند تا مربی جدید بودن! دیده بودمشون قبلا اما خوب نه به حرف و صحبت!!!!

خلاصه که خیلی سخت از هم جدا شدیم! به لوئیس گفتم وقتی گریه میکنه منم حالم بده!

روزم دیگه روز نیست! گفت میدونم، اما یه مدت باید همه تحمل کنیم...

حالا توکل بر خدا، خدا خودش باید بهمون کمک کنه، جناب پدر هم که کلا کاراشُ میذاره دقیقا نود.

باید یه مقاله ۱۰ صفحه ای رو تا امروز  آماده میکرد و واسه یه کنفرانس میفرستاد.

امروز ساعت ۵ صبح تموم شد اومد خوابید!!!!! اصلا ندیدمش که بتونه بهمون کمک کنه!

البته طفلک واقعا کارش زیاد بود!

خلاصه که سه هفته اومدیم ایران هنوز که هنوزه داریم همه جوره  جواب پس میدیدم.

کرمت ُ شکر....heart clipart graphics

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

     http://fal.alamto.com/chinese/tiger-chinese.htm  *

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مهسا
11 اردیبهشت 93 23:52
1- وای ی ی ی مرسی رمز دادی... احساس می کنم خیلی آدم مهمی هستم الان 2- یادته یه زمانی گفتم کسرا جون متفاوت هست؟؟؟ تا حالا چند بار گفتم... ببین دیگه شرط ببندیم؟ کسرا جون دنیا رو متحول خواهد کرد. 3- صبحانه در هوای آزاد... به به نوش جونتون. 4- بیچاره گربه... دلم واسش خیلی می سوزه 5- مثل اینکه این آقایون همشون مثل همند. همسر من هم به شدت دقیقه 90 هست... تو هر کاری کلی اعصابم خورد می شهاسترس می گیرم..خودش خیلی آروم عین خیالش نیست..کاراش می کنه اما منو سکته می ده... همیشه می گم امیدوارم بچه مون مثل من باشه..کاراش به موقع بکنه..اگه مثل همسرم باشه دیگه واقعا دیوونه می شم.روز دفاع ارشد همسرم، پاورپوینتاش اماده نبود ...از شانسش استاد 40 دقیقه دیر اومد و اونم آمادش کرد. شانس آورد.
مامانی کسرا
پاسخ
شما کلا آدم مهمی هستی خانم خانمااااااااااااا واااای از این لحاظ که نگوووووووووووووو من فک نمیکنم از حامد بی خیال تر در کل کریه زمین کسی باشه دیوانه میکنه منُ خوب و خوش باشی عزیزم
مامان ثمین سادات
12 اردیبهشت 93 0:16
سلام عزیزم خوبید ممنونم بابت رمز گلم الهی فدای شخصیتت بشم من وای چه حالی میده صبحونه خانوادگی اونم تو هوای آزاد خوب مامانی داره بهت کمک میکه اونم به روش خودش دیگههههههههههههههههه
مامانی کسرا
پاسخ
آره قربونش برم اما همیشه کمک کردن این وروجکا کار آدمُ دوبرابر میکنه
مامان پریسا
12 اردیبهشت 93 0:17
سلااااااااااام سودابه جون الان که به آخر این مطلب رسیدم میدونی چه حسی دارم؟؟؟؟؟ انگاری که تو یه چهار دیواری ِ امن هستم . واقعا نمیدونم چرا این حس بهم دست داد. شاید چون این مطلب تنها باز شد. پایینش مطلب قبلی دیده نمیشه. کلا یه طوری بود. یه طور خیلی خوب و آرامش بخش درست مثل خود مطلبت. یه متن زیبا و از ته دل از یه مامان بسیااااار دلسوز. میفهمم گریه کسرایی به چه حالت میندازه. خیلی زود درست میشه. کسرا حالش خوب میشه چون تو و حامد رو داره که با تمام وجود به فکرشین. چقدر این حیاط خونه تون قشنگه. تا حالا عکسش رو گذاشته بودی؟؟؟؟؟ آدم هوس میکنه اونجا باشه و کلی نون و مربا بخوره. براتون سلامتی، آرامش و شادی آرزو میکنم. شما مادر و پسر رو قد یه دنیا دوست دارم و همیشه بهتون افتخار میکنم.
مامانی کسرا
پاسخ
آره اتفاقا خودمم که داشتم مینوشتم یه جور دیگه بود، خواستم اشاره کنم گفتم شاید بعدا رمزُ بر دارم، دیگه هیچی نگفتم! اما در کل خیلی فرق داره احساس میکنی فقط واسه یه عده خاص داری مینویسی، یکم سخته ممنون از لطفت پریسا جان انشالله قسمت شه بیاین
مامان نونا
12 اردیبهشت 93 0:33
سودابه جون بچه ای که جنابعالی مادرش باشی باهوش تر از این حرفاست خلاف کار نمیشه.عزیزم کسرا جونه بامزه با فیریا چکار کرده فرار میکنه از دستش دمشو نکنه کشیده
مامانی کسرا
پاسخ
چي بگ والا منم فك كنم دمش' كشيده هر چي ميگم مامان اين بيچاره رو اذيت نكن به گوشش نميره كه نميره
بابا و مامان
12 اردیبهشت 93 12:39
الاهی من فدای این پسر باهوش زرنگم بشم ایشالاه بزرگ میشه و باعث افتخار بابا و مامان عزیزش بیچاره گربه ایشالاه همه چیز همون میشه که دلت می خواد عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی از لطفت خانم خانما
بابا و مامان
12 اردیبهشت 93 12:41
عزیز دلم بمیرم الاهی دو هوای شده ایشالاه کم کم درست میشه شما هم خودتون و ناراحت نکن عزیزم زمان همه چیز و درست می کنه
مامانی کسرا
پاسخ
آره بدجور دو هوایی شده توکل بر خدا
مهسا
12 اردیبهشت 93 19:24
اتفاقا من همیشه فکر می کنم از آرش بی خیالتر وجود نداره.. پس انگاری تنها نیستم و شما هم حسابی درکم می کنید. خداییش احساس تنهایی می کردم..الان دیگه نمی کنم. هم دردیم.
مامانی کسرا
پاسخ
آره بابا برو خیالت راحت! بعد جالبه هر دفعه میگه قول میدم دفعه بعد زودتر شروع کنم و نذارم واسه روز آخر ... اما دفعه بعد بدتر از قبل خلاصه که این قصه سر دراز دارد! اما من تصمیم گرفتم دیگه جوش نزنم(البته موفق نبودم اما خوب تصمیم گرفتم) حداقل به روی خودم نمیارم! بلکم یکم متنبه شه
مهسا
13 اردیبهشت 93 4:16
واقعا؟؟؟ارش هم همیشه قول می ده... اما انگار نه انگار.. هی من توضیح می دم... گاها داد و بیداد می کنم... اصلا هم اثر نداره... همش می گه قول می دم... اتفاقا منم خیلی تصمیم گرفتم توجه نکنم. اما نمی شه... همش حرص می خورم و استرس می گیرم. می گم تو این جریان چقدر تفاهم داریم... هم خودمون هم همسرانمون.
مامانی کسرا
پاسخ
آره کم کم داره شباهتامون خیلی زیاد میشه از ایران که اومدیم بیرون دوتایی! اتفاقا ما هم بالای خونه مادرشوهرم اینا زندگی میکردیم ماشینمون هم پراید بود تو ایران فقط مونده بچه، که خوب امیدوارم دختر یا پسر هر چی دوس داری خدا بهت بده، به ما پسر داد
شقایق
13 اردیبهشت 93 10:00
سلام سودابه جونم ممنون که منو دوست خودتون دونستین الهی دورش بگردم کسرا ما حتما ادم مهمی میشه ولی کیف کردم که اینقدر به فکرشی و از الان نگران اینده وروجک نازی ایشالا که مثل خودتون میشه پر از افتخار
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم ،شما همیشه دوستا ما هستی خانم خانماااااااا ممنون از لطفت اینجوریا هم که شما میگی نیست دیگه ه ه ه ه ه ه
لیلیوم
13 اردیبهشت 93 12:55
ممنونم بابت رمز لطف کردی خیلی به این طالع بینیها دل نبند بابا هر چی خدا تو سرنوشت رقم بزنه همون میشه فقط دعا کن واسش در پناه اهل بیت علیهم السلام به رشد و بالندگی برسه و خیلی بهش سخت نگیر بزار شاد باشه ولی منظبط
مامانی کسرا
پاسخ
منضبط ممنونم
مهسا
13 اردیبهشت 93 21:31
جدی؟ شما هم پراید داشتید؟ شما هم طبقه بالا مادر شوهرتون بدید؟؟ این شباهت ها رو نمی دونستم... اخلاقیات هسرانمون هم که شبیه همه...آره دیگه فقط موند بچه... ببینیم خدا چی می خواددختر یا پسر فرق نداره... مثل آقا کسرا ، گل باشه، شیطون و با هوش باشه کافیه
مامانی کسرا
پاسخ
خوب دیگه به سلااااامتی حل دیگه انشالله سالم باشه و عاقبت بخیر واسه کسرا هم دعا کن
مامان لیانا
14 اردیبهشت 93 1:06
ا..نشالا کسری جون رییس جمهور بشه ما نجات پیدا کنیم..به به چه لذتی داره توی هوای پاک بهاری بیرون از خونه صبحانه بخوری کلا روز با انرژی آغاز میشه..عزیز دلم کسری جون هنوز وابستگی داره انشالا که در روزهای آینده با این موضوع کنار بیاد و مهد با ذوق و شوق بره...سودابه جون بابت رمز هم ممنون
مامانی کسرا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم فک کن کسرا رئیس جمهور بشه الهی دورش بگردم من
مهسا
14 اردیبهشت 93 1:37
ایشالا ا ا ا چشم حتما دعا می کنم... ایشالا هر چی دوست دارید خدا بهتون بده.
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم مرسی که اینقدر مهربونی
مامان میلاد
14 اردیبهشت 93 8:08
سلام عزیزم. ممنونم واسه رمز. سودابه جون غصه نخور. کاملا درکتون میکنم. دقیقا منم این شرایط رو گذروندم. گریه های زیادی و اینکه بخواین زود اونو بزاری و بری خیلی زجر آوره خیلی اونم واسه مامانا. من که خودمم گریه میکردم. فرقی نمیکنه تو شهر خودت باشی یا تو غربت. این رفتار طبیعی یه بچه برای دوری از مامانشه. من که هنوزم که بعد از این همه سال یادم میاد عذاب وجدان میگیرم. ایشالا درست میشه. منم واستون دعا میکنم. یعنی تنها کاری که از دستم بر میاد
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی که منُ درک میکنی و بهم دلداری میدی واقعا شرایط غیر قابل تحملیه وقتی کسرا گریه میکنه دلم میخواد زمین دهن باز کنه من برم توش،دوس دارم دستشُ بگیرمُ فرار کنم برم یه جا که همیشه با هم باشیمیه جا که کسرا گریه نکنه ممنون که واسمون دعا میکنی، این بهم خیلی آرامش میده
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 اردیبهشت 93 18:34
سلام دوست جووونی ممنونم بابت رمز ای خدا عزیز دلم با اون مشاغل حسابی خندیدم هااا به به صبحانه تو هوای باز خیلی میچسبه نوش جونتون دوست دارم کسرایی اما ناقلا چه بلایی سر اون بی نوا اوردی که از دستت فراریه
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم فک کنم چلوندتش اون پشتااا
مامان مینا
17 اردیبهشت 93 22:53
عزیزم شیرین زبون نازززززایشالا که کسرا جونم زودتر با شرایط مهد وفق بشهبابت رمز هم ممنون
مامانی کسرا
پاسخ
قربون شما انشالله
محبوبه مامان الینا
20 اردیبهشت 93 8:04
الینا هم متولد سال ببرهفکککککککککککککر کن سز دسته تبهکاران
فریده
20 اردیبهشت 93 10:25
من ِ خنگ رو باش ، رمز رو کسرا جونم می زدم و جواب نمی گرفتم . باور کن 500 دفعه امتحان کردم . دیگه داشتم ناامید می شدم . چرا مادرها همیشه باید استرس داشته باشند و نگران بچه هاشون باشن. کی این استرس دست از سر ما بر می داره . چرا فقط مادرها این همه استرس دارن . باباها (حداقل محمد) که اینجوری نیست . خیلی راحت می گیره . بعضی مواقع اینقدر هول می کنم که می گم الان سکته می کنم . خدا خودش بهمون آرامش بده .
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم چی بگم والا؟ اما حامد کنار کسرا بیشتر از من استرس داره گاهی بهش میگم تو برو من خودم درستش میکنم! حالا خودمم نمیتونم درستش کنم اما حداقل سعی میکنم اوضاعُ آرومتر کنم! اما گاهی اینقدر خودم عصبی میشم و استرس دارم که فقط میخوام تنها باشم وسعی میکنم برم تو اتاق وگرنه تو اون لحظه یا یه کاری دست خودم میدم یا کسراااااااااااا
مريم
21 اردیبهشت 93 17:22
ماماني كسراي عزيزم بابت رمز مرسي گلم وقتي اومدين تبريز عوضشو درميارم گلمبووووووووووووووووووووووسسس
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم این چه حرفیه قابل نداشت
عشق یعنی
1 خرداد 93 10:48
واییییییییییییی من مثل این قحطی زده ها همه ی مطالب و خوندم انگار رمز یه جعبه جادویی که توش پر از مطالب زیبا و خوندنی و بهم دادن این شاله که همیشه موفق باشین و کسرا جون هم به بهترین نحو بزرگ بشه که با وجود مامان خوبی مثل شما هم میشه
مامانی کسرا
پاسخ
جعبه جادویی؟؟؟؟ مرسی از لطفت عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد