کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرا جونم

1392/11/8 0:38
نویسنده : مامانی کسرا
1,824 بازدید
اشتراک گذاری

 

animated gifs of babies- baby write using pencil           

 

 

نمیدونم چه حکایتیه که من از شنیدن کلماتی که تو به فارسی میگی

بیشتر ذوق میکن،تا تکرار کلمات سوئدی و بعضا انگلیسی!

از تو حمام داد میزنی با شوق و ذوق که مامان من جایزه میخوام!

پرسیدم جایزه چی میخوای ؟

- عیدی!

- عیدی دیگه چیه؟

با داد و بیداد ،عیدی میخوام خووووووب!

موندم تو این کلمه رو از کجا شنیدی!

اصلا کی بحث عید پیش اومده که تو بدونی چیزی به اسم عیدی هم هست!

چی بگم والا...

اما خوشحالم،خوشحالم که زبون فارسی رو داری یاد میگیری...

اینروزا سرماخوردگی پسر کوچولوم بهتر شده شکر خدا ،اما حالا دیگه نوبتی هم باشه نوبت بابایی!

یه چند روزیه که پدر خانواده هم به جمع سرماخورده ها پیوستن!

امیدوارم زود ِ زود خوب شه .

یک ماهی بود مونیکا رو مخ من راه میرفت که overal (لباس سرهمی) کسرا تنگه

بچه نمیتونه توش بالا پایین بپره، یکی دیگه باید بخری!

میخندید میگفت اینُ بذار واسه بچه بعدی...

overal اینجا خیلی گرونه اما بلاخره دیروز یه دونه پیدا کردم که هم سایزش خوب بود

 هم یه تخفیف 50% تپل خورده بود،ذوق مرگ ، خریدم واسش !

 

این تنها عکسی که از کسرا  و overal جدیدش دارم

کلا تنها عکسی ِ که از کسرا دارم!

 

 

 یه اسم سرخپوستی واسه کسرا انتخاب کردیم،میتونید حدس بزنید؟

                                "  خوابیده در برف "

نیم ساعت پیش داشتم با گوشیم ور میرفتم اومده میگه گوشیتُ بده!

بهش ندادم،دیدم پکر شد،خواستم منت کشی کنم بدون اینکه نگاش کنم گفتم، دوست دارم.

حاضر جواب گفت:"اول گوشی رو بده بعد دوسم داشته باش"

دو دستی بهش دادم!باباش گفت دادیش؟گفتم تو بودی با این حرف نمیدادی؟!!!

وروجکم،

غربت اونجاست که صدای نق نقای تو نیست ، اونجایی که ضربان نبض تو نمیپیچه

خوشحالم که در مام وطن با تو هم نفسم

                                       

                                                     خدایا ممنونم

                                                                  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

فریده
8 بهمن 92 8:45
خوشحالم که دومرتبه برگشتی ، دلمون برات تنگ شده بود، امیدوارم خوبِ خوب شده باشی . بازم کسرا جون و حرفای بامزه اش . دوست داشتن شرطی رو داشته باش . دوست داشتن به شرط دادن گوشی . چه اسم سرخ پوستی قشنگی "خوابیده در برف " بهترین اسمی بوده که می تونستید براش بذارید.
مامانی کسرا
پاسخ
آره میبینی این روزا کارش همینه فقط میخوابه تو برفا!!!!
پریسا مامان کیان
8 بهمن 92 9:01
سلاااااااااااام. خوبی سودابه جون؟ خدا رو شکر که کسرایی هم بهتر شده. انشالله آقا حامدم زود زود خوب بشن. چقدر شیرین زبون شده این داداشی ما. خدا حفظش کنه. همیشه وقتی عکسای کسرا رو می بینم دلم میخواد دست بکنم تو عکس و یه لباس گرم تنش کنم. امروزم میخواستم بگم بچه مگه تو سرما نخوردی، پاشو از رو برفا دوستت داریم وروجک
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم پریسا جان انشالله شما هم همیشه خوب و سالم باشید
مامان میلاد
8 بهمن 92 10:34
سلام گلم.امروز به محض اینکه اومدم پشت سیستم ، وبلاگ کسرایی رو باز کردم و همینکه یه پست جدید دیدم یه لبخند تپل اومد رو لبم و از صمیم قلبم خوشحال شدم.از کسرا نوشته بودی که بهتر شده ولی از خودت نه.خودت الان چطوری؟بهتر شدی؟انشاله که بهتر شده باشی.خوشحالم که دوباره از شیطونیای کسرایی مینویسی
مامانی کسرا
پاسخ
سلام عزیزم،خوبم خدا رو شکر،البته دوباره امروز رفتم آزمایش خون دادم تا ببینیم خدا چی میخواد! اما در کل حال عمومیم بهتره عزیزم ممنون از این همه لطف و محبت و مهربونی
عشق یعنی
8 بهمن 92 11:04
وای اسم سرخپوستی الهی بگردم عجب زبونی داره این وروجک
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان لیانا
8 بهمن 92 11:33
عزیز دلم کسرا جون دلمون تنگ شده بودلباس جدید هم مبارک شیرین زبون..انشالا آقای پدر هرچه زودتر خوب بشن
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون عزیزم،لطف داری شما
مامان آروین-مریم
8 بهمن 92 16:32
خدا رو شکر که حالتون بهتر شده و ایشالله آقا حامد هم هرچه زودتر بهتر بشن پسرت داره برای عید برنامه ریزی میکنه که بتونه عیدی بگیره ، زرنگه ماشالله میگم این گل پسری با این استدلالش میتونه در آینده یه وکیل تمام معنا بشه دوستون دارم و بهترین آرزوها را برایتان آرزومندم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتتون،جالبه اصلا نمیدونه موقع عید ،عیدی میگرن!!!! تعجب منم از همین بود! من خودم عاشق وکالت بودم!مامانم نذاشت برم رشته انسانی امیدوارم کسرا وکیل شه
مهسا
8 بهمن 92 23:15
خوشحالم که اومدید. ایشالا که حالتون خوبه خوبه خوب باشه... به به کسرا جون با چه لذتی رو برفا خوابیده...من که خیلی دوست دارم.
مامانی کسرا
پاسخ
عزيزم پس جاتون حسابي خالييييييييه اينجا
امیرحسین کوچولو نفس ما
9 بهمن 92 2:39
ماشاالله چه شیرین زبوووون.لباست هم مبارک باشه عزیزم.انشاالله خیلی زود همگی خوب بشید
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله ممنون از لطفتون،انشالله شما هم خوب و خوش باشید
مامان آروین-مریم
9 بهمن 92 10:20
سلام عزیزم مجددا رمزها رو براتون خصوصی میفرستم
مامانی کسرا
پاسخ
رمزا رو داشتم اما وارد نمیشد!دوباره امتحان میکنم
مامان آوا
9 بهمن 92 11:58
سلام عزیزم ایشالله که همسری گلتون هم به زودی خوب بشه وهمیشه کانون خونواده تون گرم باشه کسرا جونم پیشاپیش عیدت مبارک اینم عیدیت
مامانی کسرا
پاسخ
عید نوروز؟؟؟؟!! خیلی مونده که اما بهر حال ممنون از لطفتون همیشه گل باشید
مامان امیرحسین
9 بهمن 92 14:59
عزیزمی تو شیرین گندمکلباس خوشگلت مبارک راست میگی مامانی غربت اونجاست که آدم صدای پسرکش رو نشنوه وگرنه جغرافیا مال توی کتابها و نقشه هاست
مامانی کسرا
پاسخ
دقیقا ممنون از حضور قشنگتون خانم خانما
مامان آرش و آیناز
9 بهمن 92 18:08
سلام دوست گرامی واقعا از خوندن مطالبت لذت بردم ماشالله به گل پسری خب بچه تبش گرمه دیگه سرما رو حس نمیکنه الهی شیرین زبون
مامانی کسرا
پاسخ
سلام،ممنونم که به ما سر زدید آره من خودمم طبعم گرمه اما نه اینقدر دیگه با این کاراش باعث میشه مرتب سرما بخوره
مامان مینا
9 بهمن 92 20:54
به به آقای خوابیده در برفمبارک باشه لباس جدید خوشگله شیرین زبونوای چه لذتی داره آدم یه لباسی که کلی تخفیف خورده گیرش بیاد
مامانی کسرا
پاسخ
اره حسابي كيف ميكنه
مامان مونس
10 بهمن 92 1:28
خداروشکر که کسرا جون بهتره.امیدوارم همسرتونم زود روبراه بشن.امیدوارم خودتونم خوب خوووووووووووووووووووووووووب باشید.ای جان کسرا جونم چه زبون بازه مخ زن شده
مامانی کسرا
پاسخ
به كي رفته نميدونم والاااا اخه باباش اصلا اهل اين حرفا نبود
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
10 بهمن 92 2:44
سلام عزیزم فدای اون شیرین زبونیات اره واقعا بعضی اوقات حرفایی میزنن که آدم تو اوج عصبانیت دلش نرم میشه میزنه زیر قوانین تربیتی اصولی
مامانی کسرا
پاسخ
اره دقيقااااا
شقایق
13 بهمن 92 16:48
قربونش برم عزیزدلم اسمشم خیلی باحاله
مامانی کسرا
پاسخ
اسم چی شقایق جان؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد