کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

اندر احوالات یکی یه دونه ما

1392/10/8 22:32
نویسنده : مامانی کسرا
557 بازدید
اشتراک گذاری

 

047.gif     

 

نمیدونم چرا ! اما داشت گریه میکرد، اومد تو آشپزخونه 

"مامان اخمامُ بشور."

مات و متحیر دارم نگاش میکنم ، دوباره داد میزنه "زود، زود، اخمامُ بشور!"

گفتم :نمیفهمم چی میگی ؟منظورت چیه مامان ؟چی رو بشورم!

صدای خنده باباش میاد  "میگه اشکامُ بشور!"

اشک!!!!!  اخم؟؟؟؟؟

ماجرا هم از این قراره که این شازده کوچولوی ما چند روز پیش داشت می دوئید یهو خورد زمین 

شروع کرد گریه کردن ،کمتر از چند ثانیه دیدم ساکت شده داره به باباش میگه:آب میاد!

بابایی هم واسش توضیح داد که آره اینا اشک ِ!

حالا از اون روز هر زمان که گریه میشه اول از همه نگران اخماش (اشکاش)

میشه و من مجبورم سریع بشورم!

 

یکی از بازیهایی که بابانوئل واسه کسرا آورده ، بازی بامزی ِ!

بازی از این قراره که

 صفحه ها شامل چهار تا ردیف به رنگهای سبز و زرد و قرمز و آبی،

دو تا مهره داره با هم میندازیم،

یکی از مهره ها رنگ ستونُ مشخص میکنه یکی دیگه هم یه شکل بهمون میده.

اگه تو ستونی که رنگشُ مهره نشون داده، شکل نشون داده شده  هم باشه یه عسل میزاریم روش

اگرنه، باید صبر کنیم تا دوباره مهره رو بندازیم.

موقع بازی همه چی خوب پیش میره تا اونجاییکه کسرا مجبوره صبر کنه و نمیتونه عسل بذاره!

اینجاست که شروع میکنه به گریه کردن! 

که من میخوام بزارم و هر چی واسش توضیح میدم مامانم این فقط یه بازی!!!!

انگار نه انگار...

در کل بازی سرگرم کننده ای ِ

البته نه به اندازه تلویزیون دیدن!!!!

 

 

همین الان داشتم به باباش میگفتم من دیگه امشب حال ندارم شام درست کنم!

بدو بدو اومده میگه:مامان مهربون باش،شام درست کن بخورم!!قهقهه

چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

قربون شما بریم مـــا

 

خدایا چگونه بخوانمت؟ چگونه یادت كنم؟ كه شرمسارم از

اینكه چون تو خدایی و چون من بنده ای ، چون تو مهربان و بنده نواز و

بخشنده و چون من بنده ای ...

                                                              

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهسا
8 دی 92 22:44
ای جان... نبینم اخماتو کسرا جان... مامانی اخماشو بشور ...نذار بریزه... الهی چقدر هم مراقب اشکاش هست... دعاهاتون خیلی قشنگه... تامل برانگیز.. شاد و سالم باشید.
مامانی کسرا
پاسخ
شما هم خوب و خوش باشی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 دی 92 0:46
فدای اخمات عزیز دلم ایشالاه همیشه بخندی و چشمان پر از خنده باشه
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مامان مونس
9 دی 92 1:23
وای مردم از خنده چقدر بلا شذه این پسر
فریده
9 دی 92 8:52
وای خدا کسرا خیلی بامزه است . باید درسته قورتش داد . خدا حفظش کنه
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از مهربونیتون
نارسیس
9 دی 92 9:25
سلام. من امروز تازه اومدم وبلاگتون رو خوندم.خیلی این قند عسلتون با مزه هست.از طرف من کسرا جونم رو ببوس.قربون اون اخماش.و همچنین تو پستهای قبلی که نوشته بودین من بلوزتم و من شلوارتم خیلی خندیدم.
مامانی کسرا
پاسخ
به وبلاگ ما خوش آومدین
شقایق
9 دی 92 11:35
وای عزیزم فداش بشم با این شیرین زبونیش خیلی بامزه بود کلی خندیدم اخمام بشور دست بابانوئل مهربون درد نکنه سودابه جون رومیزیت خیلی خوشگله مبارک
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی شقایق مهربونم
مامان آروین
9 دی 92 20:44
عزیییییییییییییییییزم آخ که تو چقد شیرینی قربون اشکات گلم آروین هم وقتی گریه می کنه می گه مامان بارون داره می یاد برو برام چتر بیار امان از دست این زبون شیرین عسلیه این وروجکها همیشه شادو سلامت باشید یلداتون هم با تاخیر مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامانی کسرا
پاسخ
خدا حفظش کنه آروین عزیزُ ممنون از لطفتون
عمه هانیا
11 دی 92 0:09
الهی قربون اشکات برم من چقد تو بامزه ای چقد شیرینی چقدبانمکی تو خوشمزه من از اون شب که زنگ زدین بهم تولدمو تبریک گفتین دلم بیشتر براتون تنگ شده دوس دارم زودی ببینموتون باورم نمیشه کسرا اینقد خوشکل حرف بزنه الهی قربونت برم دوسمت داررررررررررررررم
مامانی کسرا
پاسخ
ما هم دلمون واست تنگ شده عمه جوووووون
atefeh mami elay
11 دی 92 1:16
کریسمس مبارک امیدوارم سال قشنگی داشته باشین پسرکوچلوت رو ببوس من لینکتون کردم دوست داشتین شما هم بلینک ممنونم از جواب سوالاتی که زحمتشون رو کشیده بودین وبهم داده بودین
مامانی کسرا
پاسخ
امیدوارم اطلاعات تونسته باشه بهتون کمک کنه با کمال میل به جمع دوستای ما خوش اومدین
عشق یعنی
11 دی 92 12:05
الهییییییی بگردم مردم از خنده
مامان مینا
11 دی 92 19:45
ای خدا نازنازیه شیرین زبون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
14 دی 92 3:06
الهی فدای شیین زبونیات عزیزمیییییییییییییییییی
مامانی کسرا
پاسخ
خدا نکنه مینای مهربونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد