کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پسرم کسرا

پسر بلای من

1392/10/5 20:42
نویسنده : مامانی کسرا
362 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

       

 

 

این سرما خوردگی دیگه داره کم کم همه مونُ خسته میکنه!

دیشب تا صبح کسرا سرفه زد!

نه دارو میخوره نه چیزی که یکم حالشُ بهتر کن ِ!

دقیقا تا چهار صبح بالا سرش نشسته بودم!

امروز صبح هم از خواب که بیدار شدم دیدم  به ، بابایی هم سرما خورده!

همینُ کم داشتیم فقط !

گردن درد، سرد درد و حالت تهوع مامانی رو هم به این مجموعه اضافه کنـــــــــــــید،

الرحم الراحمیــــــــــــــــــن...

اما جونم واستون بگه که این سرماخوردگی ذره ای از شیطنت و آزار و اذیت کسرا خان کم نکرده!

دیشب بابایی زد پشتش ، خیلی آروم زد،دیدم دادش رفت هوا،

گریه کنون اومد پیشم.

با همون حالت گریه گفت :بابا زد پشتم!

به شوخی گفتم: عب نداره ،شوخی کرده ،دستش درد نکنه!

خیلی جدی بلند شد گفت:دستش درد نکنه؟ دستش بشکنه....

مردم از خنده!!!!!

این روزا خیلی بامزه، وقتی میخواد اجازه بگیره با گوشیم بازی کنه

میگه:"مامان دوس داری من با موبایلت بازی کنم"؟!

یا مثلا میخواد بگه میای با من بازی کنی میگه:مامان دوس داری با من بازی کنی؟

بساط خنده است فقط !

میگم آره عزیزم من خیــــــلی دوس دارم ....

از پریروز،صب که از خواب پا میشه اول میره پیش بابانوئل و شروع میکنه باهاش حرف زدن!

مثلا امروز صبح دایناسورشُ آورده نشونش میده میگه :"تو اینُ واسم آوردی ببین چه بزرگه"!

همون شب ،تخته نقاشیشُ آورده کنار بابانوئل،

دیدم داره یه نقاشی میکشه و واسه بابانوئل توضیح میده که "من ماشین بزرگ میخوام"!

 

 

 دارم باهاش دعوا میکن ،خیلی جدی بهش گفتم :این حرفُ بکن تو گوشت!!

دیدم هر هر داره میخنده،ادای منُ در میاره میگه : "بکنم تو گوشم"! 28.gif

 

طفلکی خیلی مریضیش طولانی شد!بدنش داغ بود! میخواست بگه گرمم ِ! میگفت "داغمه" !

ما با هم سرماخوردیم اما من سرماخوردگیم خوب شده،واسه اینه که

 این فسقلی هیچی نمیخوره که خوب شه. پرتقالم تازگیا نمیخوره، داره دیوانه ام میکنه!

اینقدرم بلا شده که خدا میدونه!

 

                                                                 خدایا خودت کمکش کن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان پویا
5 دی 92 22:09
خدا بدنده چیزدیگه ای نبوده آقا کسرای ما بخوره که سرما خورده؟ایشالا هرچه زودترخوب میشی عزیزم فقط کافیه به حرف مامان گوش کنی داداش گلم!
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي از لطفت عزيزم
مامان پویا
5 دی 92 22:13
کریسمستون پیشا پیش مبارک امیدوارم سال خوبی درپیش داشته باشید. تعطیلات زمستونی بهتون خوش بگذره.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون اميدوارم شما هم سال ميلادي خوبي داشته باشيد
مامان امیرحسین
6 دی 92 18:53
کریسمستون مبارکیلداتون هم با تاخیر مبارکخدا بد نده عزیز دلم سرماخوردهمامانی با زور هم شده بهش آبمیوه و قرص جوشان بده بخوره که خدای نکرده طولانی تر نشه
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم خودمم موندم چیکار کنم! زور؟؟؟؟؟؟؟! اصلا و ابدا جواب نمیده! یه بار به زور بهش قرص حل شده دادم!!! اینقدر جیغ زد و سرفه کرد که همه رو بالا آورد!!!!!! از اون به بعد به خودم گفتم دیگه بهش به زور نباید چیزی بدم!
صباخاله ی آیسا
6 دی 92 20:31
عزیزم کریسمستون مبــــارک امیدوارم حال این پسر خوشگل و خوشتیپ ما هرچه زودتر خوب بشه کسرا جونم و مامان خوشگلش این بوس ها تقدیم به شما
مامانی کسرا
پاسخ
مرســــــــــــــــــــی عزیز دلم دعا کنید واسش
مهسا
6 دی 92 23:25
ای بابا خدا بد نده ایشالا که همگی زود زود خوبه خوب شید. چقدر بامزه.. فکر می کنم آقا کسرا یکم مغرور هست واسه اینه که اینجوری اجازه می گیره شاد و سالم و موفق باشید.
مامانی کسرا
پاسخ
نه فک نمیکنم مغرور باشه! نیست من بهش میگم مثلا دوس داری این کارو واست بکنم! اونم میگه دوس داری ... فک میکنه باید این مدلی بپرسه!
فریده
7 دی 92 8:32
عزیزم چقدر حرفهای بامزه ای می زنه ، کلی خندیدم . پرهام هم دارو نمی خورد ولی الان وقتی می خوام بهش دارو بدم شیشه دارو رو می دم دستش و بهش می گم مامان سرش رو باز کن ، پرهام هم کلاً خوشش می آید از هر چیزی که پیچ می خوره ، سریع باز می کنه ، بهش می گم حالا بریز توی قاشق وقتی ریخت بهش می گم حالا سرش رو ببند و توی این فاصله که می خواد سرش رو ببنده من سریع بهش می دم اونم راحت دهنش رو باز می کنه . این شیوه من هست با این شیوه بهش قطره آهن به اون بدمزگی رو می دادم . البته فکر نمی کنم روی کسرا جواب بده .
مامانی کسرا
پاسخ
چه بامزه انشالله هیچ وقت پرهام عزیز مریض نشه
مامان نسترن
7 دی 92 8:59
شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه ، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود . . .
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون نسترن مهربون
عشق یعنی
7 دی 92 9:10
آخی انشالله زودی خوب بشه . نگران نباش مامانی . این مریضی یکم زمان بره و وقتی که چیزی نمی خوره بهش حق بده. چون آدم موقع حالت تهوع ترجیح میده حتی بوی غذا رو هم نفهمه چه برسه که بخوره. خواهرزاده منم همین طوری شد و هیچی نخورد. اما بعد از چند روز که حالش جا اومد حسابی حوس همه چی می کرد.
مامانی کسرا
پاسخ
کسرا حالت تهوع نداره من دارم! ممنون از محبتتون
شقایق
7 دی 92 14:21
اخی عزیزدلم بد نباشه وای خوب میفهمم چی میکشی آوینا هم همنجوره اصلا دارو نمیخوره ایشالا زود خوب بشین
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم امان از دست این وروجکا
مامان بردیا
7 دی 92 17:20
امیدوارم دیگه مریض نشی جووووووووووووووووووونم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیــــــــــــــــــزم
پریسا مامان کیان
7 دی 92 23:40
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبین؟ عزیزم خدا بد نده. بازم که سرماخوردگی. زمستون این چیزاش خیلی بده. الان خونه مامان فرحیم. جاتون خالی همه اینجا بودن. خاله ها و دایی ها. همه کلی به شیرین زبونیای کسرا خندیدیم. راستی فیلمشم دیدیم. کلی دلمون ضعف رفت واسه کسرایی. خوش باشید و سلامت
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون پریسا جون خوشحالم که جمعتون جمع ِ
مامان مونس
8 دی 92 1:44
ایشالا زودتر خوب بشه مامانی.خیلی باحاله هااااااااااااا
مامانی کسرا
پاسخ
آره دیگه
مامان میلاد
8 دی 92 8:05
سودابه جان سلام .بد نباشی عزیزم.امیدوارم که هرچه زودتر همگی خوب خوب بشید.اینکه کسرایی چیزی نمیخوره به دلیل تب ومریضیشه که کم اشتها شده و کاریش نمیشه کرد.ولی داروها روحتما حتما بهش بده تا بخوره.حتی اگه شده با آب میوه قاطی کنی.ولی حتما بهش بده که زودتر خوب شه.و مریضی از تنش بره بیرون.اتفاقا میلاد و باباییش هم یه مدته که بدجور سرما خوردن و متاسفانه هرچه دارومیخورن خوب نمیشن.دیگه فکر کنم کار به آمپول زدن بکشه پیشاپیش سال نو میلادی رو به شما دوست خوبم و خانواده محترمتون تبریک میگم.انشاله که همیشه در پناه حق تعالی سالم و تندست و شادکام باشید
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی محبوبه مهربونم انشالله به زودی آقا میلاد عزیز و آقای پدر محترم خوب خوب شن! ممنونم عزیزم امیدوارم شما هم سال نو میلادی خوبی در پیش داشته باشید لحظه آخر ،اون ثانیه های آخر که داره سال نو میشه حتما حتما شما رو به یاد میارم!
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 دی 92 9:29
بلا بدور عزیزم ایشالاه که بهتر شده باشید فدای این پسر شیطون و بامزه بشم من
مامانی کسرا
پاسخ
خدا نکنه مامانی مهربون
مهسا
8 دی 92 9:48
بله پس معلوم شد. کسرا جون مغرور نیست. از مامانیش یاد گرفته اینجوری سوال کنه.. از اولش دموکراسی داشتی مامانی کسرا جون ایشالا که همیشه شاد و سالم باشید.
مامانی کسرا
پاسخ
نه مغرور نیست!من لوسش کردم!فقط مشکل همینه مهسا جون ممنون از لطفت خانمم
مامان لیانا
8 دی 92 21:46
انشالا کسری جون زود زود خوب بشه الان فصل سرما خوردگیه لی لی ما هم سرما خورده اس.. با اجازه لینکتون کردم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون به جمع دوستای ما خوش آومدین
خاله لیلا
8 دی 92 22:39
با سلام اگر به دنبال محیط آموزشی و سرگرمی برای بچه ها هستید. می توانید از سایت آموزشی خاله لیلا برای کودکان استفاده کنید امیدوارم در کنار ما لحظات خوب و خوشی را سپری کنید. با تشکر خاله لیلا
عمه هانیا
11 دی 92 0:15
عزیزم خیلی خواستنی شدی با این شیرین کاریات خدایا کسرا رو برامون حفظش کن و ازش مراقبت کن مریض نشه هیچوقت
مامانی کسرا
پاسخ
ایشالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد