کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

پسرم کسرا

کریسمس 2014

1392/10/3 23:21
نویسنده : مامانی کسرا
485 بازدید
اشتراک گذاری

 

       

    

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩ 

 

چون به سخن نوبت عیسی رسید

                                      عیب رها کرد و به معنی رسید

عیب کسان را منگر ، احسان خویش 

                                      دیده فرو بر به گریبان خویش

 

واژه هویتُ زمانی درک کردم  که داشتم تزیینات درخت کریسمسُ بهش آویزون میکردم!

هیچ حسی نسبت بهش نداشتم! هیچ تجربه ای...

ناحودآگاه تو ذهنم با چیدن سفره هفت سین مقایسه اش کردم!

سبزه هایی که به نیتهای مختلف میکاشتم یا شایدم به شانس اون سال .

ظرف آبی که گاهی سیبُ قل میدادم توش  ،گاهی شمع ،گاهی هم برگ شمعدونی .

یه سال روبان دور ظرفا رو قرمز میذاشتم یه سال سبـــــــــــز !

هر کدوم یه معنایی داشتم واسم ،یه نماد بود.

و اینا همه یعنی هویت ،یعنی اصالت ، یعنی ریشه ، یعنی داشتن  گذشتهء معنی دار.

خوشحالم که دارم...

با دوستی صحبت میکردم پرسیدم شب یلدا رو جشن گرفتید،خندید گفت

تو هم بیست سال اینجا بمونی یادت میره!

چه بد که یادم میره...

از این بحثا که بگذریم هر چقدر من بی انگیزه و بی احساس بودم

کسرا خوشحال بود و بالا پایین میپرید،

به شوق به قول خودش "بابانوهل" !!!!

ثانیه شماری میکرد کی میاد واسم کادو بیاره؟

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩                   

 

 

با باباش فرستادمش حموم که بچینم کادوهاشُ زیر درخت.

اومد بیرون بسی شگفت زده شد!

                                                 نشسته کنار بابانوئل ،مثلا... 

 

 

 

 یکی یکی باز میکرد باهاشون بازی میکرد بعد میرفت سراغ کادو ِ بعدی، حدود نیم ساعتی

              طول کشید تا همه رو باز کنه

 

 

بیشتر از همه از ماشین شهرداریش خوشش اومد!

          در راستای همون شغل شریفی که دوس داشت!

 

 

کریسمس نه یه زمانه و نه یه فصل، بلکه یک یادبوده،در واقع 

گرامی داشتن صلح و حسن نیت،

                                                                 سالروز تولد مسیح مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 دی 92 4:59
عزیزم کسرا جون الهی فدات که انقدر ذوق کردی برای کادو هات مبارکت باشه عزیزم مخصوصا اون ماشین شهرداری که بیشتر دوسش داری
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خاله مهربون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 دی 92 4:59
درختتون هم خیلی قشنگ تزیین شده
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی خانم خانما چشمای قشنگتون قشنگ میبینه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 دی 92 5:03
عزیزم هر کجای دنیا که باشی به اینجا تعلق داری به خانواده ات به دوستانت به شهرت به کشورت و به مردمت بایدم این احساس و داشته باشی کاملا حست طبیعی بود فدات شم ولی خوبه ها لحظه سال تحویل هم میتونی سفره هفت سین بچینی خیلی هیجان داره هااا
مامانی کسرا
پاسخ
آره حتما اینکارو میکنم میخوام به مربیا مهد کسرا هم نشون بدم!
مامان میلاد
4 دی 92 8:56
سلام گلم.خوبی؟چه درخت کریسمس خوشگلی آفرین به این مامان خوش سلیقه .چقدر قشنگ تزیینش کردین.چقدر کادوووووووووووو!!!!!!؟ منم کادو میخوام .ولی اگه من جای شما بودم کادوها رو یکجا بهش نمیدادم ... خوشحالم که بهتون خوش میگذره .بالاخره خاله مهدخت مهربون رو هم دیدیم.خیلی خوبه که اونجا یه دوست خیلی خوب و با محبت داری که میتونی باهاش صحبت کنی.انشاله که زندگی همیشه به کامتان باشه.کسرای گلم رو ببوس.
مامانی کسرا
پاسخ
سلام عزیزم،ممنون از لطفت آدرس بدید میفرستیم خدمتتون،قابل شما رو نداره! بین خودمون بمونه من واسه بابایی یه شلوار ورزشی خریده بودم با یه فلاکس واسه دانشگاه اما اون هیچی واسم نخریده بود البته خنده نداره گریه داره اما عب نداره! نه؟! اینجا معمولا بچه ها از پدربزرگا و مادربزرگاشون هم کادو میگیرن!حتی اگه نباشن هم پست میکنن! دلم نمیخواست کادوهاش کم باشن! البته اون هنوز حسی در این زمینه نداره اما من چون خودم معمولا مستقیم چیزی واسش نمیخرم ، به بهانه بابانوئل اینا رو واسش خریدم! بازم مثل همیشه ممنونم که میای بهمون سر میزنی
فریده
4 دی 92 9:46
کریسمس مبارک. سال نو میلادی هم مبارک ، سال بسیار خوبی رو واسه خانواده سه نفری تون آرزو می کنم . مهم نیست کریسمسه ، عید نوروزه ، شب یلداست . مهم اینه که مناسب هایی باشه که خنده رو روی لبامون بیاره و ما رو از یک نواختی روزمره خارج کنه . مهم اینه که کسرا کلی هدیه گیرش آمده ، خوش به حالش . مبارکش باشه .
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي عزيزم ممنون از لطفت
عشق یعنی
4 دی 92 11:10
سنت ها همیشه می تونن زیبا باشن . خودت باید زیبا نگه شون داری عزیزم کریسمس تون مبارک
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون
عشق یعنی
4 دی 92 11:17
میگم چقدر این آقا کسری به چشمم آشناست آهان یادم اومد قبلا به وبلاگتون سر زدم و کلی مطالبتون و خوندم فکر می کنم نظر هم گذاشته باشم به هر خوشحالم بازم پیداتون کردم
مامانی کسرا
پاسخ
خوشحالم که به ما سر میزنید
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 دی 92 16:07
سلام عزیزم کسری جونم چه درخت خوشگلی واییییییی مامان جون دستت درد نکنه کسری جونم خیلی خوشحاله ارزو می کنم همیشه شاد و خرم باشید دوستتون دارم زیاد
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم انشالله لحظه های شما هم پر باشه از سلامتی و شادی مامانی مهربون و دوست داشتنی
مهسا
4 دی 92 17:01
خیلی معنی دار بود. مثل همیشه... چه بد که با گذشت زمان خیلی چیزا یادمون می ره.... وای چه کادوهاییمنم می خوام چه درخت خوشگلی شده...جای من خالی میلاد مسیح مبارک باد. ایشالا سالی پر از شادی و سلامتی و خوشی در کنار هم داشته باشید.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیز دلم مثل همیشه با محبتی
مامان ایمان
4 دی 92 17:17
خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 دی 92 19:13
خصوصی عزیزم
مامان بردیا
4 دی 92 23:16
مبارک باشه عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 دی 92 5:03
دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه، یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه و یکیش عشق دوست به دوسته!
شقایق
7 دی 92 14:25
کریسمس مبارک عزیزم با ارزوی بهترینها و سالی سرشار از سلامتی خنده و پول ببخشید دیر اومد آوینا لبتاب و دستکاری کرده از شانس وبلاک شما همه نوشته هاش بزرگ شده انقدر که نوار پایینش اومده منم بلد نیستم درستش کنم از دست فسقلی شیطونم
مامانی کسرا
پاسخ
آخی عزیزم مرسی شقایق جان ، حتما ملوسک خانم زوم کرده!
شقایق
8 دی 92 8:36
اره عزیزم زوم کرده اونم از نوع قفل دارش
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم ناراحت نباش یه بار کسرا تو لپ تاپ من نمک ریخت!!!! اگه بدونی تا یک هفته کار نمیکرد! البته الان میخندم،اونموقع خیلی ناراحت بودم
مامان آروین
9 دی 92 20:47
کریسمس مبارک ایشاله هرجااا هستید سلامت و خوشبخت و شاد باشید Have a lucky and wonderful 2014 My wishes for you, great start for Jan, Love for Feb, peace for March, No worries for April, fun for May, Joy for June to Nov,happiness for Dec. Have a lucky and wonderful 2014
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم عزیزم امیدوارم شما هم سال میلادی خوبی داشته باشید ممنون از این شعر قشنگ و آرزوهای قشنگ
عمه هانیا
11 دی 92 0:19
سال نو مبارک ولی از نوع میلادی. و امیدوارم همیشه عید نوروز کنار هم باشیم و عید باستانی خودمون رو با هم و در کنار شما جشن بگیریم
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله
زهرا عمه سروش
13 دی 92 2:39
سلام. کریسمس مبارکچه درخت کریسمس قشنگی.مثل خود آقا کسری خوشگله اگه دوست داشتید به مام سر بزنید
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون حتما با كمال ميل
مامان پویا
14 دی 92 20:10
وای خداچه درخت خوشگلی چه کادوهایی خوش به حالت کسراجون ماجشن کریسمس ودرخت وبابانوئل وهدیه نداریم شماجای ماروهم خالی کنید. امیدوارم همیشه شاداب وسلامت باشید. راستی اینوبهتون بگم اگه به وبلاگ سروش سرزدید بدونید منم عمه بزرگ سروشم.
مامانی کسرا
پاسخ
چه جالب، کم کم داره حانوادگی میشه نی نی وبلاگ حتما سر میزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد