کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

پیکنیک مادر و پسرانه

1392/6/5 19:07
نویسنده : مامانی کسرا
442 بازدید
اشتراک گذاری

 

127.gif

 

بعد از اینکه به قول مادر بزرگا تا لنگ ظهر خوابیدیم

دوتایی زدیم بیرون اما راه دوری نرفتیم همین بغل

تو کلبه چوبی ناهار خوردیم

 

 

آتیش روشن کردیم

 

 

حالشُ بردیم و اومدیم خونه ،الانم کف آشپزخونه خوابیده داره بستنی میخوره

بستنی ریخته رو زمین رفته پتوشُ آورده که پاکش کنم!!!!!

نمیدونم چرا فک میکنه هر چی کثیف شد باید با ملافه پتوش پاک کنه...

 

 

 

                                                                                           خوبیم خدا رو شکرشکلکــ مهسایی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ارغوان
5 شهریور 92 20:00
اين نشون ميده كسرا تفكر واگراي معركه اي داره، برخلاف ما فكر نمي كنه كه وسائل فقط يه كاركرد خاصي براشون متصوره
نيمه پر ليوان را خوب گفتم؟!


میشه اینجوری هم بهش نگاه کرد
صبا خاله ی آیسا
5 شهریور 92 20:40
به به حساااااااابی خوش میگذرونید همیشه ب گردش میتونم بپرسم شما کجا زندگی میکنید؟ من شمارو باافتخار لینک میکنم چون از عاشق کسرا جون شدم اگه مایل بودید شماهم مارو لینک کنید
پریسا مامان کیان
6 شهریور 92 0:33
سلام سودابه جون خدا رو شکر که خوبین ما کرمانیم آخر ماهی عروسی مهدی مونه احتیاج مبرم به یک مدل لباس داشتم مامان پیشنهاد دادن مدل لباس تو. تو عروسی هانیه رو بدوزم محمد لطف کرد یه عکسی ازش کشید ولی فکر نکنم هیچ خیاطی بتونه از روش بدوزه
میخواستم اگه لطف کنی وعکسی که مدل لباس توش کامل معلومه برام ایمل کنی تا بتونم از روش بدوزم ممنون میشم

عزیزم من عکس اونج.ری ندارم اما یه فکری واست میکنم بهت خبر میدم نگران نباش
فریده
6 شهریور 92 8:43
چه کلبه زیبایی. ما هم نمونه اش کنار خونه هامون داریم با همین طبیعت بکر و زیبا
باور نمی کنی


چرااااااااااااااااا کی گفته باور نمیکنم؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 شهریور 92 13:11
نوش جونت


مامان امیر حسین
6 شهریور 92 15:21
به به چه خوشی گذشتهخوششششششش بحالتون
مامان ساینا
9 شهریور 92 11:31
همیشه به شادی به گردش فکر کردین فقط خودتون دارین ؟؟ دلتون بسوزه ماهم داریم
فقط شما چند قدم برمیدارین میرسین به یه جنگل و رودخونه ما 70-80 کیلومتر میریم میرسیم به یه درخت و یه یه آّ باریکه ...فرقی ندارن که
اونم تازه چی رو سنگ و کلوخ میشینیم درختشم سایه نداره

عزیزم انشالله قسمت شه یه بار بیاین با هم میریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد