کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پسرم کسرا

شب و روز ما

1392/6/5 18:01
نویسنده : مامانی کسرا
381 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

ما روزا یه سری جریانا داریم،شبا یه سری مکافاتا...

این شازده ما پریروز عصر تا ۸ شب خوابید،بعدش نتیجه چی شد؟

سرویس شدن دهن مامانی تا ۱صب دیگه رفتم خوابیدم باباش تا ۳ کنارش بیدار بود!

دیدم تو خونه بند نمیشه گفتم بپوش بریم دچرخه سواری

حالا از تاریکی هم میترسید،هر چی میگم من هستم مامانم تو بیا نترس

اما انگار نمیتونست اعتماد کنه!بهر حال رفتیم؛ دوتایی ساعت ۱۰ شب زدیم بیرون.

یکم دوچرخه سواری کرده...

 

 

жаба یکم دنبال قورباغه بدبخت دوییده жаба

 

 

жабаاینجا هم مثلا داره با دوربینش دنبال قورباغه میگرده жаба

یه عکسم از قورباغه اش گرفتم اما خیلی واضح نیست

 

 

цыпленокگفتم بریم پارک بلکم خسته شه زودتر برگردیمцыпленок

 

 

دیدم نه این خسته بشو نیست ،اومدم خونه باباشُ بیدار کردم گفتم این بچه اااااات تحویل شماااااا و

تخت گرفتم خوابیدم.

فردا صبم پاشدیم و دوتایی رفتیم پیکنیک

ادامه دارد....

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسمن و محمد پارسا
5 شهریور 92 18:02
ببینچه کار کرده بابا مامانی
ارغوان
5 شهریور 92 19:53
نميشه ظهرا مشغولش كرد كه نخوابه؟ منم قبلنا مشكل كسرا جون را داشتم ظهر كه ميخوابيدم يعني شبا رسما از فرط كلافگي موهاي خودمو ميكندم. شمارش گوسفندها و خوندن رباعيات خيام و .... هم هيييييييييچ تاثيري نداشت تا اينكه تصميم گرفتم به هر نحوي كه شده ظهر نخوابم عوضش ١١شب بيهوشم، ٦صبح هم بيدار باش ميزنم (يعني يه همچين فرزندخوانده خوبي هستم من)


قربون دختر گلم
فریده
6 شهریور 92 8:39
خوش به حال بچه ها کاش منم بچه بودم . چقدر راحت و بی خیال هستند هروقت خوابشون بیاد می خوابند و فکر اینو ندارن که فردا کلی کار دارن و باید صبح زود بیدار شن . منم میخوام بچه شم لذتشو ببرم .


مامان امیر حسین
6 شهریور 92 15:20
مامانی هرجور که میتونی اینطور موقعها نذار بخوابه.امیرحسین هم اینطور موقعها پوست میککککنهولی من عبرت گرفتم اینطور موقعها سرش رو گرم میکنم نخوابه.شامش رو زود میدم بعد میخوابه.البته عادتش بده بعداز ظهرها دو و سه بخوابه که تجدید قوا کنه واسه شیطونی


واقعا نمیدونم باهاش چیکار کنم اما از تجربه تون ممنونم
عمه هانیا
7 شهریور 92 2:30
قربونت برم که مثل من شبا بی خوابی


كلا ژن عمه....
حالا بچه جنابعالي هم ساكت ميشه مثل دايش!!!!
آ آ آ آ خ اونوقته من برم سر بذارم به ابهاي ازاد....
عاطفه مامان الای
5 آذر 92 17:13
سلام عزیزم پسر نازی داری؟ خدا حفظش کنه دوست عزیزم میشه بهم بگی شرایط اومدن به سوئد چیه؟ ما میخوایم بیایم سوئد برای زندگی شنیدم اونجا کسی خونه نداره دولت بهش خونه میده آره عزیزم اینطوریه؟ واگه ما خونه وماشینمون رو بفروشیم حدود 500میلیون پول ایران هست دارایی مون میتونیم اونجا زندگی کنیم ...نمیخوام دخترم ایران زندگی کنه وتلف بشه میشه راهنماییم کنی؟ خیلی ازت ممنونم اونجا همسر من میتونه راحت سر کار بره وکار برای ایرانی ها هست البته همسرمن همسر من ماهیانه حقوقشو میگیره چون بازنشست شده و45 سالشه با 20 سال سابقه کار در تراکتورسزی بازنشست شده درست به اندازه یک ونیم میلیون حقوقشه ولی چون هنوز جوان هم هست میخواد سر کارم بره...ممنونم اگه راهنمایی کنین منو...پسرنازتو میبوسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد