کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

پسرم کسرا

مرغابی یا...!!!

1392/5/14 18:13
نویسنده : مامانی کسرا
406 بازدید
اشتراک گذاری

 

divider-165.gif

 

کاملا اتفاقی ما به یکی از اشتباهات مهلک زندگیمون پی بردیم

و دیدیم گاهی چقدر لازمه یکی بیاد بگه "مجید دلبندم این ..."

البته توضیح بدم این فقط اشتباه ما نبود، خیلی ها در این زمینه دچار اشتباهن و غلط فک میکنن!

جریان چیه؟ الان عرض میکنم خدمتتون...

اون پرنده ها بودن ما میرفتیم بهشون غذا میدادیم ؟ آقا اونا اردک بودن ، مرغابی نبودن!

از لحظه ای که فهمیدم دچار نوعی از افسردگی مفرط شدم!

نمیدونم اشکال کار کجا بود و اساسا چرا من فک کردم اینا مرغابین؟ اما الان

این موضوع و اینکه چی شد من فهمیدم مرغابی نیستن از درجه اهمیت ساقط است !

بحث سر عوض کردن ذهن کسراست، به نظرتون بیخیال شم بذارم فک کنه مرغابیه، یا بهش راستش بگم!

بعدن بفهمه ممکنه خیلی واسش سخت باشه نه؟!

البته در کل تفاوت چندانی با هم ندارن:

فقط مرغابی ، میپره و این شکلیه

 

 

اردک نمیپره و این شکلیه

 

 

اما داستان مرغابی و لاکپشت بود به جون مادرم مرغابیاش مثل این اردکه بودن!

میگین نه ؟!

ببینین

 

 

من همیشه به ناکار آمدی این سیستم آموزش پرورشمون ایمان داشتم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاسمن و محمد پارسا
14 مرداد 92 18:15
مامان منم فرقشون و نمی دونستم چه جالب چه دقتی فر ممنون که متوجه مون کردید
مامان ساینا
14 مرداد 92 18:19
خیلی جالبه..مشکل برمیگرده به همون سیستم اموزشی ما که منو توء مادر نمیدونیم تا به بچمون یاد بدیم
به نظر من الان نگو...از این به بعد که دیدی بگو اردک دیگه نگو مرغابی تا تو ذهنش جا بیوفته.. اگرم گفت این مرغابیه بگو اردکِ، ما تا حالا حواسمون نبود اشتباه میگفتیم
آخه خداییش برا بچه سه ساله نمیشه فرقشو توضیح داد
ببوس کسرا رو دلم براش یه ذره شده

اره فک کنم همینکارو کنم
مرسی از راهنماییت
مامان بردیا
14 مرداد 92 18:24
سلام.چه پسر نازی دارین.به ما هم سر بزنین.با تبادل لینک موافقید؟


به جمع دوستای ما خوش اومدین
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 مرداد 92 18:38
خصوصی عزیزم
انچمن پاتوق من و تو
14 مرداد 92 18:42
سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبای دارین. دوست من . انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم. خوشحال میشم عضو پاتوق من و تو شوید. انجمن پاتوق من و تو پذیرای کاربران فعال برای مدیریت هست به امید روز های بهتر www.patoghmanoto.ir
عمه هانیا
15 مرداد 92 0:58
خوب شد گفتی سودابه منم نمیدونستم فک کن
دایی محمد
15 مرداد 92 23:15
اصلا نگران نباش منم نمیدونستم تازه خوشحالم باش چون یه چیزی به هممممممممممممممممه ی ما یاد دادی


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد