کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پسرم کسرا

تولد سه سالگی

1392/5/21 21:06
نویسنده : مامانی کسرا
1,896 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

                                  111.gif 

 

 

 

 

بالاخره این فسقلی ما هم سه ساله شده و ما سی ساله.

با یه روز تاخیر ،جمعه شب، ۱۹ جولای واسش یه تولد کوچولو

با دوستای مامانی و بابایی و کمی متفاوت از سالهای قبل گرفتیم

اولش که اصلا نمی اومد تو خونه ، بیرون با بابابی یه ساعتی چرخید به هوای دادن کادوش که 

دوچرخه بود ،رفتن با هم دوری زدن و اومدن .

وقتی هم اومد رفت تو وان حموم!

یه ساعتی هم اونجا بود و نهایتا آخر شب که یکم با مهمونا صمیمی شد اومد تو

اما با لباس منزل...

خلاصه تولدی بود در نوع خود بی نظیر

مسلما کسرا جای خالی پدر بزرگا و مادربزگاشُ احساس میکرد

نه تنها اونا ، جای خالی تمام خانواده رو...

واقعا شرمنده شدم که نمیتونستم کاری کنم اونا هم تو تولدش باشن

خیلی هم سعی کردم دوستانی که بچه دارن رو دعوت کنم اما متاسفانه همه مسافرت بودن و نشد ...

اما فک میکنم در کل بهش خوش گذشت چون اینروزا گاهی میاد

میگه "فیلم تولدمُ ببینم"!

کادو هاشُ دوست داشت ،دوتا قطار ،کتاب، کشتی و یه تمساح بادی

که میتونه باهاش روی آب بمونه و البته یه دوچرخه که هدیه افتخاری مامان و بابا بود. 

pooh098.gifpooh098.gifpooh098.gif

 

چون آقای پو رو دوست داره سعی کردیم با چند تا عکس ،کلاه ، پرچم و بادبادک ِ آقای پو

حال و هوای دیگه ای به تولدش بدیم که البته خوشش هم اومد

 

 

      pooh143.gifpooh143.gif  pooh143.gifpooh143.gif

 

 

  نتونستیم اینجا واسش کیک سفارش بدیم

تصمیم گرفتم کیک اسفنجی بگیرم و خودم تزیینش کنم!

یکم خامه هاش آب شدن ، ببخشید دیگه...

 

 

 

 

 

 

این هم از ادامه...

چون آقا پسر ما یکم بد اخلاق بودن کیکُ بردیم و آخر شب دوباره آوردیمtotalgifs.com aniversario gif gif 22.gif

 

 

 

                            

 

 

الهی شمع صد سالگیتُ فوت کنی مامانم ، الهی قربونت برم، فک میکنم

واسه هر مادری این لحظه یکی از قشنگترین لحظه های زندگیش باشه...

                                                                                            خدایا ممنونم любовь

 

 

و این هم ژست بعد از فوت کردن! به قول یکی از دوستان"من متعلق به شمام"

 

totalgifs.com aniversario gif gif 63.gifباز جای شکرش باقیه موقع باز کردن هدیه ها حالش خوب شد...totalgifs.com aniversario gif gif 63.gif

 

 

و نهایتا، یه میز شام کوچیک،واسه بزرگ مرد سه ساله ام...

پیتزا ، سالاد میگو، سوپ گوشت و قارچ، سالاد الویه، کشک بادمجون و

گوجه بادمجون و مخلفات ...

                                       نوش جانشکلکــ مهسایی

 

 

 

 

کودکم نگاهت تا آبی ترین افق ِ دور دست، جاری 

                                       و دستهایت پر از نیایش و عشق.

                                               خداوند همیشه و در همه حال همرات باشه عزیزم...شکلکــ مهسایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان یاسمن و محمد پارسا
12 مرداد 92 19:41
بازم تولدت و بهت تبریک می گم عزیزم ایشالاه همیشه دلتون شاد و خرم باشه
عکسهای جالبی بود مامان کیکشم قشنگ بود عزیزم


مرسی عزیزم
مامان ثمین
12 مرداد 92 19:43
مبارک باشه انشاله سالیان سال کنارهم خوشبخت وسلامت باشین گلم


ممنونم
مینا مامی پویان
12 مرداد 92 19:57
تولد گل پسری مبارکککککک کسرا جونم با من تقریبا توی یه روزه منم نهم مردادم ببوسش کسری جونم رو

چقدر خوب شد اومدییییی اونم با خبرای خوب




ممنونم عزیزم اما کسرا 27 تیر به دنیا اومده من با تاخیر مطلب واسش نوشتم بهر حال تولد شما هم مبارک.

مطهره
12 مرداد 92 20:16
مامانی شما کجا زندگی میکنید اصالتتون کجایی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟






سلام وبلاگتون رو نذاشته بودید تا بیام و اونجا واستون توضیح بدم،


ما اصالتن کرمانی هستیم اما الان سوئد زندگی میکنیم





قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
12 مرداد 92 21:26
سلام گلم تنهام نذار رو خوب اومدی جون مادام نمیشه تغییریش داد شما حتی گفتین باکس نظرات رو بردارین اما نشد................... عزیزم این قالب رنگ پیش فرضش اینه و من فقط فتو شاپش میکنم مثلا رنگ اول هر پستها که شده همرنگ پشت زمینه است کار خودمه چون در اصل صورتیه مث مال محمد آیین و یکتا جان... من بنظرات شما کاملا احترام گذاشتم ولی یادم رفت این مسئله رو براتون توضیح بدم ضمنا هر 6 ماه 1 بار بهم یادآوری کنید تا براتون به روز رسانیش کنم چون به فضای آپلود دنیای مجازی نمیشه اعتماد کرد و من دوست ندارم عکسای قالبتون از بین بره و من مدیون باشم واسه همین ازش یه نخسه پشتیبان گرفتم البته در نگهداری کدتون نهایت تلاشتونو کنید فقط در شرایطی بازسازی میشه که مشکل فنی داشته باشه............... در خدمتم.... ضمنا اگه کد لوگوی مادام رو بزارید تو تنظیماتتون خوشحال میشیم
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
12 مرداد 92 21:36
مامانی جان تازه کامنت جدیدتونو دیدم... جای اسم خداییش جز خود ویژگی های قالبه میتونی تمام قالبهای مث مال خودتو ببینی مثلا مال یکتا لینکش هست میتونی ببینی... دقیق جای اسمش همینجاست... چی میشه مگه.. جای اسمش یه نقطه بزار....معلوم نیست.. مال خودمم یه نقطه است و کلی قالبای دیگه.. لحظه شمار نی نی وبلاگ هم به بیشتر قالبها حساسه مال دختر خودمم همینجوری شده... جان مادام کاریش نمیشه کرد.....
مامان ساینا
12 مرداد 92 23:29
آآآآآآآآخ جوووووووووووووون عکسای تولد کسرا
خیلی دلم میخواست ببینمشون
عزیز دلم تولدت مبارک
وروجک باز یه جا بند نشدیی؟
مامان سودابه دستت درد نکنه حسابی زحمت کشیدی دست تنها کلی افتادی تو زحمت
ایشالله کسرا بزرگ شه جبران کنه
تزیین کیکهم حرف نداره عاااالیه
سودابه جوون زرنگی ها کلی چیز خوشمزه بلد بودی رو نمیکردیگرسنم شد دلم کشید مخصوصا سالاد میگو و پیتزااا
دوستتون دارم کسرا رو ببووووووووووس

ممنونم جای همتون خالی بود
خدا رو چه دیدی شاید شما هم اومدین یه تولد دیگه گرفتیم
عمه هانیا
13 مرداد 92 0:57
سودابه جون برگشتت خیلی خوب بود دلم برا وبلاگ کسرا تنگ شده بود هر روز بهش سر میزدم
چه تولد خوبی براش گرفتین ایول جای ما خالی
دوستون دارم یه عالمه
همیشه شاد باشین


ممنونم واقعا جاتون خالی بود
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
13 مرداد 92 2:29
به هر کی شما میپرستین نمیشه من دروغ نمیگم گفتم که اینا خصوصیات پیش فرض قالبه مثلا رنگ اون ستون کناری و رنگ خط کشی دور مطابم که صورتیه نمیتونم عوض کنم....
مامان امیر حسین
13 مرداد 92 3:09
تفلدت مبارک جیگر خالهبه به چه مامان هنرمندیچه عکسای قشنگ قشنگی هم گرفتینامیدوارم 100 سالگیت رو جشن بگیری عزیز دلم


مرسی خاله جووووون
فریده
13 مرداد 92 9:33
تولد کسرا جون رو بهتون تبریک می گم . امیدوارم هر ساله شاید شکوفا شدنش باشید.


مرسی عزیزم
انشالله پرهام عزیز هم شاد و سالم باشه خانم خانما
ارغوان
13 مرداد 92 10:00
ایشالا تولد 10سالگیشو تو همین وبلاگ ثبت کنین به به میشه من فرزندخوانده تون یشم برام دوچرخه و تولد و پو بگیرین؟ خوو دوست دارم دیگه چه کار کنم؟! چقدر مامانی باسلیقه هستی تزئینات تولد خیلی هوس برانگیزه دلم خواست بچه بشم


تو بیا بشو عزیز دل ما
مطهره
13 مرداد 92 16:33
موقت زندگی میکنید


ببخشید شما؟
ارغوان
14 مرداد 92 15:10
من میخواستم بگم تولد 100 سالگیشو جشن بگیرین ولی بکی از صفرها را انگار نزده بودم بشم هم زدم یشم دیگه خیلی خجالت کشیدم

حالا ایشالا تولد 100 سالگی کسرا جونو اینجا جشن بگیریم




شما هر چي بنويسي عزيزي ولي من با خودم گفتم عجب ارغوان حسابش درسته

باخودش گفته نهايتا تا ده سالگيش من ميتونم واسش بنويسم بعدش هم من پير شدم هم ديگه خيلي با مزه نيست نوشتن كاراي كسرا اگرم دوس داشته باشه خودش مينويسه،

من كه فك نكردم اشتباه كردي تازه كلي ذوق كردم واست[چشمك]
مامان فرح
15 مرداد 92 22:51
کسرا جان دوباره تولدت مبارک مامانت چقدر زحمت کشیده بود سالهای قبل این کار ها را من انجام میدادم کیکت بسیار زیبا بود
الهی 100 ساله شوی


واقعا تنهايي سخت بود تو دلم همش ياد شما و دايي محمد بودم
fatima
11 شهریور 92 20:18
سلام خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم خدا پسر گلتون را براتون نگه داره
دخمل منم فاطمه جان الان 70 روزشه ای کاشزحمت می کشیدید و طرز ساخت وبلاگ را به منم آموزش میدادید
ممنونم


سلام عزیزم من واستون این صفحه رو پیدا کردم فک کنم اگه مطالعه کنید
بتونید به راحتی از پسش بربیاید
http://help.niniweblog.com/page2.php
بازم اگه سوالی داشتید من در خدمتتون هستم
موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد