کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

پسرم کسرا

شروع دوباره

1392/5/12 18:33
نویسنده : مامانی کسرا
443 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام

یه سلام از روی دل و جون ...

دلم واستون تنگ شده بود اما باور بفرمایید به این تعطیلات احتیاج داشتم، یکم خسته بودم.

البته به قول دوستی "خیلی از آدما خیلی وقتا به جای «ناراحتم» میگن «خسته‌ام»"

شاید منم جزوه این دسته باشم، اما الان خوبم.

از محبتاااااای بی شمارتون واقعا ممنونم، نمیتونم تک تک اسم ببرم اما اینقدر کامنت

داشتم (خصوصی و کلی )که دوستان جویای احوالمون شده بودن که باید اعتراف کنم خستگی

از تنم رفت...

ممنونم که واسمون دعا کردید، ممنونم که بهمون عشق دادید خلاصه به خاطر همه چی ممنونم...

این مدت هم مثل همیشه بود با یکی دوتا اتفاق خاص، تولد کسرا ،عوض شدن قالب...

که کم کم می نویسم وخاطراتُ با هم مرور میکنیم.

دوستون دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاسمن و محمد پارسا
12 مرداد 92 19:37
سلام مامان مهربون خوشحالم که اومدید منتظر پستهای قشنگتون هستم
مامان ثمین
12 مرداد 92 19:39
به به سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
پس بگو چرا کم پیدا بودی بابا قالب جدیدت مبارک جشناتون مبارکککککککککککککککککککککک
خوشحالم اومدی عزیزم


مامان ساینا
12 مرداد 92 23:24
سلاااااااااااااااامی به گرمی آفتاب نداشته ی سوئد...
خوش اومدی خسته نباشی
وبلاگ کسرا جونم خیییییییلی قشنگِ مبارک باشه


ممنونم از لطفتون اما به نظر خودم یه سری ایرادا داره اما دیگه کاریش نمیشه کرد باید قبول کنم
مامان امیر حسین
13 مرداد 92 3:02
سلام وای چه خوب شد که دوباره اومدیکم کم داشتم به این نتیجه میرسیدم که قدم من سنگین بوده خانومی


وای نه چه حرفیه
ولی اتفاقا من خودم تا حالا دو سه بار پیش اومده رفتم به یه وبلاگ سر زدم نظرم گذاشتم دوروز بعد اومدم دیدم طرف بسته رفته!
حالایا از پا قدمم بسته رفته یااز نظرم!!!!!
فریده
13 مرداد 92 9:31
سلام
دیشب خواب دیدم که آمدی . امروز صبح همین که کامپیوتر رو روشن کردم سریع آمدم سراغ وبلاگ کسرا . خیلی خوش آمدی در ضمن قالبش خیلی خوشکل شده .
موفق باشی


دل به دل راه داره عزیزم
ممنونم یه چند تا نکته ریز داره که دوس ندارم اما در کل فک کنم قالبش بد نشده...
ارغوان
13 مرداد 92 9:50
آخ جون برگشتی
من همش فکر میکردم نکنه کلا میخوای وبلاگو رها کنی دیگه قالب جدید هم مبارکه خیلی خوشگله عکس کسرا جون چه نازه برا 2سالگیشه یا کوچکتره؟


دقیقا یک سالگیش
هنوز نمیتونست درست وایسه...
شقایق
13 مرداد 92 13:56
سلام عزیزممممممم وای خیلی خوشحالم که برگشتید دلم برای پسر خوشگلم پر میکشه قالب وبلاکتون خیلی قشنگه مبارک باشه


مرسی عزیزم
ما هم خوشحالیم دوباره بین شما هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد