کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

خرابکاری یواشکی...

1392/1/25 12:31
نویسنده : مامانی کسرا
660 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

totalgifs.com flores-pequenas gif gif dandi-lion.giftotalgifs.com flores-pequenas gif gif dandi-lion.giftotalgifs.com flores-pequenas gif gif dandi-lion.giftotalgifs.com flores-pequenas gif gif dandi-lion.giftotalgifs.com flores-pequenas gif gif dandi-lion.giftotalgifs.com flores-pequenas gif gif dandi-lion.giftotalgifs.com flores-pequenas gif gif dandi-lion.gif

 

وقتی میخواد کاربدی رو انجام بده میره پشت در قایم میشه،

یا جایی که من نباشم.

من نگران این کارم، چون نشون میده اصلا به من اعتماد نداره

باید کم کم اعتمادشُ بدست بیارم

اینجوری باشه هزارتا کار خلاف انجام میده بدون اینکه به من چیزی بگه

و یا من اصلا متوجه شم!

سه تار منُ برداشته رفته پشت در داره بهش ور میره...

 

 

عمه هانیه واسش یه عینک آفتابی خریده کلی باهاش حال میکنه

 

 

                                                                                                                         

 

                                                                                  خدایابه تو میسپارمش totalgifs.com flores-pequenas gif gif love-flowers.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

متین من
25 فروردین 92 12:52
کسراجان وای از دست تو هروقت به وبلاگت سرمیزنم یک کارجدید ویک شیطنت دیگه داری عزیزم خیلی بازیگوشیا ولی من دوست دارم میبوسمت


ممنونم که به ما سر میزنی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 فروردین 92 13:44
عزیزم نگران نشو این بچه ها اولش همینطورند یواش یواش متوجه می شند که باید به مامانا اعتماد کنند البته بقول شما با رفتارمون اعتماذشون را جلب می کنیم فدای این پسر کنجکاو بشم من
مامان آترین گلی
25 فروردین 92 17:21
سلام دوست گلم
با چندپست جدید بروز شدیم ......
خوشحال می شم سر بزنین .........




عزیزم ادرسی که نوشتی فک کنم اشتباهه چند روزه سعی میکنم بیام بخونم اما نمیتون!!!!
فریده
26 فروردین 92 8:01
سلام دوست خوبم به نظرم این یه رفتار کاملا طبیعی توی بچه ها است و در حقیقت بازخورد رفتار خود ماست . از بس بهشون گیر می دیم که این کار رو بکن و اون کار رو نکن پس مجبور می شن مخفیانه هر کاری که دوست داشتن انجام بدن . موفق باشی
مینا مامی پویان
27 فروردین 92 1:56
خیلی خوشحالم که کسرا مامان به این خوبی داره و باز هم خداروشکررررررر که میبینم یه بچه یه مامان دلسوز داره که همیشه مراقبشه و پناهشه. کلا من عاشق کسایی هستم که وقتی کاری بهشون محول میشه تا تهش به بهترین نحو انجامش میدن این مسئولیت میتونه حتی مادر بودن باشه که به نظر من از اداره کردن صد تا شرکت هم بدتره.

وبلاگت رو خیلی میدوستم کلی توش چیزای مفید مینویسی که شاید به درد سالهای بعد ما مامانای بی تجربه هم بخوره.

ببوسش کسری گل رو

ممنونم از این همه لطف
امیدوارم کسرا هم بزرگ شد همین نظر ُ داشته باشه
مامان آترین
31 فروردین 92 9:39
ممنون عزیزم ...... آدرس سایت ما www.atringoli.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد