کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرا کوچولوی من

1392/1/24 23:53
نویسنده : مامانی کسرا
504 بازدید
اشتراک گذاری

                                                           

 

                                                                                         xs03gif387

شیطون شده خیلی بد

غیر قابل کنترل شلوغ شده 

اخلاقشم بد شده جیغ میزنه ،داد میزنه،مشت میزنه...

سوئد که بود من فک میکردم چون زبون بچه هارو بلد نیست تنها مونده

وکسی باهاش بازی نمیکنه ،اما این چند وقته متوجه شدم کسرا کلا بلد نیست با بچه ها بازی کنه!

چون تو جمع بچه ها نبوده یاد نگرفته چطوری باهاشون ارتباط برقرار کنه

و در نتیجه رفتارای دیگران ،خیلی انحصار طلب شده.

چیزی که خیلی منُ اذیت میکنه و اتفاقا خیلی از بچه ها و البته کسرا ، این اخلاق خیلی بدُ دارن،

حرص همدیگرو در میارن و این یعنی بچه داره با یه رفتار خیلی بد بزرگ میشه .

رفتاری که تبعاتش خیلی بدتر از اون کاراکتر بی عاطفه ایی ِ که دکتر میگفت!

به عنوان مثال کسرا اگه ببینه با برداشتن یه اسباب بازی خاص،

دختر عموش گریه میکنه بارها و بارها این کارو تکرار میکنه و در واقع،

متاسفانه و در کمال حیرت من ،از ناراحتی اون خوشحال میشه...

و من از این روال اصلا خوشحال نیستم اما احساس میکنم این کار اکتسابیه،

 چون این رفتار توسط بچه های بزرگتر با کسرا شده حالا اون داره

به کوچکترین بچه اطراف خودش انتقال میده.

امیدوارم این رفتارش به مرور زمان و با قرار گرفتن تو جوی که خالی از این تحقیراست بهبود پیدا کنه

شاید برخلاف نظر روانشناسش بلافاصله ببرمش مهد اما با هم میریم و با هم برمیگردیم

حداقل تو محیط باشه شاید زودتر اخت شه

 شاید زودتر یادبگیره با بچه ها بازی کنه و با خودش تنها باشه...totalgifs.com flores-pequenas gif gif love-flowers.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فریده
26 فروردین 92 8:04
خیلی جالب هست. دنیای بچه ها خیلی متفاوت تر از دنیای ما آدم بزرگا هست .

راستی دعوت من هنوز به قوت خودش باقی است.




من قربونت برم ديگه شمارش معكوس برگشتنمون شروع شده

همسرجانمان اخرهفته مياد ميريم عروسي و برميگرديم سوئد

بازم ازت ممنونم انشالله سفره تون پربركت دلتونم شاد خونتون لبريز از مهربوني

پسرگلت'ببوس مواظب همديگه باشين


مامان سه کودک خوب
27 فروردین 92 0:21
سلام مامان عزیز اینقد به این بچه حساس نباش روال کاملا عادی رو طی میکنه در ضمن من تجربه کردم هر چی بچه رو زیاد بیرون ببری و تو خونه فامیل و دوست و اشنا بچرخونی پر رو تر میشه شما صبوری کن و با بچه در حد معمول و متعارف محبت کن و نامحسوس مواظبش باش بزار بازیشو کنه کم کم خوب و سر به راه میشه حتما از بچگیهاتون نمونه های زیادی سراغ دارید که اصلا رفتاربچه گیاشون مثل بزرگیشون نیست


ممنونم از راهنماییت عزیزم

این مدتی که میچرخه کوتاهه

برگردیم دیگه از این خبرا نیست.

فک میکردم اگه بره ببینه بهتر قبول میکنه وکم کم

یاد میگیره چطوری رفتار کنه!!!

نمیدونم والا...




مامان سه کودک خوب
27 فروردین 92 0:28
البته اکثر بچه های یکی یه دونه این خصوصیتای بد رو دارن چون تا الان مالک همه چیز فقط خودشونندو حاضر نیستن به راحتی بچه های دیگرو بپذیرن وبدتر از همه اینه که تمام هوش و حواس والدین و نزدیکانشون متوجه شون هست
مامان سه کودک خوب
27 فروردین 92 0:36
برا تربیت درست فرزند دلبندت همیشه از چهارده معصوم علیهم السلام کمک بخواه و مدد بگیر ونگران نباش سالها بعد همه ما حسرت همچین روزای شاد و بیدغدغه رو میخوریم که چه دوران طلایی از با بچه ها بودن رو از دست دادیم که دیگه بر نمیگرده



اره موافقم


وبلاگتون ننوشته بودید بهتون سر بزنم دوست دارم بیشتر باهاتون آشنا شن


اسم قشنگی انتخاب کردید"مامان سه کودک خوب"







مامان سه کودک خوب
27 فروردین 92 17:01
خانمی به نظر شما با داشتن سه بچه وقت میشه وبلاگ نویسی کرد؟ فقط گاهی که بیکارترم تو نینی وبلاگ نوشته ی مامانارو دنبال میکنم. حتما اینو زیاد شنیدی بچه ها ایینه بزرگتران و البته دقیقا همینطوره و به مرور زمان و گذر از مرحله ی نادونی و بچه گی بیشتر به والدین توجه دارن و شبیه سازی میکنن فقط باید همیشه مامان حاضر و تیز و زرنگی باشی ودر همه جا و مکان کاملا مراقب اوضاع فرزندت باشی با ارزوی موفقیت اول خودمان و بعد فرزندانمان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد