کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

سیزده بدر 92

1392/1/14 13:31
نویسنده : مامانی کسرا
873 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                       4751m3rgco9yrb.gif

 

سیزده بدرد را در وطن به طرز غریبانه ایی گذراندیم!!!!

قرار بود برم رفسنجون خونه داداشم اما نشد!

یعنی یه ماشین جا نداشت 

یه ماشین منصرف شد ...

خلاصه نتیجه این شد که دست کوچولوی دوساله ونیمه مان را 

گرفتیم و رفتیم پارک.

یکساعتی تو راه بودیم!

یک ساعتی بازی کردیم.

با دخترخاله عزیزمان خیلی محترمانه رفتیم ناهار خوردیم،

رسیدیم خدمت خانواده محترم همسرمان

در دامن طبیعت ،

آش خوردیم (البته کسرا داره پرتقال میخوره!)

 

گشتیم وفوتبال بازی کردیم(این چوبه هم که باید حتما همه جا باهامون باشه !!!!)

 

 

تخته بازی کردیم.

و نهایتا برگشتیم

بدون گره زدم سبزه ه ه ه ه ه ه آخ یادم رفتآخ

بنظرتون سیزده ِ به در شده...؟!

                                                              خدایا شکرت04500000

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پویا
14 فروردین 92 15:54
سلام سیزده بدرتون مبارک امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه ما هم منتظر نظرتون هستیم
مامان رها
14 فروردین 92 17:20
سلام دوست عزیزم و کسرای گلم بپاس خوب بودنتون هر بار که از ذهنم میگذرید لبخند پر مهر خدا را برایتان آرزو می کنم سال نو مبارک


ممنونم عزیزم
چه جمله پر انرژی وااااااااااااااای مرسی
مامان ایمان
14 فروردین 92 21:40
سیزده بدرت مبارک کسرا کوچولو خوش گذشت جای مارو هم خالی می کردیییییییییی فدات شمممممممممممم من که تو رو لینک کردم ولی تورو نمیدونم....

به جمع دوستای ما خوش اومدین

متین من
16 فروردین 92 15:28
ایشالا خوش گذشته باشه من تا دلت بخواد سبزه گره زدم یکیش هم بخاطرشما چه اشکالی داره (شوخی) ببوس این کسرا بازیگوش رو


قربون مهربونيت عزيزم
بهاره مامان ونداد
17 فروردین 92 1:43
عزیزم عیدت مبارک چرا غریبانه مگه کرمان نرفتی پیش فامیلا


آخه فامیلا همه رفتن رفسنجان
من موندم با این فسقلی...
سال نو شماهم مبارک عزیییییییییییییزم
فریده
17 فروردین 92 9:03
سلام دوست خوبم
بلند شو دست پسر دو ساله و نیمه ات رو بگیر ، سوار اتوبوس شو و بیا شیراز . اینجا با هم کلی می گردیم و خوش می گذرونیم فارغ از مشکلات دنیا. مطمئن باش بهمون خوش می گذره . واسه جا و مکان هم نگران نباش اگه دوست داشتی بیا خونه ما(من و شوهرم فوق العاده مهمان نواز هستیم ) و اگه احساس کردی سختت هست برات اینجا جا جور می کنم.


الهی من قربون اینهمه محبت برررررررررررررررررم
خیلی لطف کردی عزیزم
دوسه بار متن نوشتتُ خوندم
بسی لذت بردیم از اینهمه مهربونی
انشالله سایه ات همیشه بالای سر پسر عزیزوهمسر
مهربون والبته مهمون نوازت باشه
اینقدر دلم میخواست بیام شیراز باور کن دوتا
دیگه از دوستای خوب شیرازیم هم بهم گفتن بیا
اما یکم سختم بود میدونی بدون همسر با بچه مسافرت رفتن شما نمیدونیییییییییییییییییییییییین چقدر سخته
انشالله دفعه بعد که اومدم ایران حتما حتما حتما میام بهتون سر میزنم
البته اگه بازم دعوتم کنین
مامان نسترن
18 فروردین 92 10:34
سلام کسرا جون. تعطیلات خوش گذشته. امیدوارم سال خوبی داشته باشی عزیزم


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد