کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پسرم کسرا

خوبه...

1392/1/19 19:52
نویسنده : مامانی کسرا
567 بازدید
اشتراک گذاری

 

спящий медвежонокспящий медвежонокспящий медвежонокспящий медвежонок

 

واقعا چقدر خوبه آدم با اشخاص متخصص در مورد مسایل زندگیش مشورت کنه

و اطلاعات علمی در مورد شرایط فعلی زندگیش داشته باشه

اینجاست که میتونه از جایگاه یه آدم باسواد به خیلی ازخاله زنک هایی که فقط

حرف می زن و تو زندگیه بقیه دخالت می کنن و از همه بدتر

بخاطر شرایط بد زندگی خودشون ، تورو هم میخوان بدبخت نشون بدن ،جواب منطقی بدی

حرفای نچندان جالبی در مورد شرایط روحی کسرا زمانیکه سوئد بودم

میشنیدم وجالب اینجاست الان که همه کسرا رو میبینن میگن 

"حالشم که خوبه؟" قیافه من میشدشبیه علامت سوال چپکی !

ینی چی؟ مگه قرار بود حالش چطور باشه؟؟؟؟

خلاصه الان که با روانشناس حرف زدم و متوجه شدم تاچه حد رفتارش طبیعه 

و برای ریز رفتارای نادرستش هم بایدچیکار کنم خیالم خیلی راحت شده.

                                                                            خدایا مچکرمмедуза

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ارغوان
21 فروردین 92 12:00
ایشالا که هرچه زودتر با اونجا اخت میشه حالا اصلا هرچی، حالش خوب، بد، ابری، آفتابی و ... به بقیه چه ربطی داره آخه؟ مگه بچه اوناست؟


والا!
ادم میمونه چی بهشون بگه؟
این دلسوزیا میدونی از سر نگرانی نیست!!!!
مامان ثمین
23 فروردین 92 20:29
سلام عزیزم دلم واستون تنگ شده بود آپم دوست داشتی بیاین پیشمون تعطیلات خوش گذشت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد