کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

ظرف شستن آقا کسرا

1391/9/26 16:2
نویسنده : مامانی کسرا
739 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barra24.gif 

میره یه ظرف میذاره تو سینک دستشویی

شیر آب رو هم باز میکنه میاد بیرون درو  هم میبنده!

گاهی اوقات بعد از نیم ساعت متوجه میشم که شیر باز  ِ 

میگم چرا اینکار ُ میکنی ؟میگه دارم میشورمش!

آخه من به این چی بگم ؟!

معمولا از کارایی که بد ِ عکس نمیگیرم باورش نشه

الان متوجه نیست یواشکی از هنر ظرف شستنش  عکس گرفتم

 

 

ما رو از این مملکت بیرون نکنن هنر کردن!

درسته آب مجانیه اما کلی فرهنگ سازی میکنن واسه کم مصرف کردن

مثلا چند وقت پیش اومدن یه ساعت شنی مانند دادن که تو حموم نصب کنیم 

 

 

پنج دقیقه طول میکشه تموم شه،

با این توضیح و خواهش که سعی کنید حمامتون بیشتر از این طول نکشه.

حالا مگه کسرا متوجه این حرفا میشه؟

 

                                            خدایا شکرتali-mahsa

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهاره مامان ونداد
22 بهمن 91 0:39
خیلی بامزه است این جیگری من که کلی خندیدم
مامي
22 بهمن 91 16:01
سلام
منم مامان يه كسراي شيطون و بانمك مثه كسراي شما هستم .
كسراي من فقط 18 روز از شازده شما بزرگتره . دقيقا همون كارايي رو ميكنه كه كسراي شما ميكنه خيلي جالبه
خوشحال ميشم باهاتون دوست باشم .


با كمال ميل
مامان یاسمن ومحمد پارسا
23 بهمن 91 13:30
فداش بشم من


مرسي عزيزم
سارا
24 بهمن 91 14:57
آخیییی چقدر کاراش بامزه است این کسرای شیطون بلا

قربون شما
مامان متين و كسرا
24 بهمن 91 20:38
خوب ماماني كسرامون داره استقلال پيدا ميكنه عزييييزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد