کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پسرم کسرا

گذرگاه

1391/9/28 17:46
نویسنده : مامانی کسرا
845 بازدید
اشتراک گذاری

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

یکی از دغدغه های این روزام شده، بعضی از رفتارای کسرا مثل جیغ زدن ، پرت کردن و...

مطالب زیادی در این موردخوندم  جالب اینجاست بیش از 90% والدین

با این مشکلات تو این سن مواجه هستن!

و تقریبا تمام روانشناسها معتقدن که تو این سن این رفتارها طبیعی ِ

اونا معتقدن که کودک در یک مرحله گذار.

گذر از نوزادی که نمی تونه حرف بزنِ ، نمیتونه احساساتش بیان کنه ِ  ، 

به کودکی که میخواد اینکارا رو بکنه اما بلد نیست چطوری؟

بلد نیست حرف بزنه جیغ میزنه ، بلدنیست ابراز خشم کنه پرت می کنه و...

به همین دلیل خیلی ها به کودکان در این سن "دوساله پیش بینی نشده" میگن!!!

حالا دوران گذار زندگی کودک من همزمان شده با دوران گذار زندگی من!

کسرا تو شرایط سختی قرار داره و این همراه شده با شرایط سخت زندگی من!

مجبور شد ازکسایی که دوستشون داشت جداشه شاید اسم کسی رو نیاره اما میفهمم دلتنگه

تو این شرایط دلم نمیخواد یه شوک دیگه بهش بدم و از خودم جداش کنم

از طرفی تا مهد نره تازمانیکه زبان یادنگیره این تنهاییش ادامه داره...

و حالا من موندم سر یه دوراهی بد...

 

                           خدایا مثل همیشه بهترین رو در بهترین زمان سر راهم قرار بده

                                                                               ممنونم16900000

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساینا
30 آذر 91 12:00
ایشالله به امید روزایی پر از آرامش برای 2تاتون.خب پس خدا رحم کنه دلمون خوش بود ساینا بزرگ میشه خوب میشه با این اوصاف که امیدی برام نمیمونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد