کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

پسرم کسرا

مادرانه

1391/9/25 22:21
نویسنده : مامانی کسرا
837 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تاریخ ﺗﻮﻟﺪﺕ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ،

ﺗﺎﺭﯾﺦ " ﺗﺒﻠـــﻮﺭﺕ " ﻣﻬﻤﻪ !

ﺍﻫﻞ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﻣﻬﻢﻧﯿﺴﺖ ،

" ﺍﻫــﻞ ﻭ ﺑـﺠـﺎ " ﺑﻮﺩﻧﺖ ﻣﻬﻤﻪ !

ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ،

" ﻣﻨﻄــﻖ ﺯﻧـﺪﮔـﯿﺖ " ﻣﻬﻤﻪ !

ﻭ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻣﻬﻢ

ﻧﯿﺴﺖ ؛

ﺍﻣــﺮﻭﺯﺕ ﻣﻬﻤﻪ ﮐﻪ ﭼﻪ ﮔــﺬﺷﺘـﻪ ﺍﯼ

ﻭﺍﺳﻪ ﻓــﺮﺩﺍﺕ ﻣﯿﺴﺎﺯﯼ !..
                                                                          عزیزم20800000
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
25 آذر 91 22:43
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد