کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

واکسن

1389/8/17 18:52
نویسنده : مامانی کسرا
732 بازدید
اشتراک گذاری

امروز می خوام از واکسن زدنای کسرا کوچولو بگم

niniweblog.com

من خیلی نگران بوذم خیلی جوش میزدم همش می گفتم چی بشه چی نشه؟!!!

۲۷شهریور رفتیم مرکز بهداشت من وبابایی ومامان بزرگی وکسراجونم niniweblog.com

مامانی که خیلی ترسیده بود و توحیاط قدم میزد

مامان بزرگی وبابایی کسرا روبردن خانم پرستار niniweblog.comهم بهش واکسنش زد که مریض نشه ناگهان جیغ کسرا بلندشدمامانی از ترس پرید تو ی سالن ودید یه کوچولویی روی تخت خوابیده و تا ته گلوش معلوم میشه!niniweblog.com

ای خداجون چیکار کنم؟کسرا رو بغل کردم رفتم توماشین تا شروع کرد به شیر خوردن خوابش برد!کلی تعجب کردیم !

سر ساعت قطره استامینوفنش می خورد ومی خوابید!نه تب کرد نه خیلی بی قراری شکر خدا!

اینم جای واکسن ۲ماهگی کسرا کوچولو

                                                     

واکسن ۴ماهگیش ویکم تب کرداما۶ ماهگی هم خوب بود ۴ماهگیش هم تقصیر خودم بود دوز قطره رو بهش کم میدادم!

در مجموع نمیشه گفت اذیت کردبیشتر هم از این خوشحالم که خودش خیلی اذیت نشد 

niniweblog.com

این بود داستان واکسن زدن های کسرا جونم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد