کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

پسرم کسرا

معرفی مامان فرنگیس

1389/7/17 18:36
نویسنده : مامانی کسرا
644 بازدید
اشتراک گذاری

امروز می خوام پیرترین عضو خانواده رو معرفی کنمniniweblog.com

بذارید از اینجا شروع کنم من یعنی مامان کسرا اولین نوه مادر بزرگم که ما(نوه ها)بهشون میگیم مادر پری هستم که ازدواج کردم و بچه دار شدم

 پس نتیجه میگیریم کسرا اولین نتیجه استniniweblog.com

اما کسی که میخوام معرفی کنم مادر ِ مادر بزرگ من یعنی مامان فرنگیس  که خداروشکر زنده هستن و کسرا رو که نبیرشون میشه دیدن 

کسرا حدودا ۴۰ روز داشت که ما رفتیم دیدشون

niniweblog.com

 

  

به افتخار کسراومامان فرنگیس هوراااااا

niniweblog.com

امیدوارم مامان فرنگیس 100 ساله دیگه هم شاد سالم پیش ما باشن

        

پسندها (2)

نظرات (4)

محمدحسین عشق جاودان
27 فروردین 90 10:58
سلام .خدا حفظشون کنه . الهي خدا به گل پسمل ما هم عمر نوح بده قربونش بره خاله
محمدی
28 فروردین 90 22:25
امیدوارم "مامان فرنگیس"همیشه سالم و تندرست باشند.
مامان ابوالفضل
11 اردیبهشت 90 14:06
سلام سلام سلام خیلی عالیه خدا حفظشون کنه و همیشه سالم باشن دوست دارم به جمع دوستام اضافه شی مامانی
مامانه آنیتا
24 تیر 93 7:42
انشاالله همیشه زنده باشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد