کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرای من اینروزا

1391/1/21 0:26
نویسنده : مامانی کسرا
612 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                     

 

                             کسرا ومامانی کسرا خیلی بد مریض شدن!!!

        کسراکوچولوی مامان چند روز آبریزش بینی و گلودرد داشت اما الان شکر خدابهتر شده

                          شبااصلا نمیتونست بخوابه ، بچم طفلک بی قرار بود.

     ومن یعنی آخرین نقطه اهمیت این خونه بادل درد وحالت تهوع و سرگیجه در جدالی نابرابر...

                     خیلی حالم بدبوداصلا تعادل نداشتم حالم دست خودم نبود

        کسرا هم نق نق نق ... منم بی حوصله،خسته،دلم میخواست برم یه جای آروم...

    وضعیتی بودخدای من ، نبودن بابایی هم مزید علت شده بودو به این اوضاع آشفته کمک میکرد.

    زمانیکه از لحاظ روحی خسته باشی تقریبا هیچی نمی تونه کمکت کنه نه خواب نه تنهایی

           همه چیز بر علیه آدم پیش میره ،درجهت تخریب ، واین یعنی یه شکست بزرگ!!!

            احساس میکنم دارم تحلیل میرم ،توانم ،تمرکزم ، قدرت تحملم همه رو به زواله.

چیزی روکه سابقاخیلی راحت تحمل میکردم الان واسم عذاب آورشده خیلی بداخلاق شدم بهم ریخته ام!

                                    وبازهم همون حس عذاب وجدان والامان و...

                     گاهی خداچقدر نزدیکه ومن خسته تر از اونیکه حتی کنارم نگاه کنم.

                                                                         وبازهم خدایاسپردمش به تو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان
22 فروردین 91 11:16
الهی زود زود خوب بشین امان از دست این ویروسها
abtin
22 فروردین 91 12:10
سلام سلامتی وافر برای کسرا جان وبابا مامانش آرزومندم
مامان ابوالفضل
29 فروردین 91 15:22
سلام امیدوارم الان که این کامنت و می خونی خوبه خوب شده باشین به خدا می سپارمتون
مامان نسترن
30 فروردین 91 9:26
خانومی گل احساستو کاملا درک می کنم. الهی زودتر سلامتی تو بدست بیاری و دوباره بشی مامان صبور و خوش اخلاق
مامان نوژا
30 فروردین 91 9:36
سلام دوست خوبم امیدوارم همیشه سالم باشید
آرزوهای رنگی
3 اردیبهشت 91 14:19
سلام وتبریک به خاطر داشتن فرزندی ناز.اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قراردهم تا مشاهده کنید وبعدازقرار گرفتن در وبلاگ شما میتونید آنرا بخرید مطئمنا یادگار باارزشی برای فرزندتان خواهد بود کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 11:29
دوست خوبم اینجورام که می گی نیست. من همین اندازه که با پسرم سر به سر می ذارم , همین اندازم دوتایی همو اذیت می کنیم. اگه پستامو بخونی می بینی که چقدر از خودم و خودش گله دارم. گاهی وقتا خیلی بی حوصلهمیشم . گاهی وقتام که به قول مامانم از دنده راست بیدار میشم کلی با پسرم خوش می گذرونم. همش بستگی به روحیه خودم داره. توام عزیزم مامان عالی و مهربونی هستی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد