کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرای من اینروزا

1389/10/19 17:37
نویسنده : مامانی کسرا
771 بازدید
اشتراک گذاری

 

           تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، 
تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

امروز شنبه 16 مهر ماه روز جهانی کودک را به زیباترین کوچولوی روی زمین تبریک می گم

امیدوارم کودکی قشنگی داشته باشی عزیزم و من مامانی کسرا قول می دم

تمام تلاشم را در جهت تربیت مثبت شما بکنم باشد که دوتایی موفق باشیم

از اوضاع و احوال کسرا باید بگم خوبه یکم بی حوصله است تو خونه، هواهم سر شده

نمی تونم ببرمش پارک بابایی هم که پیش ما نیست خلاصه مجموع این عوامل باعث

شده یکم نق بزنه

این آقای عزیز محیط اطراف رو واسه خودش به دوقسمت تقسیم کرده 

1- خوردنیها

2- وسایلی که نباید دست بزنه

به گروه اول میگه نو نو (نون خودمون)

به گروه دوم میگه اتو(گفتم جیزه دست نزن)!!!!

و هر دو به این معنیه که اینو به من بدید یالا وگرنه اونقدر جیغ میزنم ،اونقدر به گلوم فشار

میارم که یا سرفه کنم و بالا بیارم یا ...!!!!

البته بنده خیلی بهایی به این آژیرهای خطر نمی دم و معمولا خودمو به نشنیدن می زنم 

وبعد ازچند ثانیه که آقا متوجه می شن حناشون واسه مامانشون رنگ نداره از راه دیگه وارد

شده و خودشو لوس می کنه  اونهم چجوری باید بیاین ببینین، البته در 90% موارد

اینهم به نتیجه نمی رسه اما اینجاست که من هواسش پرت میکنم و کلا یادش می ره !

از دو شب پیش هم آقای خوشگل ما به اتاق خودشون تشریف بردن و تو تختشون می خوابن 

خوابیدنش خیلی بهتر شده از زمانیکه از شیر گرفتمش واسه شیر یکی دوبار بیشتر بیدار نمیشه

قبلا یکساعتی یه بار بیدار بود...

               این هم عکس فسقلی در روز جهانی کودک در حال خوردن خیار!!!

 

           

             

               

 

                     اینجا هم داره استخون میخوره!!

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان پارساجونی
19 مهر 90 21:12
سلام.حال کسرا جون ما چطوره؟اگه میشه میخوام بدونم چرا از شیر گرفتینش اخه پارسای منم دقیقا من هم همسن کسراست میخوام از تجربیات شما استفاده کنم؟خیلی سخت بود؟جدا خوابوندنش چطور؟اذیت نکرد؟
محبوبه
20 مهر 90 21:11
وااای کسرا جون دلم هندونه خواست جیگری شده واسه خودت بوووس مامانی رو هم اذیت نکن باشه؟!؟
نازنین نرگس نفس مامان
22 مهر 90 22:16
ای جان خاله میبینم که شما هم واسه خودتون یه پا فرهنگستان لغت اختراع کردیچه ملوسکی شدی آفرین به این گل پسر لجباز
مامان تربچه
23 مهر 90 8:17
واااااااای قربون اون هندونه خوردنت
مامان رها
23 مهر 90 9:05
سلام عزیزم سوال کرده بودی که با رها تمرین میکنم یا نه بله مدام در حال تمرین هستیم و با کلمات بازی میکنیم ضمنا من از همون اول کلمات را درست ادا میکنم تا رها هم یاد بگیره و از کلماتی مثل جی ،دد، هام هام.......اصلا استفاده نکردم راستی گلم کی کسرا رو شیر گرفتی ؟ زود نبود؟برام میگی؟
مامان ابوالفضل
24 مهر 90 18:56
سلامممممممممممممم الهی چه ناز هندونه می خوره قربونش برم
مامانی این عکس معرفی سایت کسرا جون چند ماهه بود؟


چهارماهه عزیزم
مامان رها
25 مهر 90 8:55
سلام عزیزم ممنون بابت جواب به سوالهام ،روی کسرا را ببوس
سارا
26 مهر 90 16:43
سلام مامان مهربون خيلي ممنونم كه بهم سر زدين و با نظر قشنگتون منو خوشحال كردين كسري جون بايد به داشتن مادر با احساسي چون شما افتخار كنه كه مطمؤن هستم افتخار هم مي كنه كسري جونو ببوسيد به اميد ديدار
نگين
28 مهر 90 13:32
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
نازنین نرگس نفس مامان
28 مهر 90 23:34
سلام حال آقا کسرا ما چطورهامیدوارم دوری بابا جونش اذیتش نکنه هر چند تجربه اش رو داشتیم و میدونم خیلی سخته ولی ایشالا که عادت میکنه
محمدحسین عشق جاودان
3 آبان 90 10:16
سلام .عزيزخاله خوب هستين . ماشالله هزارماشالله ديگه داري واسه خودت مردي مي شيا.چشم نخوري بلبل جون.روزت مبارک با تاخير ماهي رو هر وقت از آب بگيري تازه است مگه نه .
مامان زهرا نازنازی
14 آبان 90 12:17
سلام خانومی خیلی وقته خبری ازتون نیست امیدوارم سلامت و شاد باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد