کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

یه خبر بد

1390/9/19 17:12
نویسنده : مامانی کسرا
572 بازدید
اشتراک گذاری

 

                       алмазалмазалмазалмазалмазалмазалмазалмазалмазалмазалмазалмазалмазалмазалмазалмаз

 

مامان بزرگی کسرا (مامان عزیز خودم)چند روز پیش به دلیل یه بی احتیاطی کوچولو خوردن زمین و

متاسفانه دستشون شکست و الان تو گچ !!!

آخی مامان بزرگی طفلک، خدا کنه زودتر حالشون خوب شه من خیلی نگرانشونم

می دونین که تو این سن و سال شکستگی یکم سخته مخصوصا که تقریبا تمام خانمهای ایرانی

در معرض پوکی استخوان قرار دارند.

بهر حال با اینکه قرار بود چند وقت پیششون بمونیم مجبور شدیم جمع کنیم برگردیم خونه خودمون

چون صبح که می رم سر کار مامان بزرگی نمی تونستن شما رو تنها نگه داره .

اینم یه عکس از دست مامان فرح طفلک

                                      

                                                                 با آرزوی زود خوب شدن مامان بزرگی

         

                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
23 مرداد 90 23:30
الهی هر چه زودتر دست مامان بزرگی خوب بشه
shima
24 مرداد 90 0:29
akhey ishala maman jooni kasra zoodi khob she
نازنین نرگس نفس مامان
24 مرداد 90 3:00
اخی چه خبر بدی خیلی ناراحت شدم ایشالا که زودتر حالشون خوب بشه
مامان زهرا نازنازی
24 مرداد 90 15:01
امیدوارم هر چه زودتر خوب بشن
خاله جون
25 مرداد 90 17:10
انشالله مامان بزرگ هر چه زودتر خوب بشه من عاشق مامان بزرگ ها هستم این گل تقدیم به مامان جون کسراوهمه مامان ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد