کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

پشت یونیفرم

1396/4/9 12:18
نویسنده : مامانی کسرا
649 بازدید
اشتراک گذاری

Caillou escribiendo

 

به پسرک گفتم یه عکس پلیس و خلبان بکش

نتیجه شد دوتا آقای سیبیلو که اتفاقا اسم هردوتاشونم کسراست!

گفتم چرا آقا؟

گفت خوب آقاست دیگه!

وقتی بهش عکس پلیس خانم و خلبان خانم نشون دادم تعجب کرد البته من بیشتر از کسرا تعجب کردم که

این تفکیک جنسیتی تو ذهن بچه ها چطوری به وجود میاد.

این شد که چند روز پیش بردمیش یه برنامه به اسم زنان و مردان پشت یونیفرم.

نتیجه به روایت تصویر

 

 

 

 

 

به باباش میگه

*میدونی دوس دارم در آینده چیکاره شم؟

-نه! چیکاره.

*پلیس!

-چه خوب.

*ولی پلیسا نمیتونن ازدواج کنن میدونی چرا؟

-نه چرا؟

*چون خونواده هاشون خیلی اذیت میشندرسخوان

الهی من قربون این فسقلی برم که از الان اینقدر به فکر خانواده نداشته شهアメリカン のデコメ絵文字

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مهسا
11 تیر 96 21:11
اخی کسرا جان چقدر بامزه هست ماشاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد